Foros ›
Triatlón de Nigran 2009
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Cabrito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/04
0 Carreiras
93 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 11:21
Asunto: Re: Triatlón de Nigran 2009

Bueno como dicen que una imagen vale más que mil palabras:

Cintas, vallas,y conos. Servicios médicos y policía:
lh6.ggpht.com/_h7RxWPV...C01768.JPG

Otra vista, cintas, vallas y conos:
lh4.ggpht.com/_h7RxWPV...C01799.JPG

Los boxes señalizados y delimitados:
lh3.ggpht.com/_h7RxWPV...C01822.JPG
lh6.ggpht.com/_h7RxWPV...C01745.JPG

Banderolas, cintas y boyas:
lh3.ggpht.com/_h7RxWPV...C01713.JPG

En la carrera a pie también señalizado:
lh5.ggpht.com/_h7RxWPV...C01835.JPG
lh3.ggpht.com/_h7RxWPV...C01834.JPG

Jueces controlando:
lh5.ggpht.com/_h7RxWPV...C01720.JPG
lh3.ggpht.com/_h7RxWPV...C01725.JPG
lh6.ggpht.com/_h7RxWPV...C01733.JPG
lh6.ggpht.com/_h7RxWPV...C01818.JPG

Zona de organización y podium:
lh5.ggpht.com/_h7RxWPV...C01847.JPG
lh5.ggpht.com/_h7RxWPV...C01839.JPG

Aparte de eso, agua en cada vuelta a pie, bolsa con camiseta, fruta y bebida isotónica...

Es bonito llegar y encontrar todo montado, pero son horas de voluntarios desde primera hora del día, o desde la tarde anterior, y hasta muy tarde para desmontar y recoger.
kite_runner

Novo foreiro
Novo foreiro
13/05/09
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 11:31

No se si participaste en el Duatlón de Gijon 2009-clasificatorio para el campeonato de España en Vigo-???
Para mi ese si que me consta que los circuitos eran: correr- enredado y bici-peligroso. Cuando reclamamos al Sr. Felipe Gutierrez contestó; Ahh se siente,¡¡¡haber estado en la reunión técnica!!!
El tri de Nigrán fue bastante aceptable, quizá el pasillo de boxes muy muy estrecho, pues me ocurrió que al bajarme de la bici hacia mi 2º transición(descalzo) pisé un traje y resbalé.
Del circuito de bici vi peligrosas las dos curvas seguidas (la 1ª a la izq. y 2ª a la dch. dejando boxes a la dcha) pues sin querer invadias el carrir contrario.
Del circuito a pié no me gustó el pequeño recorrido por la arena, por la sensación extraña.
En general vi bien la organización.
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 11:34

O nivel organizativo das probas en Galicia (polo menos polo sur da comunidade) é pesimo polo que non penso que este fora especialmente lamentable.
Se cadra dous detalles que destacar, millor tres:
Despois dun accidente en bici o propio é que a ambulancia se achege os deportistas e non o revés (e mais cando un deles pasou uns cantos minutos tirado no chan).
Se fai frio, o millor despois de rematar non é estar agardando case que 15´a que as duas personas teñan que facer a bolsa do triatleta unha a unha. Coido que se podian facer pola maña.
Os boxes son un lugar onde entran somente os deportistas. Que por ali circulen todo o mundo é ariscado. De feito cando eu marchaba o speaker preguntaba se algén lebara un neopreno que non fora o seu.

Está claro que sen organizadores estas probas non existirían pero coido que sempre se poderían facer un pouco millor.

PD: Sen dubida o peor tri onde eu participie foi en Vilagarcia fai 2 anos. Aquel si que foi para enmarcar.

gimnasio g21!
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
591 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 11:51

Ahí falaches kite-runner, .... , lo de Gijón sí que fue una vergüenza (con heridos y accidentados incluidos y milagro que sólo quedase en éso). Yo en Nigrán lo vi bastante aceptable y reconozco y valoro el esfuerzo de la organización, son 3 deportes, 3 circuitos y un montón de voluntarios que tuvieron que desplazarse en un día de perros . Mi agradecimiento a todos ellos. Una pena lo del clima: un sábado en junio en Nigrán y tocó lluvia, viento y superdesapacible, una lástima. De haber venido un día de playa estoy convencido que hubiera sido una pasada de bonito y con un montonazo de gente viendo y posiblemente más de un chavalín animándose a probar suerte o interesándose al menos por lo que hacían esos locos...
En cuanto a la prueba en sí, creo que la federación tendrá que volver a repensar los del reparto de gente. Afortunadamente este deporte está creciendo y cada vez somos más lo aficionados que lo practicamos, ahora bien, es desproporcionado el ver salir a 20 chicas a 35 chicos en élite y de repente 120 hombres en Grupos. De verdad que la primera boya tanto en Riazor como en Nigrán se me hizo insufrible con 50 tipos tratando de pasar por el mismo sitio unos por encima de otros. Una solución sería hacer grupos de edad por un lado y senior por otro o bien hacer corte por tiempos de la última prueba y unificar clasificaciones por grupos. También se podría hacer un recorrido en agua de ida y vuelta poniendo una única boya más lejana para que la selección en agua esté ya hecha al llegar al giro.

Por lo demás y tras los tragos de agua salada, la colocación de las gafas 2 veces por patadas, y la mala suerte con la climatología, no me puedo quejar, en las pruebas terrestres me fui recomponiendo para llegar finalmente 8º en Grupos y 4º de veteranos (está claro que lo mío es el duatlon, je je)

Un abrazo a tod@s

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 11:57

alguen sabe algo das clasificacions?

Na paxina da fegatri ainda non estan
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 13:11

Yo lo que no entendí es por que no se deja calentar en el agua. Estamos cansados de repetir una y otra vez que el calentamiento en el deporte no sólo es fundamental sino necesario y venga con que no se puede. Eso no se debe permitir, hay que probar el medio en el que vas a desempeñar la prueba . Es algo que no entiendo. Por lo demoas, aceptable.
TABARANT

Novo foreiro
Novo foreiro
3/06/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 14:36

Cabrito escribió:
Bueno como dicen que una imagen vale más que mil palabras:

Non fai falta que poñas fotos porque eu estiven alí e vin todo iso de primeira man.
Nas fotos o único que se ven son un monton de vallas de obra e unhas cintas postas.
Hai unha foto na que se ven un monton de boias no mar, que son as que están alí no mar todo o ano. Co cal nin en poñer boias propias se molestaron, co cal a maera baixou e os que sairon en elite nadaron bastante menos.
Do único que estou seguro é de que montar o que se montou alí non lles levou moito tempo (seino de primeira man porque un dos xuices é coñecido meu), de que o control en boxes era nulo (preguntallo o rapaz do meu clube que quedou sin neopreno) e que o que alí se fixo foi unha romeria. O único decente foi o arco de meta.
Como decía un foreiro por ahí o das probas organizadas por Xerardo é tema aparte, porque non ten parangón con nada.
En Xixón non estuven pero que outras organizacións o fagan mal non exime a outras que o fagan menos mal, o triatlón de Nigrán non ia de acorde cos 12 euros que valía a inscrición.
Os que correron en Nigrán e vaian correr en Ferrol o próximo fin de semana ,eu mesmo o vou a facer,que comparen unha e outra proba.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 15:17

había alguns puntos negros nos circuitos, pero esa discusión deixoa para os que participastedes nela por que o vivistes nas vosas carnes....
Pola miña parte dicir que disfrutei coma un neno co espectaculo que ofreceron os participantes ... sobre todo cos amigos de Porrriño, que se nota que son dun pobo ciclista por tradición, porque nesta modalidade algúns deles deron unha autentica exhibición... mención especial merece Borja Conde que neste apartado xa leva demostrando que está, nestes intres, un punto por riba do resto, lástima que ainda non esté tan fino na carreira a pe, pero con traballo iso á chegar... e non podo deixar atras ao amigo Gocalo (categorías )que saiu moi retrasado da auga e na bicicleta protagonizou unha gran remontada... Noraboa a todos os partipantes Aplauso
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 16:13

Penso que comparar unha proba do calendario nacional cunha do Galego no é xusto (tampouco a "inversion" da inscripcion é a mesma).

De todalas formas a diferencia vai ser abismal seguro.

Dos tris de Xerardo, polo menos os ultimos, mellor non falar. ¿Quen non lembra o ¿triatlon? de Vigo de fai duas tempadas?

gimnasio g21!
pequecho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 16:30

Quería comentar varias cousas....
Respecto a miña participación, estou contento o ser a primeira proba que fago este ano, pero con intención de que nas próximas poda mellorar os tempos. Estou un poco decepcionado coa natación, pois logo de dedicarlle tempo durante os últimos meses a entrenala, vexo que fixen o mesmo tempo que en probas do ano pasado. Supoño que o estado do mar e a marea tamén influiron.
Respecto a organización:
Bollas-. Extrañoume que coincidiran a boyas da playa coas da proba, a verdade que unhas un pouco mais grandes non viñan mal.
Circuito bici-. A duas curvas de boxes, non me pareceron demasiado perigoras, tamén e certo que dado o meu nivel entrei a pouca velocidade. O que si notei na zona de boxes e que o tomar a primeira curva había unha zona con baches, e o entrar na primeira volta por pouco deixo a roda no sitio.
Circuito carreira-. Nada que obxetar.
Entrega bolsa-. Mal organizado. Ten razón Miniyo, non se pode esperar tanto tempo, no meu caso 30´. Deberían estar feitas as bolsas. Ademais, entrando na educación de cada un, douse o caso de que xente que levaba esperando moito tempo, ve como participantes que chegan mais tarde métense no medio da fila ou incluso nos primeiros sitios sen respetar os demais.
Vémonos en próximas probas.
gocalo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/01/07
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 21:57

NIKITO escribió:
había alguns puntos negros nos circuitos, pero esa discusión deixoa para os que participastedes nela por que o vivistes nas vosas carnes....
Pola miña parte dicir que disfrutei coma un neno co espectaculo que ofreceron os participantes ... sobre todo cos amigos de Porrriño, que se nota que son dun pobo ciclista por tradición, porque nesta modalidade algúns deles deron unha autentica exhibición... mención especial merece Borja Conde que neste apartado xa leva demostrando que está, nestes intres, un punto por riba do resto, lástima que ainda non esté tan fino na carreira a pe, pero con traballo iso á chegar... e non podo deixar atras ao amigo Gocalo (categorías )que saiu moi retrasado da auga e na bicicleta protagonizou unha gran remontada... Noraboa a todos os partipantes Aplauso
Graciñas Nikito,os que somos de medio terrestre coma min e o que nos toca apretar o cu na bici e correndo,vou a ver se encontro algunha tenda que venda branqueas,escamas Moi feliz ou algo asi....
Por certo eu non sen o resto de participantes pero eu nesta natacion ata a primeira boia caime de todo Ojo morado foi bastante peor que en Riazor polo menos pareceume a min.
.
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 22:03

Gocalo amigo, non te preocupes nas boias e normal que caigan golpes o que pasa e que moitas veces non se pensa nas consecuencias e podese lesionar a unha persoa malamente han que sexa sin intención, eu persoalmente teño recibido as miñas cando facia triatlón.
Eche coma no Pentatlón si me ves hoxe teño o corpo todo cheo de cardenales da esgrima e eso que utilizamos proteccion de 800 newtons.
E peto interior.

www.cristobalrodriguez.es.tl
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 22:50

eu nadaria 20 metros mais pero na 1 volta non me molestou nin cristo.

Sempre o fago e ata que o mar tea en condicions para orientarse pois buscarei ese recurso.

De feito mirei 2 veces por si me arrancaran o chip por que sentin mans no no tobillo varias veces.

Saudos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos