Foros ›
Autor
Mensaxe
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 20:23
Asunto: Re: carreira popular leiro 2009

ola rapaces, vexo que o tema principal é a falta de auga, pero decideme, é que non vos dichedes conta do ironico Abraiado Abraiado que foi, resulta que se esgotou a auga Nono Nono e os que organizaron a carreira levavan un nike que poñia por diante "Espina & Delfin" Muro Muro Muro , jejejejejeje, tendo en conta que esa empresa leva a concesión de augas de distintos concellos non dixa de ser irónico Payaso Payaso Payaso .

En fin, en canto a carreira ten razon quen dixo que debia de comenzar algo mais cedo, como din na miña terra ala pola fresca Silbar , ainda que non tan cedo Pensando .

O que si é certo é que o sitio e precioso, eu penso repetir o ano que ven si poido.

En canto ao que di Quian, ten a sua parte de razon, pero que pense que tanto o alcalde como outros saliran nunha foto moi bonitiña na prensa e diran que son maravillosos, e todo a conta de quen vamos a correr. A demais penso que nese día houbo un consumo maior no pobo, pois creo que nos, os que corremos, somos xente que facemos gasto ala onde imos. E esto é unha sembiose, Quian, Pensando Pensando certo é que sen carreiras organizadas, nos non podemos correr, pero non é menos certo, que xa poden organizar un monton de carreiras que si non imos a elas, desaparecen Nono Nono .

Un saudo a todos
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 21:04

no tema da água non e necesario dar botellas que a metade tirase ,a min con unha esponxa mollada sa me óuvese chegado ,isto o podían facer en moitas carreiras ,e aforraría para outra cousa ,estaría ben adiantar a salia evitarían dar água en varios sitios ,esto e solo a miña opinión . ( DANI) pocoyo animate as medias pasaralo ben ,e ardillaroja si en menos de un ano non me ganas despídote que viras moitos pos mozos jeje vemonos ,e chámote para quedar o domingo que saimos cedo ,a dentro de pouco vai ser a festa da espuma anímaste yupi yupi sabon ,sabon jeje
meseoye

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/08/08
0 Carreiras
142 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 21:16

BUENO TENEIS QUE SER BENEVOLOS CON UN PUEBLO Q SE VUELCA ALTRUISTAMENTE EN UNA PRUEBA ,...CLARO QUE HAY FALLOS SIEMPRE ....PERO ELLOS SE MERECEN UN 10 TODOS LOS QUE PARTICIPARON EN LA ORGANIZACION....
EL AGUA ES FACIL DE ARREGLAR, CON UNOS VASIÑOS A MITAD...YA VEREIS COMO EL AÑO QUE VIENE....
CLARO QUE PASÉ CALOR,PERO ESTAMOS EN VERANO,COMPAÑEIROS,....JEJ
FELICIDADES A LA 1ª CHICA UNA MAQUINA, Y LA 2ª LA CANGUESA,...
PO RMI PARTE HICE + O - EL MISMO TIEMPO Q EL AÑO PASADO CON LO QUE ME DOY CON UNA ROCA EN LAS MUELAS,JEJEJ
Y QUE EL AÑO Q VIENE ,LLUEVA Y TRUENE,....JEJ
NO PUDE QUEDAR A LOS PINCHOS ,ME HUBIESE GUSTADO...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 21:22

Non fai falla que grites(mayusculas)
En canto o do auga en vasos xa se comentara noutros post que e improblable xa que os patrocinadores poñen as botellas e se se deran vasos non se veria a publicidade.
Claro que o pobo volcouse coa carreira pero ai fallos que son millor non cometer e o do auga e as asistencias,non pode ocurrir
Pra min un 6 de carreira,ises fallos penalizan,iso si pro ano volto
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 21:48

Estos das augas eu flipo........os atletas estamonos virando uns señoritos,queremos auga no trascurrir do percorrido,o final. Sorprendido Pa unha Carreira de 8-10 kilometros non vexo eu fundamental ese servicio o atleta..........será porque eu nunca bebín nada no transcurso de unha Carreira,nin siquera en unha Media Maratón. Nono
E pódovos aseguras que fai unha década non daban auga en ningunha Carreira,e nadie protestaba. Disimulando
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 22:03

Si qpero que eu sepa en carreiras desta distancia e obrigatorio o avituallamento liquido
Eu tamen son dos que non beno,ainda que o auaga se agradece
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 22:35

Cita:
será porque eu nunca bebín nada no transcurso de unha Carreira,nin siquera en unha Media Maratón. Nono
Quizá por iso nunca gañeches nada Guiño Guiño , pode ser un dos motivos, saudos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 22:36

Como que viro moito pos mozos? E pa onde queres que mire se case todos son homes nas carreiras, teño que buscarme un deportista, non che parece??
E aínda me queda moito que correr pa facer o que fas ti.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Xul 2009, 22:48

No voy a entrar al trapo de Quian ni de ninguno que le da la razón y menosprecie a los que "sufrimos".

(EDITADO - me he mordido la lengua porque si no la armo y no quiero que me expulsen) Si al final todos sois unas máquinas y los demás somos "señoritas"...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 0:34

Esta carrera no lo corrí y no creo que la corra nunca por el simple motivo de que me queda superlejos, lo que quiero decir es que si se critica por algo es y de las críticas se puede aprender mucho de cara al futuro; personalmente me encanta que me critiquen siempre y cuando tenga sentido esta critica, porque también hay gente que critica por criticar, pero tiene que haber agua en meta para todos y en el km. 5 de los 10 que había, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com

1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 0:48

Bueno que se restablezca la paz, yo personalmente corri en Leiro dos veces y las dos encantado.
Seamos todos positivos.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 6:55

No creo que yo esté haciendo "demagogia" cuando estuve implicado en esa falta de agua; dije camisetas como podía decir regalos, trofeos o botellas de vino, qué más da... y como persona censada en ese concello, me vi en la libertad de preguntarle al alcalde. No lo hice con malas formas, la respuesta de él fue lo que me sorprendió y por eso la reproduje.

No creo que por eso se deje de celebrar la carrera... y sí es cierto, la organización ha cambiado en los últimos años y es de alabar la dedicación de la Asociación para montar este evento y muchos otros: tenéis una prueba de Triatlón en unos días allí mismo.

Personalmente siempre que viene mi familiar conmigo me llevo botellas de agua o isotónicas para tener al final de la carrera, en previsión de lo que pueda pasar. En concreto, en carreras como la nocturna de O Couto y la de Ourense, al ser 7 km no existe el avituallamiento durante la prueba, y yo tenía una botellita esperándome en mitad del recorrido. El domingo pasó lo mismo, mi niño me tenía mi botellita en meta.

Respecto al servicio médico, sólo digo que allí no estaba, estaría en el Centro de Salud, conozco su ubicación a la perfección... pero hubo un caso de una corredor atendido por el Sr. Alcalde, quien le tomó la tensión, lo montaron en una silla de ruedas y este "facultativo" diagnosticó que estaba bien ... Abraiado

Me doy cuenta de que en ésta de Leiro y en muchas otras existen dos o tres tipos de carreras diferentes:
- la de los 100 primeros (por decir una cifra)
- la de los 200 siguientes
- la de los últimos... a los que realmente hay días que nos cuesta lo nuestro hacer el recorrido en menos de 1 hora al sol, dando aproximadamente el doble de pasos (zancadas más cortas y sin técnica) que los otros que lo hacen en la mitad de tiempo (por supuesto con el mérito que esto conlleva).

Sólo he querido dar mi opinión. Muchas gracias y perdonad si algo de lo que digo os resulta inoportuno.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 9:35

Pues yo sin querer entrar en polemicas queria dar mi opinion para dejar claro que respeto todas las criticas siempre que se hagan para mejorar y ayudar en lo que podemos desde el punto de vista de nuestra participacion como corredores. Ahi contamos todos desde el primero hasta el ultimo, desde el que lo hace en menos de 30 m hasta el que le lleva mas de una hora y lo hace como puede porque si desde luego se hace grande una carrera es por la participacion de todos nosotros.
Por eso creo que llegando 500 corredores a meta en la carrera es normal que todos tengamos un punto de vista diferente sobre la organización pero desde luego lo del agua no debe de ser un motivo para resaltar como negativo en cuanto a que tenemos mucha responsabilidad todos ya que los primeros si compartieran el agua se ahorraria bastante en beneficio de todos. Tambien destacar que muchos de nosotros en un entreno intenso de 10 Km no llevamos agua para beber y no pasa nada.
Resalto la responsabilidad de todos nosotros en el tema pero desde luego yo por mi parte estoy enormemente agradecido a todo aquel que deja su tiempo y lo dedica para que yo cada fin de semana pueda correr en un lugar diferente de Galicia.
JUPEMO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/07
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 10:23

Como poñer tantas citas seria moi longo a mensaxe que case non chegaria unha folla enteira, tratarei de resumir un pouco o acontecer da organización de Leiro:
1º Efectivamente o Sr. Doutor estaba no centro medico, pero unha vez que empezou a cerreira, coma xa cubrira o expediente non se lle veu mais por ali.
2º O Concello NON e organizador da Carreira, somente se adica a poñer cartos como ven lle dixo o Alcalde a un foreiro.
3º O trato cos corredores e nulo por parte das cabezas pensantes do Club Amigos do Deporte (verdadeiro organizador da carreira, clube inscrito na xunta, como clube sin "animo de lucro"¿pensade o que queirades?), agas teñen algún trato se son corredores de "elite", somentes hay que irse ao ano pasado cando correrón Raña e Gomez Noya, ali estaban pa sair nafoto, logo cando esta case finalizada a carreira, os pensantes en canto poden desaparecen da praza pra tomas as cervexas deixando os colaboradores que atendan (si que o fan?) os corredores e non saben por donde sair xa que só van ese día a votar unha man. Somentes aparecen cando e a entrega de trofeos pa sair na foto. Neste apartado do trato cos corrdores se vota en falta a unha persoa que ata dous ou tres anos estaba na organización e que anda por este foro e nestes momentos andara partendose de risa co que esta acontecendo (non digo o nome pra non alterar mais os fumes, pero moitos corredores saben de quen estou a falar.)
4º Ante a falla de previsions ese e un tema que xa levan moitos anos padecendo, pero e que a cuestión que as tres cabezas pensantes da organización somentes viven pras estadisticas (cantos mais estemos anotados, mellor pra eles, porque simple e llanamente nada mais que somos números pra eles, si non temos auga, laranxa ou alguha froita, o que din e que nos j******, que ainda enrriba que o acabar lles damos uns pinchos teñen mais que pedir.
Poderia extenderme moito mais, pero para agora mesmo xa esta ben, mais adiante de como vaia este fio poñerei mais sobre os TRES persoeiros que organizan esta carreira actualnmente.
Con todo esto non estou a falar en balde xa que coñezo a bastante xente do povo, xa que vivo moi perto deles e coñezo bastante a comarca e sei do que falo.
Xa ta ben de aldrillo, case que ata outro día.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 10:49

Gracias Jupemo por tu texto... cuando había el lío de las aguas en meta (yo acaba de llegar en ese momento) uno de esos cabezas pensantes (se llama Antonio pero lo llaman con otro apelativo en Leiro que no pongo) estaba en el bar de enfrente, resfrescándose. Me dio cosa entrar allí y por eso me dirijí al alcalde que pasaba en ese momento por la acera.

Lo de que el concello NO organiza lo dejó claro D. Paco, yo sólo pedía otra forma de decirlo, no me parece normal la forma.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos