Foros ›
guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 31 Dec 2011, 15:29
Asunto: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

www.correrdescalzos.es...uia-CD.pdf

son 24 páxinas, moi doadas de entender

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 31 Dec 2011, 17:46
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

Eu no vran xa mallo kilometros e kilometros sobre o areal das praias,e prestame caralludamente. Moi feliz
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 31 Dec 2011, 19:07
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

Vamos a ver...a mi me parece muy bien la "moda" esta del minimalismo con el calzado,ahora llevado al mundo del Trail de la mano,primero,de Anton Kupricka y ahora,de Kilian Jornet..que si los indios Tarahumara,bla,bla,bla....

En 1960 en Roma,Abebe Bikila hizo 2:15 para ganar la maraton olimpica...descalzo !

...cual es la conexion entre los Tarahumara,Bikila,Kupricka y Jornet ?

SOLO el hecho de disponer de una genetica ventajosa para correr....que sea descalzo o con zapatillas minimalistas,es secundario.

...cual es la conexion entre los antes citados y un corredor de asfalto o de Trail con 1'70 de altura y 85 kgs ?

...ninguna !...son tipos con un IMC de grima y criados en altitud !!

....por esa regla de 3,subamos al Everest como lo hacen los sherpas !!...ah !!...no se puede !

...habra estudios medicos/filosoficos que diran que lo mejor es lo mas natural...y habra quien usando una logica razonable te dira que es una locura someter tu cuerpo,tus ligamentos,musculatura,articulaciones,etc....a un duro castigo fisico sin unas "ayudas" tecnologicas,en este caso ,en el calzado..

....para mi es una moda,por cierto,para vender zapatillas a 200 euros ,que nadie lo olvide !
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 31 Dec 2011, 19:47
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

yo las veces que intenté correr descalzo acabé siempre con el antepié quemado (con abrasión), corriendo por zona de arena húmeda. Y luego sin nada de amortiguación los tobillos sufren muchísimo. Si corres en pista con zapatillas de clavos, sabes que a menos que seas un corredor de 55 kgs, más distancia de 5 kms es un suicidio.

No sé, la teoría realmente suena cojonuda, pero discrepo con este razonamiento (incluso después de leer el documento).

feliz año a todos, voy a ver en telemadrid la san silvestre vallecana

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Xan 2012, 13:12
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

Nono Pues tengo que discrepar, frontalmente, con lo expuesto por alguno de vosotros. Creo que lo que se ha convertido el running (sobre todo el popular) es en un escaparate de marketing de la industria afín. Veo algunos de mis compañeros q se han comprado todas las zapas que van saliendo al mercado, de las marcas más reconocidas, a precios estratosféricos para lo q son simples zapatillas, algunos tienen varios pulsómetros con gps, se pagan entrenadores personales, entrenan 3-4 horas diarias, e toman todo tipo de geles, suplementos..y , total, no les veo mejores resultados que los míos (q soy un paquete) y q me compro las zapas de rebajas (a unos 50.-€), las estiro 3 años y las barritas enérgeticas de lo más sencillas compradas en el Mercadona. Creo q correr es un gesto Primitivo y Natural y q basta un simple pantalón (para q no te bailen y no ir causando admiración por donde pasas Ríndose Ríndose ) Por esto y por todo el fundamento biomecánico que lo soporta, SI DEFIENDO el concepto barefoot, creo q lo q atrofia el cuerpo (en particular, las piernas) son los aditivos (suela+media suela+plantilla+, etc,etc,), yo tengo las Bikila 5 fingers y he redescubierto el running, no he tenido la más mínima molestia y al 2º día de estrenarlas hice alguna tirada de 10 Kmts., me encharqué , me enlamé e incluso las probé en nieve.Puede que esto no sea aplicable a todos, aunque yo no tengo fisonomía de atleta (peso 75Kgs. para 1,78mts) y , POR CIERTO, TENGO 2 PARES DEL MODELO TREKSO SPORT POR 50.-€ (pero esto ya es otra película).

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Dom, 01 Xan 2012, 13:43
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

Boas a todos:

prometinme algunha vez non entrar nunca máis nestas discusións pero... a carne é débil.

Vaiamos por partes: os estudos médicos existen, por exemplo (o máis coñecido) aquí: barefootrunning.fas.harvard.edu/

Por outra banda, é curioso que pidan probas os que din que o ser humano precisa amortiguación, control de pronación, estabilidade cando as primeiras zapatillas con amortiguación son do ano 1972. ¿Todo-los seres humanos que correran ata entón tiñan unha xenética privilexiada?. Quizais son as marcas de zapatillas as que deberan aportar estadísticas e estudos das melloras que ofrecen os seus sistemas.

Sobre correr en pista só un nome: Zola Budd. Os atletas precisan patrocinios e ningunha marca grande do atletismo lle paga a un atleta por bate-lo record dos 5000 m descalzo. Sobre atletas de élite correndo descalzos en ruta, aparte do tema dos cartos, non creo que por un cristal nos últimos 500 metros queiran perde-lo record do mundo. Aparte de que as voadoras que empregan de amortiguación e control non van moi sobradas.

Por último, os prezos das zapatillas minimalistas comezan nos 0 EUR (correr descalzo). Se queres máis protección (que é o que debe aportar un zapato), tes Newfeel Many por 10 EUR, ou lonas das de Victoria de toda a vida por pouco máis. ¡Ah! e podes usalas ata que as rompas, non teñen complicados sistemas que se degradan cos quilómetros.

Dito isto, o minimalismo non é ningún dogma, nin unha conspiracion contra o negocio das grandes marcas, só se trata de correr de forma máis saudable, se te axuda ben e se non pois segue como ata hoxe.

So para rematar, curiosamente, as zapatillas amortiguadas para a nova tempada de case tódalas marcas teñen perfís máis baixos (para evitarlle postura pouco naturais ó pé din eles) .

¿Casualidade ou causalidade?

Saúdos

PD: o dia 8 participo na carreira Correndo por Vigo. Se a alguen lle interesa o minimalismo, que me envie un privado e quedamos.

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.

Última edición por dpaleo o Lun, 02 Xan 2012, 9:32; editado 3 veces
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 01 Xan 2012, 14:33
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

O que conta para cada un é a súa experiencia persoal.
Eu teño un imc desproporcionado, pois peso 90 kgs e mido 1,76, e non me noto nada raro por correr sen amortiguación, pois cambiei, ou neso ando, a miña técnica de pisada, e non entro talonando coma antes.
Asegúrovos que a fascite plantar a teño esquecida de todo.

Non é mais caro que o running convencional, pois hai as newfeel de menos de 10 €, cas que fixen a Dragomán recentemente, (16 kmts contando a baixada ).
Como para montaña non me valen teño as Vivobarefoot neo trail (85 €) que xa as estrenei no cross da torre de Hércules, correndo por debaixo de 4:20, o meu record de velocidade.
Son super cómodas, con moito sitio para os dedos, e as levarei as probas coma monte Xalo, Esgos, trail do Courel...se non morro antes.

¿ e logo a vos vos regalan as Kayano ou as saucony Hurricane, que son as zapas que me" recetaban "para subsanar os meus defectos de ser peso pesado e pronador ?
Esas zapas pasan bastante dos 100 €, e hai que poñer calcetins de seguro

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2012, 21:31
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

e si cada que corre como quere quetal.
Por certo as marcas xa teñen todas zapas menimalistas e a Kuprica ainda non o vin correr descalzo e ademais que casualidade que escomenza falar do seu minimalismo cando NB saca unas minimalistas e son as que el usa... e dende cando Kilian corre minimalista , dende que salomon saca unhas minimalistas......
o dito que cada un corra como queira pero que disfrute e pensade que nos non vivimos na selva nin andamos descalzos todo o dia.......na variedade esta o gustto.
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 08 Xan 2012, 23:20
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

por cierto la pagina web de la que hablais esta patrocinada por merrel ... y merrel porque hace minimalistas si tiene hasta botas de montaña con suelas altas , proteccion y demas.......sera que solo les importa vender.
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Lun, 09 Xan 2012, 12:05
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

Boas blas62:

por partes: a páxina web correrdescalzos.es non está patrocinada por Merrell, nela verás anuncios de máis marcas (coñezo ós creadores).

Aparte diso, as marcas poden produci-lo que queiran. Non hai que ter un "certificado de pureza" para producir calzado minimalista. É un sector do mercado coma outro calquera.

Se buscas en Youtube atopara-lo famoso vídeo de Kupricka serrando o talón dunhas NB antes de que estes producisen zapatillas minimalistas e de que fose un corredor patrocinado. Está como trailer do documental "Indulgence". Ademáis, o propio Kupricka comentou nalgunha entrevista (e na súa páxina web) que corre uns cantos kilómetros descalzo á semana, e non creo que os seus patrocinadores lle obriguen a iso.

Se les o libro "Correr o morir" de Kilian Jornet atoparás un parágrafo no que fala da súa forma de correr, que podería definirse como minimalista.
Aparte diso, as zapatillas de Salomon son, digamos, voadoras de montaña, non minimalistas propiamente ditas.

Aquí tes o novo modelo minimalista de Adidas (férrea defensora da amortiguación): www.zapatillasminimali....html#more

Novamente, que cada un corra como queira. O minimalismo non é a panacea do correr, nin un método infalible para ir máis rápido. Do que se fala é de saúde, de forzas de impacto nas articulacións (e no resto do corpo, claro). Se o minimalismo lle axuda a alguén a superar unha lesión, mellor que mellor. Se o minimalismo axuda a que a xente se preocupe pola técnica de carreira, benvido sexa porque igual se poden correxir defectos, independentemente de que a xente adopte o minimalismo ou non.

O que non atopo xusto é que cada vez que se fala do tema saía xente insinuando se estamos tolos ou falando de modas. Pregunto de volta: ¿qué pasaría se nun fío no que se pide recomendación sobre tal ou cal zapatilla sae alguén dicindo que o da amortiguación, control de pronación, soporte é todo un invento das grandes marcas, que hai que correr minimalistas (por coll...)?

Resumindo: falamos doutra opción mais para correr, como quen escolle o color das zapatillas.

Saúdos

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2012, 8:04
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

estou lendo The Barefoot Running Book Second Edition: A Practical Guide to the Art and Science of Barefoot and Minimalist Shoe Running


www.amazon.es/Barefoot...amp;sr=8-2

Vou por pouco máis da metade, así que non debo opinar sobre o libro en si mesmo, pero é un libro, por agora, escrito nun estilo rápido e directo (ao estilo das conferencias ou exposicións dun congreso) onde van expoñendo opinións e datos. Separando uns e outros.

Igoal xa fora reportado este libro nalgún dos múltiples fíos Mr. Green que agroman nos últimos meses sobre este asunto.

Se alguén está interesad@ en conseguir este libro (formato ebook) que contacte conmigo por privado, pero que conste que non recomendo nin deixo de recomendar o correr minimalista nin o barefoot propiamente dito. Alá cada quen co seu lombo, pero procuro ler acerca do que me interesa. E interesame correr durante moitos anos disfrutando sen dor e con saúde. Se este estilo propón un camiño nesa dirección, pois interésame sabelo. Como di no libro este, si levas 20 anos correndo con zapatillas "convencionais" sen lesións nin dores, pois parabéns, e segue con elas.

-- Chámame "ghose"
dpaleo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes
O outro lado do Tea
Respostar citando Envío Mar, 10 Xan 2012, 10:58
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

Boas a todos:

hoxe atopei este artigo: www.cualquierapuedehac...ra-vision/

É unha introducción xeral para os que lles interese saber máis sobre o minimalismo.

Saúdos

"Quen da longos pasos non pode ir moi lonxe." Dào Dé Jing, Lao Tsé.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 18 Xan 2012, 9:15
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

tras ler o libro arriba indicado debo dicir que explica moi ben cómo empezar en esto do barefoot e propón dende os exercicios básicos para empezar, ate cómo "competir" .

Se alguén lle interesa a miña opinión sobre o libro Avergonzado está no meu blogue

onde cito livingbarefoot.info que ten unha sección de recursos moi ampla

-- Chámame "ghose"
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 18 Xan 2012, 20:34
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

boas:
corrin a carreira de San Xiao, Ferrol, este ultimo domingo cas vibram five fingers, 9,3 kmts.

Non tiven molestias, e fixen mellor marca persoal, cun ritmo de 4:14 min/km.

Este finde toca Rabade cas vff de novo , e Boboras cas Vivo barefoot neo trail.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 21:03
Asunto: Re: guia de como correr descalzo ou sen amortiguacion

En Rábade corrin a 4:11 cas vibram five fingers.
Tanta velocidade non é normal.
¿ será que me pesaban moito as outras zapas ?

En serio, vou moito mais cómodo que antes, e veremos en Boborás se non pago o esforzo de hoxe.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos