Mér, 15 Xul 2009, 22:26

Mér, 15 Xul 2009, 22:26            | yonathan escribió: | 
| Uno que ya está inscrito,ya pagué y con muchas ganas de coronar este monte  dan buen tiempo para el fin de semana,asi que a ver si no sufrimos demasiado   Una cosa,para subir el coche a la cima hay que estar mucho antes,porque si no estará cortado o algo?Yo quería subirlo.Y al final no hay duchas entonces?porque yo quería volver para Coruña e ir de fiesta directo,que ya toca    | 
 .....non é que haxa moito tráfico pero é bo que teñades isto en conta (salvo que cambiara o ano pasado ou vaia cambiar este). Tamén teño que dicir que en xeral os coches baixan ou suben con precaución....nada que ver con un dia normal ,coma hoxe mentres adestraba por alí, que pasaban a toda máquina e eu case parado nas primeiras rampas
 .....non é que haxa moito tráfico pero é bo que teñades isto en conta (salvo que cambiara o ano pasado ou vaia cambiar este). Tamén teño que dicir que en xeral os coches baixan ou suben con precaución....nada que ver con un dia normal ,coma hoxe mentres adestraba por alí, que pasaban a toda máquina e eu case parado nas primeiras rampas   

(hoxe non foi un adestramento super pero ainda asi cundiume)
 (hoxe non foi un adestramento super pero ainda asi cundiume)           

Xov, 16 Xul 2009, 14:22

Xov, 16 Xul 2009, 14:22             pero quería apracar arriba y así bajo andando para la carrera y de paso veo el recorrido y las vistas,claro
 pero quería apracar arriba y así bajo andando para la carrera y de paso veo el recorrido y las vistas,claro  tú anímate que no todos los días son iguales y que tengas malas sensaciones en el entreno no quiere decir que ese entreno no sea beneficioso o que no vaya a provocar un buen rendimiento en competición,si entrenas hoy haz algo más ligero o un progresivo y ya verás como el sábado le das caña a tara
 tú anímate que no todos los días son iguales y que tengas malas sensaciones en el entreno no quiere decir que ese entreno no sea beneficioso o que no vaya a provocar un buen rendimiento en competición,si entrenas hoy haz algo más ligero o un progresivo y ya verás como el sábado le das caña a tara    

nos vemos allí!!
   nos vemos allí!!           

Xov, 16 Xul 2009, 19:45

Xov, 16 Xul 2009, 19:45             

Xov, 16 Xul 2009, 22:12

Xov, 16 Xul 2009, 22:12             

Ven, 17 Xul 2009, 6:47

Ven, 17 Xul 2009, 6:47            | safardatxo escribió: | 
| Unha suxerencia para os sabado Como a meta e en disitnto lugar da saida que vos parece se facemos grupos organizados para subir os coches arriba e logo baixar todos nuns poucos,para asi non ter que andar a baixar andando,se organiza ben non haberia fallo Servicio lanzaderas Correr en Galicia | 

Ven, 17 Xul 2009, 7:43

Ven, 17 Xul 2009, 7:43            

Ven, 17 Xul 2009, 13:26

Ven, 17 Xul 2009, 13:26            | piesplanos escribió: | 
| eu non vou poder participar nesta carreira que levo sin facer desde 2006, xa que e o meu cumpleaños e teño que ir as festas a cerceda, para o ano que ben espero non fallar. | 

Ven, 17 Xul 2009, 20:50

Ven, 17 Xul 2009, 20:50            | safardatxo escribió: | 
| Co tema das lanzadeiras Correr en Galicia como facemos,quedamos arriba as 19:30 ou asi,en que punto? Espero contestacion,habera que facer carteis imformativos en plan excursion da 3ª idade  | 
 ... así que aparezo onde vos me digades. As 19:30 está ben para baixar con calma a recoller o dorsal.
  ... así que aparezo onde vos me digades. As 19:30 está ben para baixar con calma a recoller o dorsal.           

Ven, 17 Xul 2009, 20:57

Ven, 17 Xul 2009, 20:57             

Ven, 17 Xul 2009, 22:00

Ven, 17 Xul 2009, 22:00