, pois levo xa dous dias sin saber nada de vos,
e que vos deixou tan sin alento penedos que nin sodes capases de falar no foro?
, que crus
.
e tamen a do jrove
, e espero sejir millorando
| fonvigo escribió: |
| Montxo!!!! siento decirte que te han puesto los cuernos Hay una prueba fotográfica que lo refrenda. ![]() |
ou que, sentouche mal penedos, os cornos ou o travestismo que anda a rular polo foro
, e claro olvidaseche que ademais de sumar os puntos de penedos tamen tiñas que sumarlle os puntiños a amador da carreira de jitiriz
, o pobre do home veña a matarse a correr e ti esquecendote de anotarlle os puntiños
, menos mal que estou eu aqui para axudarche
, que si non. | montxo escribió: |
| Ola Irmandiños En ves de andar por ahi de jolfos, so viñerades a axudarme a vindimar cando remate ca faena, estarei de novo por eiqui dando lume un aperta |
| NIKITO escribió: | ||
si,si... ó acabar co viño comezarás coa tempada do ajuardiente, despois coa do licor café... e asi sucesivamente... BORRACHÓN !! quen non te coñeza que te compre !! ![]() |
Ajora me explico eu os tempos que fasia o noso capitan
, claro como non hai control antidoping
, el veña a darlle a botella
.
, que xa sabes como as jasta
| NIKITO escribió: | ||
si,si... ó acabar co viño comezarás coa tempada do ajuardiente, despois coa do licor café... e asi sucesivamente... BORRACHÓN !! quen non te coñeza que te compre !! ![]() |
| montxo escribió: |
Ola Irmandiños Ajora me explico eu os tempos que fasia o noso capitan , claro como non hai control antidoping , el veña a darlle a botella . , que xa sabes como as jasta Un saudo |
| Pipe escribió: |
| vinde a Maceda o domingo, que así animades a carreira... |
| Pose escribió: | ||
oK PIPE De momento estamos inscritos Amador, Irdam mais eu, o home de nejro anda cajado, disque vai a do marisco, habialle entrar furriqueira, cas ostras, o nikito de topmodel, si non afoja nun triatlon un dia destes, hai que ver que polifacetico o rapas, dalle o toxo e o mar, dindi luejo Vemonos alo amijo |
Ti pose sije asi, que a vas cajando ti no foro
, non miraches co nick que escribiches lanjran, ai deus, canto mais vellos mais atolondrados
| Pose escribió: | ||
oK PIPE De momento estamos inscritos Amador, Irdam mais eu, o home de nejro anda cajado, disque vai a do marisco, habialle entrar furriqueira, cas ostras, o nikito de topmodel, si non afoja nun triatlon un dia destes, hai que ver que polifacetico o rapas, dalle o toxo e o mar, dindi luejo Vemonos alo amijo |
)