Foros ›
Corre con nós. Infanta Elena
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pepeangel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/11/10
50 Carreiras
154 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 20 Feb 2011, 22:13
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

Todo moi ben agás o tempo que endureceu un pouco mais a carreira pero bueno eiquí en terra de romanos quen dixo medo por riba co hospital tan bo que nos fixeron jajajaja. Bromas a parte noraboa a todos os participantes a organización e o público que a pesares do día botoulle bemoles e saiu a rúa a nos animar.

Sau2 e ata a próxima.
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Feb 2011, 23:32
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

El año pasado me pareció una carrera corta pero muy dura, con un buen repecho y casi sin posibilidad de recuperación, pero este año con el día que hizo la complicó más todavía.

Pero fue "divertido" correr por barro intentando no caerse, estuvo bien este cross Sorriso

Mojado y lleno de barro hasta arriba cometí un pequeño despiste, haciendo la segunda bajada se me desató la zapatilla y no tuve mejor idea que apartarme para no entorpecer a nadie, pero hacia el lado de los coches, menos mal que alguien me avisó, si es que con tanta cuesta uno pierde las pocas ideas que tiene rápidamente.

A ver si tenemos suerte y en la próxima carrera Lugo nos acoge con mejor tiempo.

Si es que estamos todos locos, con lo bien que se quedaba uno en casa, jeje.

Saludos a tod@s
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Lun, 21 Feb 2011, 1:05
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

pepeangel escribió:
Todo moi ben agás o tempo que endureceu un pouco mais a carreira pero bueno eiquí en terra de romanos quen dixo medo por riba co hospital tan bo que nos fixeron jajajaja. Bromas a parte noraboa a todos os participantes a organización e o público que a pesares do día botoulle bemoles e saiu a rúa a nos animar.

Sau2 e ata a próxima.
O hospital seguro que hoxe tivo enchente porque eu vin caer a tres compañeiros pola entrada ó parque e non creo que eu vise a todos... ¡cousas do cross!
Dixéronme que pensaran en variar o percorrido vendo a que se viña encima pero foi imposible. A mín xa me gostaría pero me parece que estivo tan ben coma calqueira das Corre con Nós.
Noraboa unha vez máis ós organizadores desta proba e outra extra por ser capaces de xuntar nunha soa (pra que non toque en máis probas) as costas, a auga e, para mín, a menos bonita Disimulando
Vémonos no rato... que non hai costa Abraiado Muerto
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 21 Feb 2011, 9:04
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

Me lo pase de coña, además acabé entero y sin caídas, que visto lo visto no es poco. Al final hasta se me hizo corta y todo, y llevé la "rampita" bastante mejor que el año pasado.
Impresionante el público, un aplauso enorme para ellos, no los para ni un tornado.
jallejo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/12/07
0 Carreiras
228 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Feb 2011, 11:59
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

Betinho escribió:
Noraboa a todo o mundo, organización e participantes. Carreira moi divertida, pero durísima, houben deixalo na 1ª costa! Menos mal que despois recuperei un pouco. Son novo nisto de correr e non entendín moi ben o que pasou na saída, parece que houbo un amago, non? Pero unha vez máis, noraboa a organización por cumplir o horario, entre outras cousas...
Persoalmente xa foi peor a cousa, despois de 2 meses que levo saíndo 3 ou catro veces á semana, fixen un ritmo máis lento que na Nocturna de Reis. Estas cousas desmoralizan...


Hombre, no se puede comparar la carrera de la Nocturna con la de Infanta Elena. Es normal que te haya salido el ritmo más lento. La carrera de ayer era mucho más dura, y por lo tanto no se corre tan rápido.
Ánimo que a base de correr, sea el tiempo y las veces que sean, siempre se mejora.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Feb 2011, 16:35
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

7ombligos escribió:
...e, para mín, a menos bonita Disimulando
Vémonos no rato... que non hai costa Abraiado Muerto

Pois na miña opinión, a menos bonita é a de As Termas. Eso de correr nun parking e dar voltas darredor dun centro comercial... pero bueno, xa sabemos que é cousa dos patrocinios.
7ombligos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/09/06
0 Carreiras
535 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mar, 22 Feb 2011, 23:17
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

xiamenfroi escribió:
7ombligos escribió:
...e, para mín, a menos bonita Disimulando
Vémonos no rato... que non hai costa Abraiado Muerto

Pois na miña opinión, a menos bonita é a de As Termas. Eso de correr nun parking e dar voltas darredor dun centro comercial... pero bueno, xa sabemos que é cousa dos patrocinios.
Avergoñado Pois tes razón, ainda que o parque de arriba fai un pequeno traxecto bonito. Xa estou un pouco doente porque coincide a carreira do rato co galego escolar de cros. espero que éste sexa pola mañán.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 23 Feb 2011, 1:57
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

7 ombligos claro que es para gustos,a mí esta carrera personalmente me gustó.Duriila,pero corta,por eso es bastante llevadera,sabiendo el trazado y siendo un poco precabido se sabe que la segunda vuelta pasa factura,a mí me llego en mis estado de forma.El barro no se nota prácticamente,a la hora de sobrecargarrte las piernas,aunque si que había muchas posibilidades de caer en las curvas y demás,pero con un poco de cuidado y bajando ritmos en las zonas más complicadas ya estaba.Espero que no fueran graves las caídas,que lesionarse así no hace mucha gracia la verdad.Pero buena carrera,espero repetir,hasta había bastante público para el día que hacía.Grcias a la organización del cor con nós por hacer circuitos cortos que sean aptos para muchos.
PD.Un placer haberme cruzado con Montxo,Anarky,Migueliño,compartir el pre-carrera con Bekele,gran parte de la carrera con Jotaeme,saludar y charlar un poco con Pipe...así que en la próxima más,nos vemos en Porriño.
POLITEZ

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/08/09
0 Carreiras
152 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Mér, 23 Feb 2011, 15:49
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

Evidentemente este comentario no va a ser ni subjetivo ni imparcial debido a mi lugar de procedencia pero....menudo circuito de carreras que tenemos en Lugo.
La carrera del domingo fue total, el diluvio universal, frío y barro y casi 700 corredores en la salida, y eso sin contar al público, que había que hacerles un monumento.
Desde aquí felicitar a la organización, al público, a la gente que nos saca fotos que es el mejor premio y como no, a los corredores.

Gracias a todos

A caballo regalado buena sombra le cobije
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 20:13
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

Os resultados da proba xa se poden enviar para o circuito.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 20:26
Asunto: Re: Corre con nós. Infanta Elena

POLITEZ escribió:
Evidentemente este comentario no va a ser ni subjetivo ni imparcial debido a mi lugar de procedencia pero....menudo circuito de carreras que tenemos en Lugo.

Pois enton direino eu que non son de Lugo. En Galicia non hai circuito de carreiras que se lle acerque nin de lexos

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos