| IRDAM escribió: |
| Montxo,quedamos 7:45,en el parque del cementerio,vienen 2 coches de Tuy,(Rafa,Manu,y lito)Amador ya sale de redondela,asi que puntual,si quieres atrasa la hora .Hasta mañan |
e contade conmijo tamen para formar o equipo dos Irmandiños para esta temporada, como non pode ser doutra maneira
.
se quere formar parella (de feito) conmijo para competir no apartado de parellas
, e asi poder ganarlle a parella deste ano
so me tes que contestar SI OU NON, poñendoooo neste foro, ala homiño, animate, so pon SI ou NON.| montxo escribió: |
Despois de exito acadado na tempoda que esta a rematar, nada mais e nada menos que CAMPIONS Que tendes pensado pa tempada 2009/10 Ir dicindo aljo, que hai ofertas doutros equipos pa desestabilizarnos, veña co tempo apremia. saudos |
eu penso que despois do circuito feito o ano pasado e vendo como imos
, deberiamos inscribirnos outra vez sin perder o mais minimo de tempo
acalar a eses outros equipos que estan desexando ou ben que non participemos ou ben que nos desfajamos como equipo, porque xa se sabe o medo e libre
. E si te fixas este ano sejuro que vai haber mais
falcons que nunca e penso que so por ese motivo
, VOU ESPERAR UNS DIAS A QUE ME CONTESTES NO FORO SI QUERES FACER PARELLA CONMIGO OU NON
, E SI NON CONTESTAS ENTENDEREI QUE SI QUERES
, E ANOTAMONOS PARA JANARLLES A ESTES DOUS LANJRANS QUE
JANARON O ANO PASADO POR FALTA DE RIVALIDADE. | home_de_nejro escribió: |
ESTA MENSAXE E PARA AMADOR, , VOU ESPERAR UNS DIAS A QUE ME CONTESTES NO FORO SI QUERES FACER PARELLA CONMIGO OU NON , E SI NON CONTESTAS ENTENDEREI QUE SI QUERES , E ANOTAMONOS PARA JANARLLES A ESTES DOUS LANJRANS QUE JANARON O ANO PASADO POR FALTA DE RIVALIDADE. UN SAUDO |
canta xentiña esta a intentar faser equipos e nos aqui
quietiños sin saber si vamos ou vimos.
Montxo, a ver, peja un jolpe de timon, duan ves,
e inscribenos que ainda van pensar que temos medo.
| home_de_nejro escribió: |
8O canta xentiña esta a intentar faser equipos e nos aqui quietiños sin saber si vamos ou vimos. Montxo, a ver, peja un jolpe de timon, duan ves, e inscribenos que ainda van pensar que temos medo. un saudo aos irmandiños PD.: AMADOR ESTOU ESPERANDO A TUA RESPOSTA, XA SABES, SI OU NON |
, por motivos personais, bueno ya non entra nos plan do equipo, deixo de ser SOLTEIRON, e ajora a de estar aseado, e juapo, por iso trocou, po trialon, pero non se ha votar de menos no equipo, porque era o mais rapaido pero o menos eficiente ou sexa VAJO, o seu sustituo e dun nivel mais alto, en todo todito, e non se a notar a sua falla
jrasias por ir poñendo orden en toda a orjanisasion,
iba sendo hora,
estou desexando coñecer ao novo irmandiño que xa vexo que ten sonido de bo motor
.
Amadorrrrrrrrrrrrrrrrr estou esperando a tua contestasion para formarrrrrr parella de feito
dios, nunca ninjen me costou tanto de convenser para que fora a miña parella
que pouca memoria, ainda estou de corpo presente.. e vos xa celebrando a nova incorporación !!
Eu que o dín todo por este équipo...!! E ídeslle facer caso ós embustes do Sr.Montxo ?? Eu nunca pensei en abandoar os meus Irmandiños ata que Montxo me ameazou cunha forquilla chea de esterco e me oblijou a abandoar o equipo para poder mangonear el ó seu antoxo | NIKITO escribió: |
:[-( que pouca memoria, ainda estou de corpo presente.. e vos xa celebrando a nova incorporación !! Eu que o dín todo por este équipo...!! E ídeslle facer caso ós embustes do Sr.Montxo ?? Eu nunca pensei en abandoar os meus Irmandiños ata que Montxo me ameazou cunha forquilla chea de esterco e me oblijou a abandoar o equipo para poder mangonear el ó seu antoxo Pero tranquilos Irmandiños ei comprar unha forquilla mais jrande ca del e volverei para espichalo como se dun meduco se tratase, para botar man deste equipo ingobernado !! SIEMPRE VUESTRO. NIKITO... |
non sabes ti, como che ei votar de menos, xa antes de que partas para outros portos
, verche esa melena al viento que ti tes
mariconada esa do triatlon que
nin corres, nin nadas nin pedaleas como dios manda.