Foros ›
Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 16:09
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

bueno,o final un tempo "estupendo",non facia un frio excesivo e tivemos sorte ca chuvia.

descoñecia que fora gran parte do trazado por terra,pero non me desagradou,levo unhas Salomon que se defenden ben nesa superficie,jeje.
como unica pega decir que os puentes de madeira se facian un pouco dificiles de negociar,pero bueno,nada grave.

decir tamen que dudo moito que foran 10km,porque me salen tempos demasiado bos para esa distancia. 35'.30''

uns 9.500m pode ser????
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 16:43
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

9.600, si, eu ó final "petei" na subida e fixen 37.25

www.jeffxavi.blogspot.com
soutullo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/09
0 Carreiras
140 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 18:17
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

Hola a todos e unha aperta a organizacion por todo o unico pero e que durante a carreira non vin os letreiros dos kilometros e pareceume que o ultimo fixoseme moi corto e pra min non eran 1000 metros polo demais todo perfecto. Un saudo a Evaristo que non se perde unha carreira e tamen a Marcos qu ven de moi lonxe.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 18:24
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

O circuito precioso, a organizacion estupenda o tempo todo o bo que se podia esperar tras os dias previos (algo fresco pero sen chuvia ). Un detalle sorprendente era o silencio da xente nas ruas. Sacando un grupo de rapazas e rapaces que deberon competir antes da carreira absoluta (grazas rapaces)apenas ninguen animaba ( seria polo frio que non "quentaba" o ambiente) En resumen, penso repetir. Noraboa a organizacion. Aplauso
toniodj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/04/08
0 Carreiras
218 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 18:42
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

mi primera edicion y lo primero felicitar a la organizacion por esta estupenda carrera en todos los sentidos Aplauso Aplauso Aplauso
al final ni frio ni gaitas, galicia es diferent!!!

a mi el garmin me dio 9.500m(sin atajar, siempre por asfalto)

al acabar fui uno de unos cuantos que nos quedamos a comer el cocido en casa mouriño, estaba rico el cocido Bailar Bailar Bailar

para el año contad conmigo!!!
ahora toca el interruning de porriño
Davidi

Maratoniano
Maratoniano
2/08/10
90 Carreiras
678 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 18:51
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

yomismo escribió:
nikr0 escribió:

aquí mesmo se puxeron recorridos para ir dende a meta ata as duchas... así que si, hay duchas Moi feliz

Xa pode estar quente o auga, a que nos espera de frío....[/quote]

Muro Muro Muro el agua estaba helada. mas de uno salió de la ducha lleno de champu y gel

la carrera muy chula Aplauso Aplauso

me quedé a comer el cocido. mu rico y abundante aunque un pelín caro
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 19:17
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

el garmin me marcó 9.6km.

... y yo fui uno de los que salió de la ducha con el champú encima Enfadado
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5653 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 19:19
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

Ya en casa al calorcito..... todo muy bien, la verdad, sólo q un típico fallo q se viene produciendo últimamente y q creo q es fácil de corregir, el tema de la distancia.... claro, llegamos a meta y al ver q hacemos una "pedazo" marca (teniendo en cuenta,a mi parecer, la dureza de la carrera: puentes y giros q t hacen perder ritmo, suelo con ligero barro y resbaladizo, y una cuesta casi interminable en el km 8 casi al final.. Muerto ), pues eso, q vemos la gran marca q hemos hecho y lo primero q pensamos: esto está mal medido, está claro, pero q sólo sean unos 200 metritos... Rezar y ala... casi medio kilometrazo... Muerto otra vez... Muro Por lo demás, por mi parte, todo impecable, menos el agua fría q no llegué a probar jeje, pues tenía casa donde ducharme.. Satisfecho
Bueno, aun así contento en lineas generales, y sobretodo por seguir disfrutando de otra buena carrera y acumular ya un tiempo prudencial sin lesiones, molestias ni caralladas.... a ver lo q dura... Disimulando Rezar
Hasta otra!!
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4703 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 19:35
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

bonita carrera,el paseo fluvial muy bonito,aunque esa cuesta al final,paso factura.el tema de la distancia,ultimamente pasa bastante,y creo que es algo facil de resolver,por lo demas,contento
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 19:56
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

Carreira bonita e moi ben organizada, ainda que non se completasen os 10 kms. Respetounos a chuvia ainda que facía bastante frío. A subida dos últimos 2 kms foi todo un reto. Para o ano tocara voltar.

Polo que vin nos resultados de Championchip, meu fillo quedou terceiro en infantil, mentras que eu pensei que chegou de cuarto. Vin a dous rapaces bastantes adiantados respecto do grupo, e a él e outro mais correndo polo terceiro posto, que supuxen levou o outro chaval. Sen embargo na clasificación de CCN non vin a nadie con tempos parexos os do meu fillo???

Si o final quedou terceiro, pidolle disculpas públicamente por non habernos quedado a entrega de trofeos (sei que lle faría ilusión), xa que acabou pagando o pato polas miñas presas.
norris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/02/09
143 Carreiras
231 Mensaxes
boimorto
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 20:27
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

Carreira bonita e moi ben organizada, ainda que non se completasen os 10 kms. Respetounos a chuvia ainda que facía bastante frío. A subida dos últimos 2 kms foi todo un reto. Para o ano tocara voltar.

Polo que vin nos resultados de Championchip, meu fillo quedou terceiro en infantil, mentras que eu pensei que chegou de cuarto. Vin a dous rapaces bastantes adiantados respecto do grupo, e a él e outro mais correndo polo terceiro posto, que supuxen levou o outro chaval. Sen embargo na clasificación de CCN non vin a nadie con tempos parexos os do meu fillo???

Si o final quedou terceiro, pidolle disculpas públicamente por non habernos quedado a entrega de trofeos (sei que lle faría ilusión), xa que acabou pagando o pato polas miñas presas.


ti non esperaches por que tiñas envidia del je je je. Saudos e noraboa o teu fillo. Aplauso Aplauso Aplauso
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 20:27
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

maxi. escribió:
Carreira bonita e moi ben organizada, ainda que non se completasen os 10 kms. Respetounos a chuvia ainda que facía bastante frío. A subida dos últimos 2 kms foi todo un reto. Para o ano tocara voltar.

Polo que vin nos resultados de Championchip, meu fillo quedou terceiro en infantil, mentras que eu pensei que chegou de cuarto. Vin a dous rapaces bastantes adiantados respecto do grupo, e a él e outro mais correndo polo terceiro posto, que supuxen levou o outro chaval. Sen embargo na clasificación de CCN non vin a nadie con tempos parexos os do meu fillo???

Si o final quedou terceiro, pidolle disculpas públicamente por non habernos quedado a entrega de trofeos (sei que lle faría ilusión), xa que acabou pagando o pato polas miñas presas.

Un pupilo meu que correu en infantil non sae na clasificación, supoño que sería o que dis que ía co teu fillo porque polos tempos que soe facer por ahí andaría. A verdade e que non puden velo chegar porque coincidiu cando me estaba cambiando así que non sei que pasou, se non lle funcionou o chip ou se esqueceu de poñelo Disimulando Tampouco o vin despois da carreira, mañá se vai adestrar pregúntolle.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 21:11
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

Ferreiro escribió:
maxi. escribió:
Carreira bonita e moi ben organizada, ainda que non se completasen os 10 kms. Respetounos a chuvia ainda que facía bastante frío. A subida dos últimos 2 kms foi todo un reto. Para o ano tocara voltar.

Polo que vin nos resultados de Championchip, meu fillo quedou terceiro en infantil, mentras que eu pensei que chegou de cuarto. Vin a dous rapaces bastantes adiantados respecto do grupo, e a él e outro mais correndo polo terceiro posto, que supuxen levou o outro chaval. Sen embargo na clasificación de CCN non vin a nadie con tempos parexos os do meu fillo???

Si o final quedou terceiro, pidolle disculpas públicamente por non habernos quedado a entrega de trofeos (sei que lle faría ilusión), xa que acabou pagando o pato polas miñas presas.

Un pupilo meu que correu en infantil non sae na clasificación, supoño que sería o que dis que ía co teu fillo porque polos tempos que soe facer por ahí andaría. A verdade e que non puden velo chegar porque coincidiu cando me estaba cambiando así que non sei que pasou, se non lle funcionou o chip ou se esqueceu de poñelo Disimulando Tampouco o vin despois da carreira, mañá se vai adestrar pregúntolle.

Si é así, espero mo confirmes. Me quitarías un peso de encima, e si non a seguir cargando coa culpa.


Última edición por Maxi o Dom, 05 Feb 2012, 21:16; editado 1 vez
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1927 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 21:16
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

norris escribió:
ti non esperaches por que tiñas envidia del je je je. Saudos e noraboa o teu fillo. Aplauso Aplauso Aplauso

Norris, claro que lle teño envidia. Ten toda a vida por diante e en calquer momento empezará a darme caña.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 21:32
Asunto: Re: Carreira do cocido en Lalín

bonita e dura carreira do Cocido.

Os do noso clube , tras a carreira, dou fe que recuperamos as calorías perdidas.

eu cada vez vou mais rápido, e no rio o ritmo acumulado era de 4:00, e na meta oi de 4:17.

as zapas vibram five fingers fanme voar

agora , a polo trail da Illa, canicross de Boiro, cross de Ordes.......

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos