Foros ›
Autor
Mensaxe
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 17:35
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Non sabedes ben o que me jode ter que ler aquí a cantidade de xente que se queda sin participar. Para todos é un orgullo que veña xente de toda Galicia ó teu pobo tan só para correr 21 km, e que a carreira medre máis cada ano. Porque visto esto, eu creo iamos andar preto dos 600 inscritos, e tendo en conta que o ano pasado chegaron a meta 323 persoas.... E que pasase todo isto jódeme pero a base de ben

Por outra parte, me da que os ciclistas, a pesares de que teñen a véspera a cea de fin de campaña, algún que outro vai aparecer para acompañar a carreira e repartir augas, ainda que é só unha impresión miña. Dicirvos tamén que contaremos con Maridopi e outro amigo máis que irán quitando fotos ó longo do percorrido, así que esperamos ter duas boas galerías fotograficas. Quitarán na costa das Angustias e no Pedrido, creo. Iranse movendo en coche e a ver como se reparten
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 17:53
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

pues en vista de que la organizacion no nos ofrece ninguna alternativa a los que nos quedamos fuera (se agradeceria que alguno diera explicaciones personalmente), voy a optar por participar en Vedra, carrera que me encanta y que este año iba a sacrificar por participar en la de Betanzos de la que me habian contado maravillas, por cierto que parece ser que en Vedra estan como locos porque van a batir todos sus records de participacion (como tiene que ser).

Lo de correr sin dorsal reconozco que es poco etico e injusto para los que pagaron su inscripcion y es mejor correr un 7000 con ilusion que una MM en la que no sabes si deberias estar. Es la primera vez que una carrera me deja mal sabor de boca sin llegar a correrla y no se si participare en futuras ediciones, la verdad es que ahora mismo no me apetece demasiado, pero ya se vera.

Solo me queda una duda: si se alega un problema de seguridad a partir de 500 participantes, por que no dejan inscribirse a 50 mas???, harian felices a 50 personas que no es poco...

Muchas gracias en especial a Maridopi y Jose72 que dieron la cara en todo momento y mucha suerte a todos los que vayais a participar, disfrutadla por nosotros...
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 18:08
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Suerte a todos los que vayan a Betanzos... seguiré teniendo una deuda con este medio maratón al que fui por primera vez hace dos años y juré no volver mientras no estuviese entrenado... Se ve que esta carrera o yo todavía no queremos reencontrarnos.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xules

Montañés
Montañés
4/05/09
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Nov 2011, 23:27
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Moitas grazas a Jose72 polas súas explicacións. Eu tiven sorte pero amigos meus quedaronse fora.
Ánimo á organización e xa saben o que teñen que mellorar para o ano que ven.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 1:18
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Grandísimo esfuero elde Jose72 y Maridopi. Mis felicitaciones. Saludos
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 3:28
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

xules escribió:
Moitas grazas a Jose72 polas súas explicacións. Eu tiven sorte pero amigos meus quedaronse fora.
Ánimo á organización e xa saben o que teñen que mellorar para o ano que ven.

Graciñas a Jose72 polas explicacións e ti compañeiro non te preocupes que puntuarei en Vedra.


Para o ano teño xa dúas espinas cravadas Betanzos e Padrón!

Saúdos
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 9:36
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Caín lesionado e non vou poder participar na carreira a pesar de ser dos afortunados que teñen dorsal. Sinto ocupar unha praza que non vou utilizar e que outros desexan.
manuelferreira

Maratoniano
Maratoniano
24/09/11
0 Carreiras
103 Mensaxes
SADA
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 11:05
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Gracias a Jose72, por todas las explicaciones que como compañero de fatigas ha venido realizando en el foro. Ha dado la cara en todo momento.

Has intentado buscar una solución e incluso has cargado con los problemas de la limitación.

Gracias por tu amabilidad.

Espero que todo vaya bien para todos...

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
amilto

Novo foreiro
Novo foreiro
18/10/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 11:11
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

pedralonga escribió:
Caín lesionado e non vou poder participar na carreira a pesar de ser dos afortunados que teñen dorsal. Sinto ocupar unha praza que non vou utilizar e que outros desexan.
Si me cedes el dorsal te lo paso a recoger y te pago la inscripcion
Gracias
viticardeo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/06/11
15 Carreiras
48 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 11:43
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Hola!
fun dos que deixou a inscrpción para últim hora.Se alguén non pode participar e non lle importase cederme o dorsal estaría agradecido xa que xa tiña todo organizado. por suposto pagaría a inscripción. o meu correo é viticardeo @ hotmail.com. Un saúdo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 11:53
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Acabome de enterar que un dos compañeiros de club ten un proceso vírico e non pode participar, polo que [b]TEÑO UN DORSAL DISPONIBLE[b]. Si hai alguen interesado en correr, que me mande un privado.
Será para o primeiro que así o faga.

Xa está adxudicado a Mendes..


Última edición por Kurty o Sáb, 26 Nov 2011, 12:29; editado 1 vez
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 12:13
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Graciñas polas loubanzas, pero eu non teño ningún mérito, este é de Alejandro e David, presidente e secretario do clube, que son os que sacaron a carreira adiante. Eu só intento informar por aquí e animar á xente a vir, ainda que ó final non saise ben

Outras cousiñas que se me olvidaron. Os km estarán marcados no chan, con tinta en cor verde, no marxe dereito da estrada. O ano pasado o sprai debía de ser de bastante calidade, posto que ano e medio despois ainda perdura, tan só hai que remarcalos un pouco, que creo que o están a facer nestes momentos

E outra cousiña que non saiu ben. A única cafetería preto da saida, que os que xa viñestes a esta media xa conoceredes, está pechada por vacacions e reformas. Así que os que queiran tomar o café, terán que ir á praza do campo ou praza garcía irmáns, no medio e medio do pobo, que alí si hai varias cafeterías. Está a uns 500 metros da saida
fersines

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/10
0 Carreiras
63 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 14:37
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Hola a todos

Aquí otro de los "damnificados" por el cierre anticipado de las inscripciones. Estoy que muerdo de ganas por ir a correr. Esta mañana salí a trotar un rato y estaba barrenando la idea de correr sin dorsal pero iría contra mis principios.

De modo que si alguien no puede ir, conoce a alguien que no vaya a ir, que es muy probable que no vaya,..., ... Estaría encantado de coger su dorsal (pagárselo incluso a precio de reventa Guiño ) e ir mañana a correr (por fin) esta MM.

Saludos y gracias a todos los que habéis puesto algo de luz al tema en este foro.

Aplauso
bytheface

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/05/06
0 Carreiras
286 Mensaxes
brigantium flavium
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 18:06
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

Tanto hablar de las inscripciones y de los problemas para apuntarse, que se nos queda el tema importante por el camino.

Al final, el Wootle ese ...va a correr en pelotas y en sentido inverso?? (Imagino que si porque hay comentarios de que es bastnate invertido) Bailar Bailar Bailar

Un abrazo a todos... y disfrutar la carrera, que yo os apoyo!! Aplauso

"errar es de humanos" ...dijo el pato bajándose de la gallina
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Sáb, 26 Nov 2011, 19:45
Asunto: Re: Medio Maratón de Betanzos

bytheface escribió:
Tanto hablar de las inscripciones y de los problemas para apuntarse, que se nos queda el tema importante por el camino.

Al final, el Wootle ese ...va a correr en pelotas y en sentido inverso?? Bailar Bailar Bailar

Aplauso
¡¡¡Tio , iba a ser una sorpresa!!!. Bien , ya que me has descubierto , reconozco que voy a correr con dorsal y zapatillas , nada más. Me lo pegaré a la piel con Fixo , como siempre.

Solo los genios somos modestos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos