Foros ›
Autor
Mensaxe
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 14:02
Asunto: Re: Maratona Porto 2009

..buena cronica Jeff...y la verdad es que fue una lastima quedarte a esos excasos segundos..claro, te fallo la liebre de Barcelona... Mr. Green Mr. Green ...en serio,guardate un poco para cuando este yo recuperado..porque voy a volver con mas ganas y mas fuerza que nunca...si no es Barcelona de nuevo ( espero que si ),sera la siguiente....y recuerda que este 2010 tenemos un reto : los 101 !!...que no me olvido.... Silbar Silbar ....enhorabuena !!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 14:58

Jeff, la pena fue que no tuviste una liebre en los últimos 5 Km esperándote. ¿Por que crees que yo fui delante? Para que me tocara la liebre Silbar Silbar Silbar Con Mincha seguro qe bajabas marca. Por cierto como la liebre lea la crónica ya te tirará de las orejas por decir que paramos en "Salvatierra" Enfadado Enfadado Enfadado
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 15:16

afhalskdjc b-af-ñafñ-qlqñ-ri

Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 15:45

Mincha escribió:

Has tenido suerte que hoy está de buen humor Payaso Payaso Payaso
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 20:53

Mincha escribió:

¿Salvatierra/Agurain non quedaba por Araba/Álava? Mr. Green Mr. Green

Polo demáis moi boa crónica, benquerido Jeff. Interesante o da eterna pregunta ¿qué fago? ¿lánzome a pola marca ou quedo reservando ata mellor momento? ¿chegarei á meta con este ritmo ou estouparei antes?... eu mesmo plantexeime algo así cando, no 32, quedei co portugués. Dubidaba se seguir con él ou quedarme atrás co pontevedrés... arrisquei un mínimo es saiume ben.

Por outra banda, e vendo agora o resultado e cómo fun durante 20 kilómetros (no grupiño de Pontevedra máis pancho que un cura) penso que igual reservei de máis... pero bueno, agora a carreira xa rematou e non podo voltar atrás o xa feito.

En calquera caso, xa verás como o ano que ven cae esa marca sí ou sí. Bailar Bailar
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 17 Nov 2009, 21:16

Por certo, xa que estou... se queredes ver algo curioso non tedes máis que picar aquí... non sei de qué me soan a min estas caras... non teño nin idea Mr. Green Mr. Green nen de qué fala o ghicho ese de barbas
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 10:19

Banderas, el amigo TORCAS, es un asiduo del foro amigo de carreraspopulares.com, donde tambien tenemos un grupito gallego desde hace años. Habiamos kedaooo de vernos en PORTO, pero precisamente por su ocupacion con los "elite",jejeje, no pudo ser. Un fenomeno el tio

MANEL
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 11:47

Mincha escribió:

Perdona meu Avergoñado Avergoñado Avergoñado . Siento haberle faltado al repeto a "tu tierra" Guiño

Prometo que no volverá a pasar. Palabrita del niño Jesús Rezar .
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 18 Nov 2009, 23:21

mkm2514 escribió:
Banderas, el amigo TORCAS, es un asiduo del foro amigo de carreraspopulares.com, donde tambien tenemos un grupito gallego desde hace años. Habiamos kedaooo de vernos en PORTO, pero precisamente por su ocupacion con los "elite",jejeje, no pudo ser. Un fenomeno el tio

Xa ves, e nós compartimos hotel cos élite e con él... almorzamos espalda con espalda e mira ti cómo vou coñecelo... cousas da tecnoloxía Molón
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 22:16

Vou a ver se consigo responder por partes… Silbar

A linkinpark e a beauvais… moitas gracias, e coincido con vós, esperando que para a próxima poidamos coñecernos persoalmente e poñerlle cara aos nicks. Molón

Tamén gracias a Saisai polas súas palabras.

Felicitar a Aguita pola gran carreira que fixo e pola gran crónica. Gracias tamén pola túa felicitación.

A kandepalleiro… lamentar a súa retirada e que non puidese celebrar o seu cumpreanos cunha boa carreira. Pero por outro lado, penso que fuches moi intelixente e valiente porque tomaches unha decisión difícil coa cabeza fría…non se pode correr lesionado. Felicítote por iso e quédome coas túas últimas palabras… “eu voltarei”. Aplauso Ese é o espírito dos verdadeiros maratonianos, e seguro que a próxima sae mellor.

A banderas, agradecerlle as palabras e felicítalo por ese pedazo de crónica co que nos obsequiou… Repito que foi un pracer cruzarme contigo e saudarte nos momentos previos a dar a saída.

A Jeff, agradecerlle tamén as palabras de ánimo durante a carreira… lembro que me animaron despois de cruzarme con banderas, pero ignoraba que foses ti. Noraboa tamén pola túa carreira e pola crónica.

E a fema, tamén agradecerlle que sempre teña esas palabras de cariño e de ánimo para min… eu tamén penso que teño marxe de mellora nesta distancia, pero supoño que primeiro teño que meterme na cabeza que a verdadeira maratón comeza no km.30. Muro Seguirémolo intentando. E tamén coincido contigo no recoñecemento a tódalas organizacións de carreiras portuguesas que sempre valoran a presencia de corredores españois/galegos. Moitas organizacións de carreira galegas (sobre todo aquelas máis próximas á “raia”), deberían tomar nota…

Por certo, vístedes o vídeo oficial da carreira? A min encantoume.

Un saúdo e ata a próxima. Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Sáb, 21 Nov 2009, 22:59

Pola miña parte, Yosi, decirche que eres un crack como corredor e como persoa Aplauso Aplauso ... e lembrarche a frase que decía un corredor veterano que iba comigo: "Se no km 10 vas ben, sigue; se no km 20 vas ben, sigue; se no km. 30 vas ben, empeza a correr".
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 0:40

Yosi; asegúroche que non pensei en me retirar ata o kilómetro 14, pero que o vin claro e que agora sego a pensar que fixen o mellor; nestes 15 días sen correr aínda me 'tira' a perna, e o vindeiro domingo, no dragonte, verei o alcance da lesión, logo xa escomenzarei a pensar na seguinte...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos