Mér, 03 Dec 2008, 18:40 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
¡¡¡Estás feito un lince, rapasssss!!! Eu iría encantado de lebre, pero non sei cómo estarei nesas datasl. Ando un pouco calado porque o outro día (antonte) fun rodar e como había dúas semanas que non daba pancada... pois cheguei feito un cromo e teño unha dor sospeitosa na planta do pé ... así que non as teño todas comigo.
ojordo Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Xov, 04 Dec 2008, 0:12 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
Al ritmo que quieras ....recuerda I PACHANGA CORRE A TU RITMO Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas... ojordo.blogspot.com/
ojordo Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
Xov, 18 Dec 2008, 0:10 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
Como corramos como escribimos vamos apañaos........Ni con 2 Equipos de Pasteleros este post avanza...asi que nos veremos en lugo , nO???? Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas... ojordo.blogspot.com/
Xov, 18 Dec 2008, 20:07 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
Pois ti e máis eu (alomenos) sí que nos veremos por Lucus Augusta... o que fagamos despois ainda está por ver... o que sí me temo é que vai haber máis representantes dos Pastelalruhm B que do A... como que dous xa viven alí.
Xov, 18 Dec 2008, 20:20 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
Pois eu, se vou a Lugo, será de espectador; pero prometo dar puntos ao equipa no 2009. Aproveito a ocasion para desexarvos Bo Nadal e Prospero Aninovo¡¡¡¡ Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006 xanitopelao.blogspot.com/
Xov, 18 Dec 2008, 23:47 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
Ai oco para un mais no equipo?
ojordo Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
Ven, 19 Dec 2008, 23:18 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
safardatxo escribió:
Ai oco para un mais no equipo?
Una pena que solo sean equipos de 5. ....pero si consigues 4 mas y me aventuro a hablar por los demas podriamos conceder la utilizacion del nombre de la "franquicia" PASTELALRUHM en uno nuevo que seria "C".....digo yo.... Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas... ojordo.blogspot.com/
ezaqui Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Ven, 26 Dec 2008, 22:45 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
os pastelalruhm b xa estamos en postos de uefa,agora toca ir a polos puestos champions,cando tom xa este recuperado teremos mais opcios
Mar, 30 Dec 2008, 16:53 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
E eso que soamente estais puntuando a mitade do equipo, cando os lesionados (Tom e eu), estemos recuperados......... que temblen os primeiros Amodiño e sin mancarse
ezaqui Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Mér, 31 Dec 2008, 20:55 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
feliz ano 2009,os meus compañeiros de equipo.o 2009 temos q ir a procura do titulo
ojordo Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
Dom, 18 Xan 2009, 20:42 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
En vista de lo apagado que tenemos este sector los pasteleros A,pues, los B estan que se salen, aqui os mando un video, con un buen complemento para seguir realizando los entrenos que hacemos habitualmente. Oh NOOOOO otra vez a mi viene esa imagen ......Khenepor fa no estires mas..... :=D> Nos veremos en Padron???? Jotaeme como sigues?? Banderas como vas de lo tuyo? Xan de Ris como che vai? Khene como llevas el control??....
Jolin esto mas que un sub foro de corredores, parece la tipica conversa de Jubilados en un banquito en el parque...
Venga ANIMOOOOOOOOOOOO VIDEO CON CARIÑO A MIS PASTELEROS Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas... ojordo.blogspot.com/
ezaqui Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Mér, 28 Xan 2009, 22:00 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
a ver si empezamos a poñernos as pilas,q a este ritmo somos carne de segunda
Makoki Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Mér, 11 Feb 2009, 21:26 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
banderas escribió:
Como parece ser que esta vez volve á carga o Circuito de Correr en Galicia e os vellos membros do Pastelalruhm seguimos estando (menos o compañeiro Makoki... E.M.D. ) activos ¿nonsí amigos Khene, Jotaeme, Xan_de_Ris?
Como miembro honorario de THE BEST BAND ON THE WORLD, porque hay que reconocer que un poco de banda éramos, anunciaros que correré la VIG-BAY para apoyo moral del equipo. Makoki 5.1
ojordo Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
Mér, 10 Xuñ 2009, 10:41 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
que grande esta representacion del equipo pastelero. enhorabuena y a seguir puntuando FOTO PASTELEROS Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas... ojordo.blogspot.com/
ojordo Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
Xov, 25 Xuñ 2009, 15:11 Asunto: Re: Renace o equipo dos Pastelalruhm
Esto esta mas parado que el caballo de los bandidos...Me alegro muchisimo de la vuelta a los ruedos de Jotaeme, enhorabuena meu. Banderas: Siento lo de la cerveza del tiempo ...la proxima la tomamos como corresponde hacerlo, sentados en una terrazita y q este bien fria..... Khene: Que mas te puedo decir......ahora esa imagen tuya estirando como dios te trajo al mundo se mezcla en mi mente, con tu torso semidesnudo, tus pezones tapaditos .............y yo echandote agua
Xan: Vuelve ... Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas... ojordo.blogspot.com/
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos