Foros ›
Autor
Mensaxe
jaurelio

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
13 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 21:39
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Por a miña banda quero agradecer as túas palabras. Non quero crear lío nin buscar problemas, pero tería unha pregunta para vós: cando te refires a "esta competición" falas só do Circuito de Correr en Galicia ou de cada unha das carreiras onde se deu este incidente e que fixo que algunha xente (dende a vosa chegada a meta ata o final) esté nun posto que non lle corresponde? digoo porque a xente so está a pensar no Circuito en global, pero eu penso en cada proba en xeral... eso faría que eu, pequeno corredor que estou no posto 504 en Porriño, tivera que estar no 503... por poñer un exemplo...

Habería que arreglar, tamén por dignidade hacia os demáis corredores, as clasificacións desas probas.[/quote]

Boas Pipe:
Eu non teño poder de decisión sobre o que hai que facer, pero, baixo a miña opinión, tratándose de unha competición deportiva e cos nosos niveles modestos, un posto arriba ou posto abaixo non influe.
De todos modos, grazas pola tua opinión.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 21:46

Seguro que non me expliquei ben. Refírome a que as organizacións onde se produciron os vaciles, deberían estar ó tanto do ocurrido, borrarvos da clasificación e non deixar que participedes nelas noutras edicións.

De nada.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 21:52

eu tamen creo que repasar todalas carreiras e volver a facer unha nova
clasificacion seria un traballo demasiado engorroso para alguien que de forma
altruista e sen animo de lucro creo esta paxina a mailo circuito, pola miña parte a sancion que estime quen ten competencia para elo sera aceptada.
a todalas persoas honestas lles doe algo por dentro cando se enteran de este tipo de cousas,pero en fin asi e o ser humano, generoso,honesto honrado
desinteresado e tamén tramposo,falcatrueiro, aproveitado.
viva a diversidade Pensando
jaurelio

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
13 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 22:38

runrunpabli escribió:
isto que ocurriu non e un vacile entre vos los dous ,senon a o meu entender e unha falta de respeto atodolos participantes do circuito, unha adulteracion dos postos nas carreiras, e mailas clasificacions dos equipos,non xogaria con volos duos nin as canicas, para min non sodes mais que un par de trileros.
e por suposto implicastes na trama ao voso equipo que seria sin dubida quen
en primeira instancia deberia darvos un bo tiron de orellas, polo menos ata telas tan grandes como as miñas.

Eu considero que opinar por opinar sin ter coñecementos de causa, non ten moita lóxica.
Non nos coñeces de nada e xulgasnos, pero ó mellor eu tampouco quero xogar contigo nin ás canicas.
De todos modos, grazas pola tua sinceira opinión.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 22:57

Por favor... coido que isto xa está en camiño de resolverse; as persoas implicadas son conscientes do seu erro e van asumi-las consecuencias polo tanto TODOS debemos mirar cara adinte coa lección aprendida e seguir disfrutando da nosa afección.

Eu fun dos mais decepcionados, pero coido que con reproches sobre reproches só entramos nunha cadea viciosa que non dá en nada positivo; así que a correr e a disfrutar.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 22:59

Kandpalleiro escribió:
Por favor... coido que isto xa está en camiño de resolverse; as persoas implicadas son conscientes do seu erro e van asumi-las consecuencias polo tanto TODOS debemos mirar cara adinte coa lección aprendida e seguir disfrutando da nosa afección.

Eu fun dos mais decepcionados, pero coido que con reproches sobre reproches só entramos nunha cadea viciosa que non dá en nada positivo; así que a correr e a disfrutar.

Totalmente de acuerdo!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 23:03

jaurelio escribió:

Eu considero que opinar por opinar sin ter coñecementos de causa, non ten moita lóxica.

Non quero entrar en polémicas. Todos nos equivocamos e son o primeiro en defender que non se debe crucificar ás personas e que dos erros se pode aprender. Agora ben estamos ante una equivocación con premeditación e alevosía, da que temos coñecemento de causa, da que estamos ao tanto non polo remordemento dos infractores senón porque foron "pillaos" e cunha actuación que non ten moita lóxica.

PD. Totalmente dacordo con Kandpalleiro, pero "os puntos sobre as íes"

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 23:34

Yo he que reconocer que tuve la sospecha de esta irregularidad desde el San Martiño, (de hecho pedí a un asiduo forero un vídeo que había colgado para poder recabar pruebas) pero por falta de tiempo para buscar entre las fotos y tomar capturas de los vídeos,(además de que las tomas no era del todo claras) lo fui dejando y no puse en conocimiento de la organización a su debido tiempo por lo que entono el "mea culpa".

Otra cosa que me hizo desistir fue que uno de los implicados usaba dos nicks diferentes para el circuito y para el foro, con lo cual me lié más...No tenía conocimiento de que esto hubiese ocurrido en más carreras.

Creo que somos mayorcitos y sinceramente las explicaciones dadas me parecen casi más lamentables que la trampa en sí.

Y para que veamos que esto de las trampas no es exclusivo de aquí os dejo este enlace:
El Maratón más tramposo de la historia

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Mensaxes
O Carballiño
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 23:35

carbaslot escribió:
Kandpalleiro escribió:

Totalmente de acuerdo!

de acuerdo totalmente con Kandpalleiro y carbaslot
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 16 Mar 2010, 10:56

beauvais escribió:
jaurelio escribió:

Non quero entrar en polémicas. Todos nos equivocamos e son o primeiro en defender que non se debe crucificar ás personas e que dos erros se pode aprender. Agora ben estamos ante una equivocación con premeditación e alevosía, da que temos coñecemento de causa, da que estamos ao tanto non polo remordemento dos infractores senón porque foron "pillaos" e cunha actuación que non ten moita lóxica.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Mar 2010, 11:08

oliveira escribió:
beauvais escribió:
jaurelio escribió:

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Aplauso Aplauso Aplauso
jaurelio

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
13 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Mar 2010, 11:12

Xa vexo por onde van os tiros.
Gustaríame que se atrevese a escribir algo o que non cometeu ningún erro en algunha das carreiras nas que participou, tales como empurrar na saída, atallar nunha curva, ... Pois esto, señores, tamén é unha falta de respeto ós demais, á competición e pouco deportivo, e por desgraza, pasa en tódalas carreiras.
Eu recoñezo o error e expliquei por qué aconteceu, non teño que convencer a ninguén, non actuo con dolo e tampouco quero problemas.
Só pensade que o que non queredes para vos non llo desexedes a ninguén.
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
890 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Mar 2010, 11:33

jaurelio escribió:
Gustaríame que se atrevese a escribir algo o que non cometeu ningún erro en algunha das carreiras nas que participou, tales como empurrar na saída, atallar nunha curva, ... Pois esto, señores, tamén é unha falta de respeto ós demais, á competición e pouco deportivo, e por desgraza, pasa en tódalas carreiras.
Eu recoñezo o error e expliquei por qué aconteceu, non teño que convencer a ninguén, non actuo con dolo e tampouco quero problemas.

jaurelio, lecciones de deportividad NO por favor.

Última edición por ivanno o Mar, 16 Mar 2010, 11:41; editado 1 vez
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
541 Carreiras
5897 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 16 Mar 2010, 11:38

jaurelio escribió:

Di que sí.

Hace años estuve haciendo desfalcos en la empresa, pero era para echar unas risas con un colega. Me transfería pequeñas cantidades a mi cuenta personal, y quizás reconozco que debí haberlo comunicado pero estaba esperando a juntar el primer millón para luego decirlo todo de una vez. Y además no tenía mucho tiempo para pasarme por el despacho del jefe, así que no pude avisar, pero iba a hacerlo ya. Lo que pasa es que me pillaron antes. Y quien no me crea es un gilipollas.
jaurelio

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
13 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 16 Mar 2010, 11:50

DoctorSlump escribió:
jaurelio escribió:

Di que sí.

Hace años estuve haciendo desfalcos en la empresa, pero era para echar unas risas con un colega. Me transfería pequeñas cantidades a mi cuenta personal, y quizás reconozco que debí haberlo comunicado pero estaba esperando a juntar el primer millón para luego decirlo todo de una vez. Y además no tenía mucho tiempo para pasarme por el despacho del jefe, así que no pude avisar, pero iba a hacerlo ya. Lo que pasa es que me pillaron antes. Y quien no me crea es un gilipollas.

Enhoraboa, no clube da comedia terías futuro.jajajaaja

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos