Foros ›
Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Mar 2011, 22:26
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

si xabi me refiero al desplazamiento pues viendo desde google maps salen 3 h desde coruña, pontevedra, santiago......

como sera un carrera de minimo 3h:30 para la mayoria creo que en beneficio de todos seria bueno retrasar el trail como 30 minutos y seria fastastico 1h ......a ver si lo debaten logicamente la organizacion y nos dan una alegria

a4velas.blogspot.com
xules

Montañés
Montañés
4/05/09
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Mar 2011, 23:14
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

PACOPI escribió:
Xules hace referencia a un señor de barba blanca, quizás sea yo. Aunque ya mayorcito, tengo escasa experiencia en Trail, así que salí a ritmo alto,(para mi) y me desfondé. Me ralentizé, recuperé algo y cuando pensé que no podía más, enlacé con un grupo. Corrimos y anduvimos malamente, yo muy castigado, ellos creo que también, pero llegamos. ¡¡Por encima de las 2 horas, a más de 7' kilometro!! (Aunque parezca mentira yo también disfruté de la belleza de los parajes).
Al llegar uno de los compañeros me comentó, para mi sorpresa , que le había ayudado mucho, cuando en realidad el, (ellos), me habían ayudado a mi. Y los dos teníamos razón, fué el apoyo mutuo el que nos posibilitó soportar la prueba, que a mi me resultó preciosa pero durísima.
Hasta la próxima.

Hola Pacopi, seguro que eras tu, yo llegué por encima de las 2 horas detrás tuya, en el último tramo ya no te pude seguir, nos ayudamos a acabar la prueba y eso es lo importante, también me dió tiempo a disfrutar de los paisajes. Si no me acuerdo mal creo que comentaste que no ibas a la del Courel, yo tampoco, nos vemos en la siguiente, espero que con mejores sensaciones.
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 15:29
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

bueno si aun no han contestado a la pregunta del millon ....eso quiere decir que se lo estan planteando......y me parece muy bien por el bien de todos

a4velas.blogspot.com
cicuta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/10
0 Carreiras
148 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 15:37
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

Hola,me parece una muy buena idea la k planteaste a la organizacion a mi tb me vendria de lujo.
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 17:21
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

cicuta yo creo que todos deberiamos pedir a la organizacion que haga este detallle pues solo seria en esta carrera pues las demas ya son por la tarde y en verano...llevamos 2 carreras y 2 palizas en el coche...creo que lo deben reflexionar....

a4velas.blogspot.com
galvao

Montañés
Montañés
8/12/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 17:57
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

Comprendo que los que sois de las zonas costeras tenéis muchos kilómetros por delante pero pensad que es una carrera en la que los últimos estarán por encima de las 5 horas, no por la distancia sino mas bien por la dureza y me parece una hora de comienzo bastante decente, en mi caso aunque soy de Ourense iré a dormir a Ponferrada, pero la organización me parece que pone a disposición instalaciones para el que quiera llevar saco poder dormir al lado de la salida, en fin solo es una opinión.
CeNToLiNHo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/09
17 Carreiras
91 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 18:27
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

Totalmente de acordo con galvao. Ademáis, imaxinade o que pode suceder se cadra un fin de semán bo en Abril por riba dos 17ºC: os desmaios estarán á orde do día se se comeza tarde.
Ese mesmo día en Madrid disputa-se a súa maratona (MAPOMA). A hora de comezo son as 9 da mañá precisamente por este motivo. Se non lembro mal o ano pasado faleceran dúas persoas por sendos golpes de calor e tamén se desputara por estas mesmas datas.
Se a carreira vai ter máis de 30km, eu non a consideraria menos dura ca unha maratona
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 21:03
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

Eu tamen son da idea de Galvao, incluso diria que seria recomendable adiantala, pois hai que pensar que unha distancia dunhos 35 Qm. e polo monte, a gran maioria non baixaremos das 4 horas, con xente que hasta podia superar as 5 e saindo preto das 11 h. iriamonos as 4 da tarde, e se sai un dia de calor ... uuf, non quero nin pensalo.
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 22:21
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

que medo lle tedes a o sol....eu corro raids de aventura e a maioria son con bo tempo ....e duran unhas 8 horas...en ninguen se foi para o chan por desfallecemento...

levaste un forro e gafas es xa esta....creo eu.......

e por abril chove a mil....que faga bo tempo...por todos nos....se fai malo ...bufffffffffff

a4velas.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 1:06
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

Este mensaxe vai dirixido os organizadores do circuito GMTA:

Resulta que hoxe disputando a carreira de As Pontes, un compañeiro me di: "oye que apareces na clasificacion de Carballiño". Eu digolle que non pode ser, pois ainda que estaba inscrito, pois por culpa dunha lesion de espalda non puiden ir, co cal non podo salir na clasificacion.
E cal e a miña sorpresa que o chegar a casa miro a clasificacion e efectivamente, ali aparece o meu nome no posto 156 , co dorsal 321, e con un tempo de 1:52:56.

Cal é a conclusion que saco; pois poden ser duas:

1- Que a organizacion se equivocase o facer a clasificacion. Co cal, penso que deberian revisala e correxila, pois o meu nome ahi non pinta nada, xa que eu non quero o que non e meu.

2- Que alguen retirase o meu dorsal (polo cal eu paguei os 15 euros) e correse con él (sin o meu consentimento e espero que tamen sin o da organizacion). Neste caso, penso que os organizadores deberian tomar algun tipo de medida tamen. Eu non quero propoñer cales, pero algunhas xa se me ocurren.


En calquer caso espero que os organizadores aclaren o asunto, e por suposto que eliminen o me nome da clasificacion.

Un saludo.

Jorge Carreira.
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 1:51
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

koala que cosa mas rara

a4velas.blogspot.com
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 14:22
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

koala36 escribió:
Este mensaxe vai dirixido os organizadores do circuito GMTA:

Resulta que hoxe disputando a carreira de As Pontes, un compañeiro me di: "oye que apareces na clasificacion de Carballiño". Eu digolle que non pode ser, pois ainda que estaba inscrito, pois por culpa dunha lesion de espalda non puiden ir, co cal non podo salir na clasificacion.
E cal e a miña sorpresa que o chegar a casa miro a clasificacion e efectivamente, ali aparece o meu nome no posto 156 , co dorsal 321, e con un tempo de 1:52:56.

Cal é a conclusion que saco; pois poden ser duas:

1- Que a organizacion se equivocase o facer a clasificacion. Co cal, penso que deberian revisala e correxila, pois o meu nome ahi non pinta nada, xa que eu non quero o que non e meu.

2- Que alguen retirase o meu dorsal (polo cal eu paguei os 15 euros) e correse con él (sin o meu consentimento e espero que tamen sin o da organizacion). Neste caso, penso que os organizadores deberian tomar algun tipo de medida tamen. Eu non quero propoñer cales, pero algunhas xa se me ocurren.


En calquer caso espero que os organizadores aclaren o asunto, e por suposto que eliminen o me nome da clasificacion.

Un saludo.

Jorge Carreira.

Y estos temas no es mejor mandarle un privado a la organizacion? esto dicho sin animo de ser puntilloso.
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 19:36
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

Non creo que sea moi dificil saber quen entrou na meta nese tempo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 20 Mar 2011, 19:43
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

Pois eu agradezo a transparencia de Koala. Supoño que esto se poderá aclarar doadamente.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 19:06
Asunto: Re: Galicia Máxica Trail Adventure: Tierras de Carballiño

UUUUFFFFFFFFF, que mal rollo. Por peticion da organizacion deixo morrer o conto, pero .....ESTO CHEIRA A PODRIDO QUE APESTA.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos