Foros ›
Hola e felicidades polo foro
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 7:52
Asunto: Hola e felicidades polo foro

Hola a todos, aínda que me vexades como rdanism, me chamo Rafa, estaba a consultar unhas dores que teño no empeine do pé dereito despois dunha forte carreira que fixera e descubrin esta páxina. ¡Enhoraboa a todos os que a facedes posible e a todos os foreiros!

Eu son de Cruceiro de Roo, en Outes (A Coruña) aínda que veño ocasionalmente porque traballo en Isaba (Navarra).

Fai uns meses comenzei a prácticar o running e me medio enganchou, estou indo pouco a pouco, xa que mido 1,73 e comenzei cun peso de 118 Kg., así que entre unha dietiña, combinando o camiñar, natación, ximnasio e carreira conseguin baixar xa hasta os 96 Kg.

Miro de reollo as quedadas que facedes, e sei que aínda me queda, pero que ganas teño de que chegue o día de poder anotarme a algúnha carreira, quizáis a algunha popular para o remate do verán Sorriso

E nada máis, este son eu, estarei a partir de ahora máis atento as vosas palabras, consellos, etc. Unha aperta moi forte!!!!
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 8:38
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Benvido!!! Vexo que vas polo bo camiño. Según vaias baixando de peso seguro que che mellora o pé xa que posiblemente o sobrecargases nos entrenos debido ó sobrepeso.

Ánimo e xa verás que pronto apareces por algunha carreira.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 9:29
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

benvido rdanism (Rafa), ánimo e segue así. Vémonos nas carreiras
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 10:08
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

O mesmo digo. Benvido Rafa e enhoraboa tamén polo tremendo esforzo que levas feito. Xa verás como unha vez que empeces as carreiras vas a disfrutar, e non vas poder deixar de correr.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 10:54
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Moito ánimo rdanism!!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 11:38
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Bienvenido..."rdanism"
!!! Ojo !!! Que esto engancha...
Aplauso Silbar Disimulando
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 12:23
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Rdanism yo pesaba 130 kh(mido 179 cm) en enero del 2010 y ahora peso 80 kg.Cuando empecé aguantaba tres minutos corriendo y este fin de semana hago una carrera de montaña de 45 km.Yo el único consejo que me atrevo a darte es que seas muy,pero que muy gradual en el tiempo que corras y que no descuides tampoco el refuerzo de abdominales y de las piernas en gymnasio.A mi no me fué mal así.¡¡¡¡Muchisimo ánimo y cuando te des cuenta estaras en tu peso y enganchado a esto de correr de una manera que ni imaginas!!!
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 13:35
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Moitiiiisimas gracias, xa sabía eu que facía ben enredando con vós. A verdade e que hasta o momento as carreiras son en solitario agás un compañeiro de toda a vida que nos metemos xuntos en esto. Temos claro que esto e gradual e que o gran truco é a constancia.

Gracias de novo polos saudos, de verdade que animan, e claro que engancha!!! jejeje. En canto a ti, mcorredoira, vaia exemplo a seguir, 45km.... que pasada, o meu record de momento son 18, pero todo chegara, todo chegara. Traballar cas pernas non me da traballo, pero recoñezco que cando toca machacar abdominales, me costa moito, resinteseme sobre todo a espalda e o nocello, supoño que entre falta de costumbre e que teño que perfecionar un pouco a técnica.

O dito, rexistreime esta mañan e non me esperaba xa tantos parabens, unha aperta a todos!!!
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 14:46
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Bienvenido compañero, el consejo que te doy por experiencia propia es que para que no tengas sobrecargado mucho tanto las rodillas, como los tobillos así como las piernas en general es que combines la carrera en diferentes terrenos tierra/cesped y no solo en carretera y además también puedes cambiar tus entrenos cuando estés muy cargado dándole a la eliptica o bicicleta que haces cardio igual y además sin impacto, la natación también es una buena opción. Guiño
Del tema de la espalda pues no te queda más remedio que fortalecer todos los días los lumbares, así como el tema de abdominales, y notarás poco a poco como te van desapareciendo tus dolores de espalda. Bailar
Meterse en explicaciones más técnicas cuando acabas de empezar es precipitado ya que esto es un mundo y cada día aprenderás algo nuevo tanto en revistas/páginas especializadas como en este foro, en el cual además de buenos consejos harás también buenos amigos. Satisfecho
Mucho animo de parte de un cuarentón que empezó hace unos meses a correr como tú y el domingo pasado hizo 1 h 38´59´´ en la MM de Coruña... Bailar Bailar , me marqué un objetivo y lo he logrado, satisfacción a tope y enganchado más todavía.... Satisfecho Satisfecho

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Mér, 18 Mai 2011, 22:54
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Felicidadeeees Batchoco!!! jejeje, que envexa, así me gusta!!! Me alegro moito, eu tamén vou ir marcandome pequenas metas pouco a pouco, e por suposto que gardo os teus consellos e os de todos para seguilos todos. A verdade e que me gusta moito pasarme por aqui e ver os vosos temas e consellos, estanme a axudar. Teño claro que o meu primeiro escollo a superar e o sobrepeso, hasta que non o consiga non poderei traballar a tope, asi que verduriña e pasiño a pasiño Guiño
BATCHOCO

Maratoniano
Maratoniano
9/02/11
54 Carreiras
3097 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Mai 2011, 7:58
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Compañero, de alimentación te voy a decir un par de consejos personales para animarte a seguir adelante, aunque veo que ya lo estás bastante Aplauso , yo también mido como tú 1,73 y por una lesión de menisco que tuve que operar llegué a pesar 96,5 kg Muerto , en ese momento decidí que la rodilla estaba sufriendo por sobrepeso y que si tenía que sufrir pues sería haciendo deporte a tope, y con constancia (importantísima) y esfuerzo logre llegar a los 77 kg que peso hoy, y voy como una pluma... Bailar Bailar , no me duele la rodilla y físicamente estoy mejor que cuando tenía 20 años Ríndose Ríndose y me siento conmigo mismo fenomenal Satisfecho Satisfecho , para lograrlo tuve que controlarme en las comidas (nada de pesar alimentos ni nada de eso) antes de las comidas y durante el día mucha agua, desayuno (como un rey): frutas, cereales y un lacteo, a mitad de mañana pieza de fruta/infusión, almuerzo (como un principe) mucha verdura, alimentos a la plancha, controlar la pasta y arroz (necesaría pero no en abundancia) y pieza de fruta, a mitad de tarde un cafelito/infusión, y cenar (como un mendigo) yo tomaba mucha ensalada , eso y deporte = salud, un saludo y mucha constancia en todo, ya me contaras Guiño

www.facebook.com/pages...4899516331

Correo equipo: corredorespopularesarmada @ hotmail.com
rdanism

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
16 Mensaxes
Outes (A Coruña) - Isaba (Pamplona)
Respostar citando Envío Dom, 22 Mai 2011, 13:51
Asunto: Re: Hola e felicidades polo foro

Estaremos en contacto!!!! e claro que che contarei, 77 Kg é unha pasada, e solo de leerche xa me ánimo xa que nos parecemos un pouco, eu si consigo baixar dos 80 en onde esta o meu record, miña nai querida, facia unha festa.

Máis ou menos, o plan de rei-principe-pobre o intento manter, intento facer as 5 comidas e o plan de exercicio que teño todolos dias con un día de descanso. Claro que se vai notando, pero pouco a pouco vai costando máis Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos