Foros ›
XI Carreira Pedestre Lestrove-09
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Jose09

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/01/09
0 Carreiras
975 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 10:09
Asunto: Re: XI Carreira Pedestre Lestrove-09

Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo Payaso Payaso Payaso

jesusb escribió:
Bueno, parece que el tiempo no va a ser tan malo como se esperaba:

EL TIEMPO EN LESTROVE (Meteored)

Sábado 5 de Diciembre

Durante todo el día cielos cubiertos con lluvias débiles. Viento moderado suroeste. La temperatura Mínima prevista es de 11º C y la Máxima de 16º C.
----------------------------------------------

Presión 1008 mb.
Viento moderado suroeste
Velocidad Viento 36 Km/h
Cota de Nieve 1900 m.
Humedad Relativa 94 %
Payaso Payaso Payaso

Enfadado Enfadado Enfadado Muy graioso Jesús , Muy gracioso Enfadado Enfadado Enfadado

Lluvias débiles????? Vientos moderados??? En lo uni9co que acertaban era en lo de cielos cubiertos , cubiertos si pero de agua a mares ... Guiño Guiño Silbar Silbar

flavio09.blogspot.com/
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 10:38

Pois a min gústame que a data da carreira sexa en decembro, non en agosto. Eu o único que cambiaría é que en caso de choiva, a carreira de pitufos fora dentro do pabellón, e cambiar a mazá por unha cunca de caldo ben quente. Guiño
HADES

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/04
0 Carreiras
40 Mensaxes
BOIRO
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 10:43

Eu tamen teño que dar a noraboa á organización, pois non é facil sacar a diante unha carreira con un dia coma o de onte.
Polo que a min respecta, so me queda decir que foi unha carreira extraña en cousa de tempos, pois fixen un crono inesperado por como ia (39:17).A primeira volta de menos a mais , controlando e moi comodo.Pero colleume o frio no estomago(toda a semana con gastroenteritis)e paseino bastante mal na segunda metade da 2º volta.
Tamen teño que agradecer a Nacho_s1600 por agarrarme na chegada e traerme a bebida, pois chegueime a marear.Asi da gusto. Isto si son COMPAÑEIROS
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 11:38

Pois como houbo atletas que chegaban a Meta sin dorsal,ou ben as dificultades de anotar legiblemente os dorsais pola chuvia,os que teñan algo que reclamar,que mo fagan saber.Serán atendidos amablemente no defensor do atleta.Gracias. Sorriso

Jabato,tes un privado meu pedindoche que me notifiques o teu numero de dorsal,para solucionar o teu posto na Carreira absoluta.Gracias

Po ano xa dixen,a XII Carreira Pedestre Lestrove-10 será en Agosto. Satisfecho

E a todo esto decir que o gañador de ayer foi un superatleta local,Uxio Abuin Ares........este si que vai pa figura,e non Lestrove. Moi feliz
Bueno,polo menos podemos presumir de ter un superclase,Uxio,e un paquete,Lestrove. Guiño

Tamén felicitar a Isabel Saez Batallán,brillante gañadora en féminas.
Para eles a miña mais grande enoraboa. Aplauso
E xa pasades a engrosar o elenco de grandes gañadores da Carreira de Lestrove. Aplauso
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 11:49

Lestrove,mandoche o meu numero e mais o do meu compañeiro que creo que tampouco aparece na lista.son ..249 e mais 250 ,pero non te rompas moito a cabeza que non ten importancia.gracias...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 11:56

jabato escribió:
Lestrove,mandoche o meu numero e mais o do meu compañeiro que creo que tampouco aparece na lista.son ..249 e mais 250 ,pero non te rompas moito a cabeza que non ten importancia.gracias...

............o Cesar o que é do Cesar. Satisfecho

¿ Podesme decir o tempo que fixo o teu compañeiro Jabato ? Guiño
¿ E o nome dél ?

Última edición por lestrove o Dom, 06 Dec 2009, 12:21; editado 1 vez
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 12:13

eu creo que me dixo 45 ou algo asi....................
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 13:12

Bonita carreira Guiño e bonitas as piscinas naturais que había polo percorrido Silbar . Encantado de encontrarme con algúns foreiros coma Jonathan, Xan de Ris, Anarky, Jesusb....
Por certo, ¿os tempos que colgachedes na páxina da carreira están ben? Porque polo meu cronometro me deron 3 minutos e medio máis.

Última edición por Migueliño o Dom, 06 Dec 2009, 14:29; editado 2 veces
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2783 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 13:16

Jose09, la predicción meteorológica no la hice yo. Me limité a trasladar las predicciones de la página de meteored, por ejemplo, el martes tenemos 2 carreras, una en Valga:

tiempo.meteored.com/pr...pa--3.html

y otra en Ourense:

pero bueno, también se disfruta con una carrera de estas de vez en cuando Satisfecho y además puedes contarlo a tus amigos Ríndose ,

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 13:24

Por certo, Jesusb,vínvos a ti e ao teu pai no pavillon antes de saída pero non vos vín chegar nin vos vexo na clasificación; será que pasachedes coma un raio polo meu lado e non vos vín.
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 13:32

Enhorabuena para Lestrove, granc arrera que nos hizo con multiples aventuras, solo nos falto la bici para decir que ayer hicimos triatlon, jeje.
Menuda mojada que nos metimos ayer, entre eso y el viento hicieron dificil una carrera que de por si era bastante tranquila. Alli estuvimos casi todos y como siempre a Tomas no lo vi, chico no coincidimos, a ver si el martes podemos hacernos la foto que estamos todos. Por lo demas la carrera fue un poco mejor que las anteriores, ya pude entrenar un poco mas esta semana y algo se noto, pues baje casi dos minutos con respecto al ultimo 10000, aunque lo mejor es que despues de una pequeña pajara entre el km 5 y el 8 consegui recuperarme para afrontar los dos ultimos y bajar a 3,45 el ultimo. Un saludo para todos.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2783 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 13:38

Migueliño, pues efectivamente no participamos después de hacernos 130 km debido, no a la lluvia, sino al viento.

Fuí yo quien aconsejó a mi padre que no participase pues en otra carrera en As Pontes, le tiró una racha de viento y se pegó con la cabeza en el suelo.

No obstante, esperamos estar en la próxima edición pues es una carrera bien organizada.

saludos,

oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 14:17

Carrerón el de ayer en Lestrove a pesar de la climatología, es dificilísimo sacar adelante una carrera con el tiempo que hacía ayer, así que un diez como una catedral para Lestrove and company. Saludos para todos los foreros, especialmente para Guti, Panzudopobrense, Fonvigo, Evarist, Montxo, Homedenejro, Ian, etc...
Jose09

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/01/09
0 Carreiras
975 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 14:20

jesusb escribió:
Jose09, la predicción meteorológica no la hice yo. Me limité a trasladar las predicciones de la página de meteored, por ejemplo, el martes tenemos 2 carreras, una en Valga:

y otra en Ourense:

pero bueno, también se disfruta con una carrera de estas de vez en cuando Satisfecho y además puedes contarlo a tus amigos Ríndose ,

saludos,
Ya hombre, ya lo se , era de coña porque fui con la idea de tu mensaje todo el rato en la cabeza ...Que frio es internet Guiño Guiño Guiño

flavio09.blogspot.com/
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2783 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 06 Dec 2009, 14:34

Jose09, cuando salimos de Ferrol, llevaba todo el día sin caer una gota y ya ves, ya sabía que tu comentario era "de coña" pero a estos que predicen por internet, cuando se equivocan demasiado, debían tener una penalización, pues imagínate que en un puente como este hubiésemos tenido buen tiempo y predijeran que no iba a ser bueno, pues arruinaban toda la industria hotelera.

saludos,

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos