Foros ›
Autor
Mensaxe
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 8:07
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Na carreira de Reis de Corre con Nos, tamen mas de lo mismo. Enfadado

Kandpalleiro dixo:
Pido que non se publiquen mais datos e que deixemos os ánimos en calma que se fará o que se teña que facer pero sin prisas.

Sobran probas e non creo oportuno publicar mais veces os nomes.
sito

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/06/09
459 Carreiras
563 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 8:56

Carreira de SAN MARTIÑO outro tanto do MESMO:

POSTOS: 355//////356
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 10:33

Pois onte deberon estar avisados que sólo foi a Monforte José Aurelio...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 10:37

Hola a todos os correlegas que participades no circuito. Son o capitan dos semiamateurs (o equipo no que estan os supostos tramposos). Supen a existencia deste problema pola mensaxe privada do moderador, porque eu neste fio non suelo entrar nunca. Solo decir que de afirmarse o dito aqui aceptaria calquera sancion posta polo administrador ou moderador que leve o circuito.
Tamen decir que eu como compoñente deste equipo non tiña constancia da existencia destas artimañas, polo que pido que non se trate a todos os compoñentes do equipo por igual. A min o circuito pareceme un pasatempos o que non lle dou moita importancia, de feito levo lesionado e sen competir desde a carreira de xinzo e non vou forzar por conseguir uns puntos (de feito teño elexido competir en carreiras nas que non se dan puntos o mesmo dia que hai outras que si os dan). Por eso queria vir aqui a dar a cara, xa que coñezo a moitos correlegas que participan no circuito en persoa e non quero que a imaxe do resto dos compoñentes se vexa afectada por esto.

Gracias a todos os que facedes posible o circuito. Saude e kilometros
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 10:46

E sobra decir que me gustaria recibir explicacions por parte deles
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2249 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 11:49

Domarco. Esta clarísimo que Tí estas exento de culpa. Coñézote pouco pero, o suficiente para saber que esto, que por outro lado é unha parvada de nenos pequenos, e como diría a ínclita Rosiña, "no senso máis pexorativo da palabra neno", non entra na túa forma de actuar.

Así que, tranquilo, ánimo, a pasalo ben e non mancarse.

E recupérate pronto. SAÚDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 12:06

Domarco honrache que des a faciana polo equipo, sen dúbida es bó capitán.

O equipo sufrirá xa dabondo si expulsamos a dous compoñentes e borramos os puntos acadados por eles.

Repito: Non publiquedes mais datos deste caso que xa hai abondo; outra cousa é si coñecedes probas de outros casos (directa ou indirectamente relacionados con este) ou si creedes que pode haber outros casos.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
jaurelio

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/09
0 Carreiras
13 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 12:25

Boas:
En primeiro lugar, pedirlle disculpas ós compañeiros do grupo.
Si que é verdade que en carreiras se levaron os 2 chips, para que negar o evidente, pero cometemos un erro, que foi meter os resultados do que non foi correr na páxina, xa que o noso obxetivo é de vacile entre os 2, nada máis. Non pretendemos en ningún momento facer trampas nin comprometer o sentido deportivo desta competición, posto que os aficionados corremos para divertirnos, non para gañar unha vaca.
As carreiras nas que hai discrepanzas son:
San Martiño, corrín só eu.
Corre con Nos II, correu solo Diego.
Padrón e Porriño, corrín só eu.
En Morforte só corrín eu, e foi onde me enterei do tema, porque mo comentou un compañeiro, debido a que eu non teño moito tempo para facer comentarios no foro.
Onte estiven falando con Diego, e recoñecemos que tiñamos que haber avisado para que nos quitaran esa puntuación, pero como nos ía pasar en algunha máis, estabamos agardando para envialas todas xuntas.
Entendemos que os organizadores esteades anoxados, e por iso pedímosvos disculpas, xa que non foi a nosa intención rirnos do voso traballo, nin faltarlle ó respeto ós nosos compañeiros nin ó resto de participantes.
Como o erro está cometido e non podemos voltar atrás para correxilo, aceptaremos calquer sanción que se nos impoña, pedindo por favor que esto non se faga extensivo ó resto dos compoñentes do grupo, porque eles non teñen nada que ver.
Sentimos o acontecido.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 13:35

jaurelio escribió:
...o noso obxetivo é de vacile entre os 2, nada máis. Non pretendemos en ningún momento facer trampas nin comprometer o sentido deportivo desta competición...

Por a miña banda quero agradecer as túas palabras. Non quero crear lío nin buscar problemas, pero tería unha pregunta para vós: cando te refires a "esta competición" falas só do Circuito de Correr en Galicia ou de cada unha das carreiras onde se deu este incidente e que fixo que algunha xente (dende a vosa chegada a meta ata o final) esté nun posto que non lle corresponde? digoo porque a xente so está a pensar no Circuito en global, pero eu penso en cada proba en xeral... eso faría que eu, pequeno corredor que estou no posto 504 en Porriño, tivera que estar no 503... por poñer un exemplo...

Habería que arreglar, tamén por dignidade hacia os demáis corredores, as clasificacións desas probas.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 13:58

Me parece lamentable, para más inri las excusas se han dado cuando ya han sido pillados in fraganti. Lo repito, lamentable.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 16:13

Hola a tod@s.

Aínda que coa evidencia das probas diante está ben recoñecer que se comete un erro; é o primeiro paso para correxilo.

Persoalmente acepto a disculpa dos dous implicados pero deben comprender que propoña a súa expulsión desta edición do circuito.

En canto a equipa; vexo que o resto de compoñentes non sabía nada do tema así que xa adianto que a equipa vai continuar; quédanos resolver en que condicions pero antes de dicir nada eiquí debo esperar polas opinions que podan xurdir.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 16:34

Como integrante del equipo SEMIAMATEURS tambien quiero dar mi opinión al respeto:
Lo que está claro es que no se obró correctamente, por lo que si hubiera alguna sanción me parecería lo correcto; por otro lado conozco a los dos "implicados" desde el maraton de relevos de Ourense, en el cual corrí con ellos, ya que les faltaba una persona y aun sabiendo de mis tiempos (que no eran tan buenos como los de ellos) no tuvieron ningún reparo en que yo corriera con ellos, por lo que es de agradecer; considero que esta vez se equivocaron, pero también quiero decir que les gusta mucho este deporte y estoy seguro que esto no volverá a suceder.
A veces es mejor una "buena bronca" o algún tipo de "sanción" para que las cosas no se vuelvan a repetir de la misma manera. Quizás, y es mi opinión, expulsarlos del circuito me parece una sanción bastante dura, porque lo que este circuito lo que promueve en definitiva es el hecho de hacer deporte y pasar ratos saludables, pero eso ya queda en manos de la organización...
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 16:40

carbaslot escribió:
Como integrante del equipo SEMIAMATEURS tambien quiero dar mi opinión al respeto:
Lo que está claro es que no se obró correctamente, por lo que si hubiera alguna sanción me parecería lo correcto; por otro lado conozco a los dos "implicados" desde el maraton de relevos de Ourense, en el cual corrí con ellos, ya que les faltaba una persona y aun sabiendo de mis tiempos (que no eran tan buenos como los de ellos) no tuvieron ningún reparo en que yo corriera con ellos, por lo que es de agradecer; considero que esta vez se equivocaron, pero también quiero decir que les gusta mucho este deporte y estoy seguro que esto no volverá a suceder.
A veces es mejor una "buena bronca" o algún tipo de "sanción" para que las cosas no se vuelvan a repetir de la misma manera. Quizás, y es mi opinión, expulsarlos del circuito me parece una sanción bastante dura, porque lo que este circuito lo que promueve en definitiva es el hecho de hacer deporte y pasar ratos saludables, pero eso ya queda en manos de la organización...

Gracias por tus palabras Mario pero como ya le dije al administrador y a kandpalleiro la decision que se tome sera aceptada. Se que obramos mal y aunque no sirva de escusa espero que esto no os afecte a vosotros por que esa no era nuestra intencion. Pedir disculpas tambien al resto de foreros y corredores. Que sepais que aunque al final estemos fuera del circuito seguiremos viendonos por las carreras porque el atletismo me engancho hace tiempo y si corro no es para sumar puntos en un circuito sino para pasarmelo bien.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2249 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 17:09

Hace tiempo ya, que, al menos yo, recuerdo haber escuchado y visto en medios de altísima difusión, un Eslogan que decía:

"Es mejor pedir perdón que permiso"

Nunca estuve de acuerdo y me parecía, además, una bajada más de peldaños en la escala de valores de los comportamientos cívicos que, en los últimos años, insisto, desde mi punto de vista nos conduce a nada bueno.

Si hay que pedir perdón, hay que hacerlo pero, para ello, primero hay que estar convencido de, haberlo hecho mal y, por supuesto de no querer volver a hacerlo mal.

Dicho esto, partamos de cero, sancionemos a estos corredores y, una vez cumplida esta sanción, recordemos que, cuando cometemos un error, inexorablemente debemos asumir las consecuencias y pagar por ello como una forma de aprendizaje, más dura quizás, pero, tan válida como otras.

Después, yo no me acordaré de los nombres de los que cometimos un error y nos costo caro, sino de los que los cometen y nos cuestan caro a todos los demás.

SALUDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 17:46

isto que ocurriu non e un vacile entre vos los dous ,senon a o meu entender e unha falta de respeto atodolos participantes do circuito, unha adulteracion dos postos nas carreiras, e mailas clasificacions dos equipos,non xogaria con volos duos nin as canicas, para min non sodes mais que un par de trileros.
e por suposto implicastes na trama ao voso equipo que seria sin dubida quen
en primeira instancia deberia darvos un bo tiron de orellas, polo menos ata telas tan grandes como as miñas.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos