Foros ›
Autor
Mensaxe
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 0:07
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

Nono Nono Nono Nono ¡¡TOLERANCIA CERO!! Nono Nono Nono Nono

Se queres correr máis come spaguettis bolognesa e mete guindillas polo cú....
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 2:02
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

Lendo artigos como os da Operación Puerto na Wikipedia ( es.wikipedia.org/wiki/...B3n_Puerto ) quédame a sensación de que en moitos deportes, entre eles o ciclismo, métense sustancias dopantes a maior parte dos competidores. Chegaron a identificar a 58 ciclistas profesionales como clientes da rede. Nesta operación parece que había futbolistas, ciclistas, tenistas e atletas. Ahí tedes a varios campións do Tour de Francia dando positivo (Óscar Pereiro gañou o Tour polo positivo de Landis) ou, como Bjarne Riis, recoñecendo que tomou EPO 5 anos seguidos es.wikipedia.org/wiki/Bjarne_Riis

E como se meta man no fútbol sae dóping por todos lados. O problema destes deportes é que moven demasiada pasta en Europa, co cal están moito máis protexidos. Imaxinádesvos a Casillas ou a Puyol, dous campións do Mundo, dando positivo por algunha sustancia? Eu non.
Non vos acordades do vídeo de Verón e Cannavaro antes da final da UEFA do ano 1999 www.youtube.com/watch?...re=related Metíanse neotón, un estimulante cardiaco non incluido por aquel entonces (creo que agora si) entre as sustancias ilegais. blogs.periodistadigita...hp?o=55993
Cannavaro chega a dicir no vídeo: "Esta é a proba de que en verdade facemos trampa".
Ou que Guardiola deu positivo en Italia (non en España) por nandrolona. E en Italia parece que é un delito o consumo, xa que foi condenado a 7 meses de cárcere es.wikipedia.org/wiki/..._Guardiola

Ten que ser moi frustante competir contra xente que sabes que se mete de todo e que che gañan, posiblemente, gracias a esas sustancias. E será nestes casos cando moitos competidores se plantexan empezar a consumir. Habería que plantexarse se se permite todo para fomentar o espectáculo e que cada un se meta o que queira (como fan na NBA) ou que as medidas sexan o suficientemente duras como para evitar que os competidores decidan doparse. As medidas actuais, polo menos en España, son moi blandas.

O que comentades de que si se legalizasen estas sustancias habería maior consumo a nivel amateur, pois non o vexo. Eu teño claro que fago deporte para manterme ben fisicamente e para divertirme, non para poñer en risco a miña saúde física. Se me leva a carreira 15-20 minutos máis, pois non pasa nada. Vou ás carreiras palmando pasta (viaxes, comida, materiais deportivos,...) porque o paso ben e teño claro que non vou a gañar nunca unha carreira, dopándome ou non. Os efectos adversos de sustancias como a nandrolona son bastante chungos es.wikipedia.org/wiki/...s_adversos Vendo os efectos adversos dos anabolizantes androxénicos esteroidos quédase un asustado es.wikipedia.org/wiki/...dversos.3F Fago deporte, entre outras cousas, para manter a miña saúde nun bo estado, non para escarallar o corpo
Rodri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/05/09
0 Carreiras
94 Mensaxes
Monforte de Lemos (Lugo)
Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 3:26
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

Rotundamente no, yo sudo para superarme a mi mismo y al compañero de al lado si puedo, si para lograrlo debo doparme, entonces estoy haciendo trampas, ¿no dicen que el deporte es sacrificio y superación?
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 8:02
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

Meus amigos a minha opinião é clara: Doping não

Bem sabemos que os acontecimentos recentes em que vários atletas são referenciados em escandalos de doping são fruto da pressão ligada ao próprio desporto e meios essencialmente financeiros que movimenta.
Agora daqui a permitir que substâncias comprovadamente nefastas para o organismo sejam permitidas... vai um grande passo.

Temos que ter em conta que antes de salvaguardar a verdade desportiva, tem-se que salvaguardar a integridade fisica e saude do atleta.

Será licito que em nome do espectáculo, se permita uso de certas substâncias? Não me parece...

Nesse caso, então, voltemos a "legalizar" os combates de gladiadores... porque não?

Concordo com Avefenix sobre o uso de substâncias dopantes a nivel amador... andamos neste desporto para ganhar saude, não para a por em perigo...

Porém sei de pessoas que alegadamente estão/estiveram implicadas ao uso de substâncias ilegais que no intuito comercial, se organizam junto aos atletas populares, para difundirem o uso dessas substâncias... e já os vi em algumas corridas (nomeadamente do circuito). Porém não sou policia, nem me compete fazer essa investigação...

Finalizando: Todos sabemos que no desporto, nomeadamente de alta-competição, há e haverá sempre casos de doping, no fundo as pressões (externas) para o uso do mesmo são grandes e os meios actuais são bastante complexos e desenvolvidos... porém acima de tudo é necessário lutar contra o uso de substâncias ilegais, protegendo-se como disse não só a verdade desportiva como, acima de tudo, a vida humana!
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 14:11
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

Mira, si se legaliza el dopping, llegará un momento que los tramposos se inventen otras sustancias para superar los rendimientos cuando estos se estanquen con el dopping. Es la pescadilla que se muerde la cola....
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 21:19
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

CERO DOPPING Y MÁS ENTRENAR

TOLERANCIA CERO

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
dostresocho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/09/09
0 Carreiras
111 Mensaxes
GALICIA
Respostar citando Envío Sáb, 11 Dec 2010, 22:50
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

non a dopaxe, por perxudicial pra saúde! Nono
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 9:54
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

!!! Doping libre.........e alá cada quen !!! Satisfecho
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 18:25
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

lestrove escribió:
!!! Doping libre.........e alá cada quen !!! Satisfecho

Jajajaja....
A verdade é que o tema é complicado.

Se os principios do olimpismo ensalzan o esforzo... pois o deporte debe ser eso, esforzo e xogo limpo.

Agora sí, se estamos todos dopados, pois xa non entra o tema do adestramento e das capacidades físicas de cada quén, senon quén ten a mellor droga. Muerto

Por tanto, doping ilegal (agás se é licorcafé ou polbo en vena) Bailar
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 23:27
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

O espíritu do olimpismo é ese que lle permite ao equipo de baloncesto de USA non pasar controis antidóping? Muro Muro Muro
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 12 Dec 2010, 23:49
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

AveFenix escribió:
O espíritu do olimpismo é ese que lle permite ao equipo de baloncesto de USA non pasar controis antidóping? Muro Muro Muro

O espíritu orixinal, claro...
luisoceive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/09/08
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 13 Dec 2010, 16:35
Asunto: Re: DOPAJE LEGALIZAR O NO?

Buenas tardes:

Lo que quiero decir con legalizar o no el dopaje, es que de una vez por todas el Comité Olímpico, por ser el órgano más importante, pero lo mismo cabe para el resto de los comites deportivos y federaciones, pues bien que todos estos organismos se quiten la máscara de que el deporte de alta competición es limpio, cuando se está demostrando que no lo es, y lo que no sabemos por todo el dinero que mueve y no interesa hacer público, ya que imaginaros que yo soy un niño y algún día quiero llegar a ser como uno de mis ídolos y si tengo el don para ello sacrifico toda mi infancia (infantil,cadete,juvenil,..) involucro a mi familia, renuncio a los estudios, entreno como un condenado,...etc realizo todo el sacrificio que conlleva el deporte de alta competición y cuando llego a senior me dicen que para seguir en la élite hay que doparse, que hago después de sacrificar toda una vida? esta es la relexión a la que me refiero a que me den la opción a elegir antes de sacrificar toda mi infancia e hipotecar media vida.

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos