Foros ›
Autor
Mensaxe
rubenjesus

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/06
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Set 2006, 13:07
Asunto:

Yo creo que que el día 8 el del rosario, es el día que mejor queda para la carrera de la coruña y que halla carrera para la los niños y las mismas categorias de la federacion por que no vas hacer una categoria de niños de 15 años con niños de 9 Mad . Y tambien hacer carteles para anunciarla, y ponerlos donde la gente corre como el parque del burgo donde estan los patos hallí a y mucha gente que corre o el pase o maritimo , la torre ...
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Set 2006, 13:48
Asunto:

Hola meu.
Non esquezas un seguro pra os corredores, así como crear un regulamento pra carreira que sempre che será bo para evitar situacións escabrosas, así como para taparche un pouco as costas.
Tamén crear unha especie de planning no que poñas todalas tarefas que tes que realizar así como a quen llas tes encargadas, data de finalización da tarefa etc. e o repartas entre os teus colaboradores.
E si despois de facer a carreira che quedan gañas de facer unha segunda edición fai un libro de rexistro no que poñas o que fallou e que se podería mellorar nesta primeira carreira. Ainda que cos consellos que che estamos dando non creo que poidas cometer moitos erros. jejejje
Por certo, teño un compañeiro que organiza unha carreira e corre máis no transcurso da proba, que moitos dos corredores que participan nela.
Así que sorte e ten moita paciencia con todos nos.

Practicando apredese
Ton

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Set 2006, 21:15
Asunto: Carrera en peligro

Muchisimas gracias a todos por vuestro interes, lo cierto es que las complicaciones a la hora de hacer una carrera popular en la ciudad de La Coruña son todas y me parece increible la poca implicacion de quien deberia de estar mas interesado en la idea, asi que desgraciadamente la carrera corre peligro.
Esperamos tener dinero para dar regalos ademas de premios a los primeros.
Gracias por vuestro consejos, la carrera nocturna es imposible, pero tratare de convencer a todo el mundo para hacerla el sabado sobre las 7.
MUCHAS GRACIAS CORREDORES, sois gente genial.
Un abrazo.
Ton
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 14 Set 2006, 21:52
Asunto:

Por mi parte, te digo lo mismo. Te deseo muchísima suerte al embarcarte en estos berenjenales, pero, ya veras como moralmente te enriquece muchísimo esta experiencia.
Edu Morais
JUJOSO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/09/06
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Set 2006, 10:47
Asunto:

Buenas, yo lo que te recomendaría es hacerla con más de 6 km., sobre 10 km., piensa que la gente que pueda venir de lejos, si es para correr 30 min. lo ismo no se desplaza.
Por las camisetas no me preocuparía, nos gusta más correr que acumular camisetas, aunque hay que reconocer que son un buen recuerdo sobre todo si es la primera edición. Lo que si procuraría es que hubiese cronometraje y algo de beber al acabar.
El día, en este caso si lo haceis el sábado por la tarde coincidiría con la festividad del Rosario y tratar así de institucionalizarlo con apoyo Municipal para ese día, pues es vergonzoso que la única carrera que tengamos en A Coruña sea la organizada por el Colegio de Farmaceuticos, aunque espero que frague la que se oragnizo este año de 10 km., aunque coincidió con la Vig- Bay.
Ánimo y espero que consigais organizarla.
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Set 2006, 22:02
Asunto:

lestrove escribió:
Te deseo que en tu primera carrera como organizador pases con nota alta.
Para ello ahi van mis consejos:
Dia:Domingo por la mañana,o Sabado como mal menor.Nunca en Viernes.
Distancia:De 6 a 8 Kms.
Categorias:Variadas.Sobre 15
Premios:Camisetas para todos.Trofeos para los 3 primeros de cada categoria.Si es posible que no sean latas.
Inscripciones:Via e-mail y telefono.
Si la vas a colgar en el foro,esmerate en dar toda esta informacion al detalle.
!! SUERTE !! Guiño Guiño

Muy bien Lestrove, hay que ir acostumrando a la gente a que los hagan de oro y plata,....anda Lestroveeeeee andaaaaaa Ríndose

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Ven, 22 Set 2006, 17:25
Asunto:

¿Que? ¿Va palante ó no ?

Solo los genios somos modestos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 22 Set 2006, 19:41
Asunto:

!! Va a ser que no !! Confuso
Ton

Novo foreiro
Novo foreiro
13/09/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Set 2006, 13:55
Asunto:

Va a ser que por ahora nos es completamente imposible, es mu dificil para una "no institución" organizar una carrera popular es mucho más dificil de lo que prece, y como decia los apoyos son pocos, casi ninguno.
Intentaremos lograr el apoyo de las instituciones y organizarla en un futuro no lejano
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 26 Set 2006, 14:11
Asunto:

Dimelo a mi TON,que soy organizador de una carrera,y se lo complicado que es organizarla,maxime si casi nadie te hecha una mano.
Pero.!! Querer es poder !!.O eso dicen. Confuso
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Set 2006, 15:43
Asunto:

Eu non levo moito tempo correndo, pero a carreira que organizástedes en Lestrove estivo moi pero que moi ben porque a xente que organizaba estaba involucrada no asunto.Non é por quedar ben nin nada con este comentario, pero dígoche de verdad que me quedou un gran sabor de boca con respecto á Pedestre de Lestrove, así como outras como Gundián ou Seira. Personalmente prefíroas que a outras organizadas polo concellos (ex.Bertamiráns). con xente que "supostamente" debe ter controlado o tema de organizar e que ano tras ano sexa un desastre. Felicidades. E ánimo na organización. Estarei encantado de ir a correr a ela. Oxalá o día que sea corra moita xente, porque realmente os populares somos ós que lles damos prestixio ás carreiras, a parte de algún fora de serie, tipo Pedro Nimo, Iván Iglesias, Robertas...etc. que están a outro nivel. Saúdos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 26 Set 2006, 21:25
Asunto:

Gracias NACHO_S1600 polos teus eloxios a Pedestre de Lestrove.Non che quepa dubida que para o ano volverei a facela coa mesma gaña e ilusion que nunca.Espero estar a altura das circunstancias,e sobre todo mimando sempre o atleta...eso para min e o primordial. Guiño
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Set 2006, 21:40
Asunto:

Para Lestrove:
Será un pracer ir para o ano a correr, aínda que sea a ritmo pasteleiro. Pero o que me refería eu por exemplo é que vos sen ter todos os apoios que deberiades (equivocome??), partidesvos o lombo para que todo saia ó detalle.Debe cundir o exemplo.

Ahora vouche citar un, que seguro que estás dacordo conmigo.

A última pedestre de Ames en Bertamiráns, como xa dixen antes ou tamén incluso a milla. Veñen aquí un superdispositivo da federación galega, que nin en Santiago, non se aclaran, deixan correr nun circuito que ó meu modo de ver é perigosísimo, contínuos retrasos,etc. Con esto non quero dicir que teña algo contra ninguén. De feito, vivo en Bertamiráns, e faime ilusión correr polo meu pobo e que me animen os que me coñecen aínda que non vaia na cabeza e incluso, a veces nin na metade (son pasteleiro dos vos), pero enténdesme non??.Vaia rollazo.

Un saudíño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 27 Set 2006, 1:22
Asunto:

Sera un pracer NACHO_S1600 contar coa tua participacion na carreira.E mais,e mellor ter a 20 pasteleiros que a 1 profesional.
Bueno,e o da Federacion,eso xa e outro mundo aparte,ademais de ineptos,non se enteran do que e organizar unha carreira popular..Non digo que as carreiras con renombre (Santiago,Ourense,Vig.Bay)o fagan mal,pero o que e os pequenos pobos,na maioria nin idea.
Pois como ti dis,a de Bertamirans ou a que eu sei,a de Pascua de Padron.Nesta deixei de ir hay tres anos(e eso que a teño a 1 Km.)porque o que eles facian non tiña nome:
-Clasificacions mal feitas en todas as categorias.
-Os ultimos levaban mellores trofeos que os primeiros.
-Daban trofeos a boleo,a un si,a un non.
Ata creo que un ano tiveron que correr por patas.
E para iso viñan 8 tipos da Federacion,a non facer absolutamente nada.Bueno a cobrar 80.000 pts e unha boa pulpada.
Ahora por sorte creo que xa non veñen os Federatas e a cousa mellorou moito.
Un saudo cordial.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos