| montxo escribió: | ||
Gracias safardatxo, si vas o domingo a Leiro vas probar o Irmandiños power, que e o que tomamos os do Porriño pa adestrar e a REVOLUSION en bebidas energeticas. un saudo e deixate ver mais a menudo. |
home de nejro
, chegarei a galaecia
para verte conmigo na carreira de leiro e non quero disculpas
, de uy que estoy malito
que o dia esta chegando e ainda que sexa levote a rastro ata a meta
, os irmandiños, que non somos capaces de dar todo en todalas carreiras
| NIKITO escribió: |
Ah !! tranquilos o amigo Irdam solo estaba un pouco mimoso... unha caixa de jalletas "surtidos Cuétara" e unhas frejiñas polo cachazo, con moito cariño... e esa rodilla volve estar como un reloj...é que o bruto do Montxo maltratamo, é Irdam necesita cariño... tranqui Irdam que yo si que te quiero !! ![]() |
| IRDAM escribió: |
| Moi buenas a todos,graciñas por los buenos deseos de mi mejoria,no como otros (unas galletas cuetara), Haber Nikito y Montxo animaros para un pequeño rodaje en la Risca, a las 9 esta bien ?. |
, o home de nejro
, asi que xa estamos todos para Leiro
.
ainda que penso que o de 4' pode ser unha alusinasion pola dor maiormente
, porque sinon, que deus me colla confesado, chejarei moi detras de ti e ca lenjua fora
.| jpb353 escribió: |
ola, rapases , o home de nejro , asi que xa estamos todos para Leiro .Irdam, alejrome moito que xa empeses a rodar ainda que penso que o de 4' pode ser unha alusinasion pola dor maiormente , porque sinon, que deus me colla confesado, chejarei moi detras de ti e ca lenjua fora .Bueno un saudo e hasta leiro |
e dor muscular nas pernas e tamén polo lombo, espero, pero non o sei, poder estar dispoñible para esgos
, por dous motivos, primeiro porque senon o capitan dos irmandiños non recolle puntiños
, e segundo e mais importante porque sin o home de nejro
que vai a ser do meu ben querido irdam
, pois nada, que seguro que non rinde á altura que necesitamos
, ten en conta que este vajoneta que che fala non vai acudir
asi que a correr moito e lixeiros !!