Lun, 08 Xuñ 2009, 16:30
Asunto: Re: Triatlón de Nigran 2009
Quería comentar varias cousas....
Respecto a miña participación, estou contento o ser a primeira proba que fago este ano, pero con intención de que nas próximas poda mellorar os tempos. Estou un poco decepcionado coa natación, pois logo de dedicarlle tempo durante os últimos meses a entrenala, vexo que fixen o mesmo tempo que en probas do ano pasado. Supoño que o estado do mar e a marea tamén influiron.
Respecto a organización:
Bollas-. Extrañoume que coincidiran a boyas da playa coas da proba, a verdade que unhas un pouco mais grandes non viñan mal.
Circuito bici-. A duas curvas de boxes, non me pareceron demasiado perigoras, tamén e certo que dado o meu nivel entrei a pouca velocidade. O que si notei na zona de boxes e que o tomar a primeira curva había unha zona con baches, e o entrar na primeira volta por pouco deixo a roda no sitio.
Circuito carreira-. Nada que obxetar.
Entrega bolsa-. Mal organizado. Ten razón Miniyo, non se pode esperar tanto tempo, no meu caso 30´. Deberían estar feitas as bolsas. Ademais, entrando na educación de cada un, douse o caso de que xente que levaba esperando moito tempo, ve como participantes que chegan mais tarde métense no medio da fila ou incluso nos primeiros sitios sen respetar os demais.
Vémonos en próximas probas.