Foros ›
XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:04
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

miguelanxo escribió:
Graciñas Lestrove polo esfozo que realizastes todos/as.

Súmome ás felicitacións anteriores e douvos ánimos xa para pensar na seguinte edición Sorriso

Gracias a vós,porque vós sodes o valuarte de que esta Carreira teña éxito Aplauso .......eu soio son un simple organizador mais Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:07
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

jaimec escribió:
Felicitar a la organización y a los voluntarios por esta gran carrera la verdad es que fue de 10. Espero volver los próximos años. Bailar
Enhorabuena LESTROVE has realizado un gran trabajo y eso se a reflejado en la asistencia de gente a la carrera y creo que todos hemos quedado encantados. Aplauso Aplauso Aplauso

Joder.....y perdón por la expresión,pero me poneis en un Altar que no creo que me merezca. Nono Yo sólo intento hacer las cosas bien,justas y equitativas. Sorriso
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:20
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Calor ?? Bueno.....hay mais no Inferno Sorriso
Eu cheguei o final.......Conseguido..sempre ca inestimable axuda moral e tecnica de Muñiz ( gracias Jose manuel )
Organización : 10
Ambiente : 10
Corredores/as : NON TEDES PRECIO
Si po ano e como esta...eu apúntome.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:31
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Todo perfecto lestrove, alí estaba o meu nick ben pintado na estrada, pero iso na primeira volta, porque na segunda, ou o quitaron, ou atallei por outro sitio, ou iba tan fundido que xa levaba o piloto automático e non o vin, non o sei.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
SO

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/06
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:31
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

E.... Ó FINAL, ¿QUE FOI DOS TROFEOS DA CATEGORÍA PROMESA SENIOR FEMININO?? TEÑO ENTENDIDO QUE NON SE VOLVERON DAR A PESAR DO ERRO COMETIDO.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:36
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Xalma escribió:
Calor ?? Bueno.....hay mais no Inferno Sorriso
Eu cheguei o final.......Conseguido..sempre ca inestimable axuda moral e tecnica de Muñiz ( gracias Jose manuel )
Organización : 10
Ambiente : 10
Corredores/as : NON TEDES PRECIO
Si po ano e como esta...eu apúntome.

Gracias Xalma,pero de seguro que fallos houbo,porque sempre hay cousas que a un se lle escapan,cousas que entraman dificultade a hora de controlalo todo. Sorriso
Pero en fin,si vós estades contentos,eu estouno mais,e eso faime traballar con mais ainco de cara o ano que ven.. Moi feliz
E si é posible superarme!!! Guiño
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:38
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

alber escribió:
Todo perfecto lestrove, alí estaba o meu nick ben pintado na estrada, pero iso na primeira volta, porque na segunda, ou o quitaron, ou atallei por outro sitio, ou iba tan fundido que xa levaba o piloto automático e non o vin, non o sei.
Es que ibas tan mal que no lo viste perro!!!!!!!!!! Guiño Guiño Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:40
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Panzudopobrense escribió:
Que pedaso de sufrimiento hoy

Calor no parecía que hacía pero la camiseta chorreando como si hubiera pasado por la ducha
Es que te veo gordiño y por eso sudas tanto amigo Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:40
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Chacal escribió:
alber escribió:
Todo perfecto lestrove, alí estaba o meu nick ben pintado na estrada, pero iso na primeira volta, porque na segunda, ou o quitaron, ou atallei por outro sitio, ou iba tan fundido que xa levaba o piloto automático e non o vin, non o sei.
Es que ibas tan mal que no lo viste perro!!!!!!!!!! Guiño Guiño Guiño Guiño Guiño

Estás a todo, pero no te vi dando la cara en Lestrove.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:45
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

SO escribió:
E.... Ó FINAL, ¿QUE FOI DOS TROFEOS DA CATEGORÍA PROMESA SENIOR FEMININO?? TEÑO ENTENDIDO QUE NON SE VOLVERON DAR A PESAR DO ERRO COMETIDO.

Hola SO,ti debes de ser Sonia,a que devolveches o trofeo de 3ª Promesa/Senior.Si realmente se confirma ese posto,non te preocupes que xustamente terás o teu Trofeo.
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:47
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

La primera vez que participo en la carrera, y tal como me dijeron, un diez, lestrove, un crak,(detalle del calor para no tener que calentar tanto Mr. Green ), estais en todo, yo para el año lo hare con mas tiempo para que salga mi nick en la carretera Guiño , que mola, asi da gusto gracias por el esfuerzo Aplauso Aplauso Aplauso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:49
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

billa escribió:
La primera vez que participo en la carrera, y tal como me dijeron, un diez, lestrove, un crak,(detalle del calor para no tener que calentar tanto Mr. Green ), estais en todo, yo para el año lo hare con mas tiempo para que salga mi nick en la carretera Guiño , que mola, asi da gusto gracias por el esfuerzo Aplauso Aplauso Aplauso

Gracias a ti Billa y a todos por asistir en masa a mi humilde Carreira. Sorriso
xenosilve

Maratoniano
Maratoniano
6/08/10
315 Carreiras
489 Mensaxes
San Xulián-Marín
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 22:59
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Boas!!! Hoxe paseino pipa en Lestrove, a pesar da calor. A organización impresionante. O ambiente inmellorable. A camiseta moi chula, lastima q moitos quedaron sin ela, pero nunha carreira gratuita na q acude semellante avalancha d xente non se pode pedir máis. Ben x ti lestrove e polos q están ó teu lado. Para o ano os do clube Pinarium repetimos sen dubida!!! Ah!!! o d solo faltan 9 kms vaia bromiña... algún botaría as mans a cabesa jeje Mr. Green
Valiño

Novo foreiro
Novo foreiro
11/10/11
0 Carreiras
7 Mensaxes
Padrón-A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 23:18
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Hoy he debutado en Lestrove y me ha encantado la experiencia! Tenia como objetivo intentar bajar de los 50min pero se me hizo taaaan duro que pronto empece a pensar que acabar ya seria un logro! Y bueno me pegue al culo de un señor que iba mas o menos a 5:15 y con un poco de ayuda de sabe dios donde consegui llegar!! Habiendo tantos participantes ya no contaba con camiseta asi que decepcion ninguna. Mas feliz que dios con mi chocolatina y el powerade Bailar
Enhorabuena Lestrove, que siga asi muchos años mas.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 12 Out 2011, 23:20
Asunto: Re: XIII Carreira Pedestre Lestrove 2011

Si lo de que faltaban 9km y la calor que hacía era para asustar. Sólo falló el objetivo a conseguir ya que hubo que reducir el ritmo. Curioso y buen detalle el cuadro del dorsal para apuntar el tiempo. Buen ambiente de carrera y se pasó una buena tarde en ese lugar. Enhorabuena por la carrera y esperemos estar ahí el año que viene.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos