Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 7:53
Asunto: Re: Carrera de Baiona

!!! Suerte para todos en Baiona !!! Aplauso
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 14:24

Muy mala carrera la mía hoy en Bayona, 43min 20 seg, según el crono de Evarist, que tuvo la gentileza de prestármelo y de ganarme al sprint. Gracias amigo, por lo primero obviamente. Y es que mi fore se quedó sin batería y estoy tan acostumbrado a que me marque el ritmo que en ningún momento supe como iba. De todas formas mi forma en estos momentos no es la óptima, estoy bastante más bajo que hace unos meses.
La famosa cuestecita se las traía.... Saludos para todos los foreros.
P.D. Al final de la carrera vi a ardillarroja muy fatigada acompañada por tara, ¿te has recuperado? Muchos ánimos campeona.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
538 Carreiras
5897 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 14:51

oliveira escribió:
P.D. Al final de la carrera vi a ardillarroja muy fatigada acompañada por tara, ¿te has recuperado? Muchos ánimos campeona.

No era fatiga, era la rodilla.

Entre la salida tan lenta por la aglomeración y que no llegamos a la meta porque nos quedamos taponados en la cola, es imposible saber el tiempo que hice, pero entre 47 minutos y 47:30. Por mi parte, me doy con un canto en los dientes. Sorriso

La kedada la hubo, y se hizo foto, pero yo no sé con quién salí en ella. A la mitad de los foreros no los conozco. Razz

Saludos,
Dani
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 15:05

Buenas!! O dia de hoxe ten moito q contar: 1º Oliveira, mira q estar o teu lado e non reconocerche ten pecado, eu era o que estaba cando non che iba o aparatejo ese e Evaristo che prestou o seu.

2º- Este era o 3º ano que corria en Baiona, esta proba concretamente, e o 2º consecutivo q non aparece o meu dorsal: nin por club nin por independiente. Eu ainda gardo a dia de hoxe un ok no meu mail de q todo estaba correcto. Entendo que organizar unha carreira non debe ser "moco de pavo" que hai que botarlle un par para sacala adiante, paso que por unha hora me chame "Fredy Velasco" (espero que representase dignamente o bo de Fredy durante esta carreira), pero que me digan "tu vienes a participar??, que + te da correr con ese nombre... teño a J.Vaquero de testigo, que realmente a min dame igual, xa, pero que me digan que pq non fun coller o dorsal o dia anterior, cando no reglamento pon q se lles dará os que veñan de lonxe o mesmo día.. a min os cartos non me choven do ceo, ganoos co meu sudor,a AP-9 está moi cara; q eu tampouco nunca gaño nada, tamén é certo, pero moitas populares salen adiante xlos populares. Alguén tiña q tomar nota de P.Nimo q mirade onde está e sempre se acorda de nos, si dos populares.
Seguramente esto q estou a escribir é unha pataleta, sin +, pero os q me coñecedes sabedes q eu non protesto pq sí. Tamén seguramente, o ano q ven volverei a Baiona, a Vig-bay e a correr e andar pq eu non son rencoroso pero estou no dereito a protestar!!.
Cambiando de tema, o circuito encántame, é un dos q me ten toliño, entre as costas, os manguerazos de auga, o ambiente,etc. Encantado de volver a ver a Yonatan, Tara, coñecer a Ardillaroja, saludar a Chacal...
Con respecto ó circuito (xa sei q non o deberia poñer aqui), se o Admin. e demais xente me permitides os puntos desta proba na que aparecerei na clasificacion como Fredy Velasco, agradézobolo). Por certo o meu tempo xlo meu crono regular 40.36 pero contento de volver a compartir con vos km.
PD. Lestrove, necesítanche urgentemente en Baiona... Mr. Green
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 15:15

gracias por preocuparse por ardillaroja ,despois de que un chavaliño ye tocase ben a perna jeje sa estaba un pouco mellor seguramente pase un peor dia ,descansa e recuperate logo ,eu unha carreira boa que algun se durma nos laureles que sa verán el ,noravoa a todos por rematar a prova , e animo xavi que sa toparas noza ...................algun dia jeje e po ano que che saia mellor vemos a tod@ foreiros tan molos que temos a cuidarse e entrenar
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 15:20

Abraiado sabe alguien la distancia con uno de esos maravillosos aparatos ?por ver si son reales los km q ponía la organización ,hice un minuto menos q el año pasado y me parece mucho,
Muy bonito el ambiente y el recorrido y el agua y las esponjas , y las bebidas para todos , felicidades a los premiados Aplauso
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 15:30

Bueno a mi me dio 9450mts.
La carrera muy animada, lo malo es la salida para los que nos pusimos un poco atras. Hasta el segundo kilometro no pude empezar a correr comodo y justo empieza una subida, vaya vaya las subiditas de Bayona, pero no esta al nivel del mar. Hasta el km4 subidas y bajadas chungas chungas, despues todo bajada, que a mi tampoco me van mucho hasta los ultimos dos kilometros llanos.
Mi carrera como esperaba, despues del descanso de dos semanas sin correr, pues se nota, pero bueno pensaba que iba a hacerlo peor. 42:00 en la meta, aunque a mi me dio 41:20.
Para el año prometo estar un poco mas fino para coger esas cuestecitas.
Enhorabuena a Oscar Vicente, un crack de persona y un crack de todo. El futuro campeon del mundo de triatlon, con el permiso de Javi y Brownlee.
Sigue asi chaval....
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 19:03

Gracias a tódolos que se preocuparon por min que vin moitas cabeciñas asomándose na zona de masaxes pra ver como ia. Cando empezaron as baixadas, a rodilla que xa a tiña mal pero aínda aguantaba, acabou de cascar. Chorando
E de cabezona co todo o meu dolor quixen chegar a meta que xa foi cando me cairon unhas poucas lagrimiñas o ver a miña Tara alí preocupada por min.
Puxéronme un pouco de xeo e unha cremiña e alivioume un pouco, pero solo no momento.
Despois fomos mercar unhas pedriñas destas da sorte nunha tendiña de bruxas polo casco vello de Baiona. Tara dalle moitas fretas a pedriña como a lámpara de Aladino pra que xurdan efecto.
XeffXavi vinte moi decaido, ¡¡¡Arriba eses ánimos!!!!
Miguelanxotero

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/09
0 Carreiras
4 Mensaxes
Valladares, Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 19:53

Yo me doy con un canto en los dientes, por triplicado.

49' y yo que contaba con aflojar en Baredo (sobre los 40') para, después de desfallecer, recuperarme lo antes posible y llegar en menos de una hora...

Al final me salió la carrera de un tirón, y me noté mucho mejor que el miércoles que fuí a probar el circuito... menudo ambientazo, supongo que tira de uno... al llegar a la meta, sprintando (eso me pasa por no darlo todo antes) creo que le pasé a 50 personas en 100 metros.

A ver si el año que viene bajo de los 45' y para el siguiente ya estoy en la pomada!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 20:39

Aviso, ladrillo, estou fodido:

Hoxe pola mañá levanteime con gañas de demostrarme a min mesmo que podo correr un 10mil rápido.

Arrancamos Alvaro Conde, JB e máis eu rumbo a Bayona ben cedo e as miñas primeiras palabras pros compañeiros foron: "rapazes, hoxe vou facer algo grande".

As perspectivas erán tan boas que ó atoparnos a Santi Conde e Begoña comenteilles de novo: "estou con sensanciós super".

Antes de situarnos na liña de saída falando con Quini,Mario e os amigos do Pabillón (Gonzalo,Manuel,Xoan Carlos,Beni) as mesmas verbas na miña conversa: "atópome millor que nunca".

Pistoletazo de saída e non daba arrancado (4´20") o primeiro km.

Comenzamos a subir e alcánzame "Furi" , pasando o km2 en 8´22" pero non daba roto a suar.

Facemos o callexeo polo pobo e afrontamos a subida de San Antón, non me suben as pulsaciós, non aparece a suor, vou bloqueado.

Rematada a subida , xa no tramo de baixada continúo sen atopar sensaciós, nin gota de cansancio, pero sen ritmo ningún.

Antes de incorporarnos á comarcal son cazado por Gonzalo Ferreiro e Xoan Carlos Cruz,tentan darme ánimos, pero non era unha cuestión de folgos.Definitivamente non sabía que me aconteceia.

Xa nos derradeiros 2km son sobrepasado polos amigos Santi Conde e Feixoo Mirón, levaba a mirada perdida, atónito, a menos de 150 pulsaciós e ca camiseta seca.

Na recta final tentei sprintar, pero nada de nada de nada.

A verdade é que xa pasadas unhas horas a cabeza non deixa de divagar buscando respostas ó que caraio me pasou hoxe.
Ou moito me trabuco ou coido que me pasei de voltas i estou sobrentrenado.Son un tío moi fráxil de "coco" e desta vaime costar recuperarme.

Primeira medida: Non participar en Parada do Sil e baixar os km nesta vindeira semana.

www.jeffxavi.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 21:10

Buenas a todos!!Hoy puedo decir que toda la paliza que nos pegamos de viaje y el dinero dejado en gasolina y peajes valió la pena Satisfecho hice una carrera de las más inteligentes hasta ahora,olvidándome de el rival a batir y tanteando la carrera y por sensaciones.Salida un poco más atrás de lo que me gustaría,cerca de Jeffxavi y Herniado, mientras en las primeras filas estaba Chacal,hay respeto carallo!!me dá a mí que no estabas tan seguro de tus posibilidades Mr. Green y por tramos te veía muy cerca sobre 100 mtrs y estuve por pegar un cambio de ritmo y cogerte,pero como faltaba toda la subida no me quise arriesgar,como te dije,aún no estoy en plena forma,pero me sacaste sobre 1' no más,y viendo tu colocación en salida,que yo también dormí 2 horas y demás...te quedan dos telediarios Demo sorrindo Ríndose en tres semanas te pienso ganar,me aprece que hay la de Arteijo por ahí,así que si quieres no vemos ahí,que me toca ganarte,estoy seguro de que lo haré Molón entrena mucho Mr. Green y por lo demás gran carrera,rompepiernas sobre 2 km,en los que valía la pena mantener un ritmo moderado,para poder apretar en bajadas y llano.Me encontré con varios grupos que ivan muy fuertes,en los que iva enganchando,en los metros finales me volvían a coger unos que son bastante buenos y parecía que los metros finales ivan a ser duros.Ataques y subidas de ritmo de varios corredores,yo también lo hice,empezando a zancadas y sacando una distancia buena en unos metros,y en los metros finales por momentos tapado,pero al final logré mantener un buen ritmo sostenido y fui pasando a todos menos a uno,haciendo un sprint muy potente gracias a el ánimo de la gente,como me encantan esas llegadas,sobre 38' y muy contento por la buena estrategia en esta carrera Moi feliz Satisfecho

Por cierto un poco antes de la carrera saludé a joanotra y maría,que se dirijían a la carrera,mientras yo iva en sentido contrario a cambiarme,que os dije que si érais de Correr en Galicia,me parecía por las fotos,un saludo Guiño También siento lo que le pasó a Nacho_s1600 al que vimos antes de la carrera e iva un poco agobiado,eso tienes que hablarlo antes con el Club,porque vaya desastre!! Muro y siento lo de Ardillaroja,me lo dijo Ezeq cuando estaba en los masajes y pensaba que no estabas tan mal,pero cuando te vi la cara.cuando sea así para mujer Nono mucho hielo y espero que no sea grave,que por tu cara no sé yo Disimulando más cabeciña y según sensaciones para unas semanas.Jeffxavi ánimo que siempre hay carreras así,hay más días,igual estás asimilando el entrenamiento para Penedos y estás en proceso de carga,pero tú tranquilo.Y Herniado poco a poco,si estuvieras un poco mejor a un podíamo compartir tramos,porque tú estando bien estás un peldaño por encima y no hay nada que hacer Ríndose un saludo para todos:Tara,,beauvais(un placer como siempre,vaya campeonas que tienes en casa,si señor Satisfecho pero a ver que le hacías a la mujer de el agua Ríndose que pasada!!vaya gritos,ni que estuviera tan fría Mr. Green ),pipe,fonvigo,safardatxo,safardatxa,Tartarugo,Oliveira(estás en pretemporada poco a poco,adelgazaste basatnte y lo vas a notar créeme),xanciño,cheetos(como te cuidas,me andas a los piques Mr. Green ),Germmand,Runnervago,Chacal,...espero no olvidarme de nadie,hasta la próxima
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 21:13

pois eu empecei atras de todo, e costoume moito adiantar.
Hasta o principio do descenso ainda iban rapaciños diante de min.
Moi dura a subida, do estilo da costa de Vite, pero mais longa.

Encantado de saudar a Carballiño, Irdam, Montxo,Evarist, Runnervago, Chacal, Safardatxo,Oliveira..

Non vin a Paulkoech,Pipe, Jeffxavi...

Non vos olvidedes de vir a Boimorto o 13 de setembro-
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 21:30

Buenas crónicas cracks ya veo q hay élites x aquí , si alguno sabéis la distancia q hicimos , x aquí un compi dice q unos 9 km y medio ,alguien damás o menos ?
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8107 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 21:32

Primero decirle a Meseoye que a mi me dio 9,480 pero la referencia sobre el año pasado te es válida porque pienso que el recorrido era exacto. Muchos ánimos a Ardilla Roja y que se quede en un susto. A Admin decirle que yo vi la tarjeta-dorsal de Nacho y ponía Fredy. Yo creo que somos muchos lo que podemos corroborar que allí estaba y pienso que se merece los puntos.
Sobre mi carrera estoy muy contento. A dferencia del año pasado iba decidido a salir mejor colocado y me puse cerca del arco de salida, lo que pasa es que cuando me di cuenta había bastante gente delante por lo que los dos primeros kilómetros los pasé zigzagueando y sin llevar el ritmo que quería. En la subida famosa me esprimí por lo que los dos siguientes kilómetros iba justito pero seguí arriesgando con lo que en los últimos tres hubo que tirar de pundonor. Mismo en el último pegué un sprint sacando fuerzas de no sé dónde. Al final 40:45 por mi fore. Sobre 10 - 11 minutos menos que el año pasado. Casi nada Bailar Bailar Bailar
Por último un placer e saludar a tantos correlegas. Nos vemos en las carreras
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Ago 2009, 21:36

meseoye 9500 también por mi fore,pueden ser +/-100 mtrs,pero está ahí la cosa,un saludo y nos vemos en otra,muy chula esta carrera y BAIONA ^Yo también apoyo a nacho y lo corroboro,por mi parte no hay problema,es que pasan cada cosas Muro Mr. Green

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos