| runrunpabli escribió: |
| isto que ocurriu non e un vacile entre vos los dous ,senon a o meu entender e unha falta de respeto atodolos participantes do circuito, unha adulteracion dos postos nas carreiras, e mailas clasificacions dos equipos,non xogaria con volos duos nin as canicas, para min non sodes mais que un par de trileros. e por suposto implicastes na trama ao voso equipo que seria sin dubida quen en primeira instancia deberia darvos un bo tiron de orellas, polo menos ata telas tan grandes como as miñas. |
| Kandpalleiro escribió: |
| Por favor... coido que isto xa está en camiño de resolverse; as persoas implicadas son conscientes do seu erro e van asumi-las consecuencias polo tanto TODOS debemos mirar cara adinte coa lección aprendida e seguir disfrutando da nosa afección. Eu fun dos mais decepcionados, pero coido que con reproches sobre reproches só entramos nunha cadea viciosa que non dá en nada positivo; así que a correr e a disfrutar. |
| jaurelio escribió: |
Eu considero que opinar por opinar sin ter coñecementos de causa, non ten moita lóxica. |
| carbaslot escribió: | ||
Totalmente de acuerdo! |
| beauvais escribió: | ||
Non quero entrar en polémicas. Todos nos equivocamos e son o primeiro en defender que non se debe crucificar ás personas e que dos erros se pode aprender. Agora ben estamos ante una equivocación con premeditación e alevosía, da que temos coñecemento de causa, da que estamos ao tanto non polo remordemento dos infractores senón porque foron "pillaos" e cunha actuación que non ten moita lóxica. PD. Totalmente dacordo con Kandpalleiro, pero "os puntos sobre as íes" |
| oliveira escribió: | ||||
![]() |
| Xa vexo por onde van os tiros. Gustaríame que se atrevese a escribir algo o que non cometeu ningún erro en algunha das carreiras nas que participou, tales como empurrar na saída, atallar nunha curva, ... Pois esto, señores, tamén é unha falta de respeto ós demais, á competición e pouco deportivo, e por desgraza, pasa en tódalas carreiras. Eu recoñezo o error e expliquei por qué aconteceu, non teño que convencer a ninguén, non actuo con dolo e tampouco quero problemas. Só pensade que o que non queredes para vos non llo desexedes a ninguén. |
| Xa vexo por onde van os tiros. Gustaríame que se atrevese a escribir algo o que non cometeu ningún erro en algunha das carreiras nas que participou, tales como empurrar na saída, atallar nunha curva, ... Pois esto, señores, tamén é unha falta de respeto ós demais, á competición e pouco deportivo, e por desgraza, pasa en tódalas carreiras. Eu recoñezo o error e expliquei por qué aconteceu, non teño que convencer a ninguén, non actuo con dolo e tampouco quero problemas. Só pensade que o que non queredes para vos non llo desexedes a ninguén. |
| DoctorSlump escribió: | ||
Di que sí. Hace años estuve haciendo desfalcos en la empresa, pero era para echar unas risas con un colega. Me transfería pequeñas cantidades a mi cuenta personal, y quizás reconozco que debí haberlo comunicado pero estaba esperando a juntar el primer millón para luego decirlo todo de una vez. Y además no tenía mucho tiempo para pasarme por el despacho del jefe, así que no pude avisar, pero iba a hacerlo ya. Lo que pasa es que me pillaron antes. Y quien no me crea es un gilipollas. |