Foros ›
Autor
Mensaxe
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 21:53
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Pues el 2003 fue mi primer año en coruña, por aquel entonces iba muy de vez en cuando a correr por las cercanias del campo de golf de la zapateira, aunque no participe en carreras populares hasta el coruña10 del 2008.
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 22:00
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

2003, Pensando o meu fillo mayor tiña tres aniños e a pequena ainda era un proxecto,non tiñamos internet ,e eu pasaba o tempo facendo o loco coa bicicleta polo monte....... isto parece Cuentame.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 23:14
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

En novembro de 2003 eu somentes corría para coller o coche que me levara dun lugar a outro. O meu fillo maior tiña 2 aniños e pouco, e daquela eu traballaba de mañan (ata as 3), comía en quince minutos e subía á universidade pola tarde (dende as 4 ata as 7 ou as 8), baixaba a casa a cear e deitar ó neno, pasaba os apuntes do día ó ordenador e para cama... e así un día e outro día... acumulando colesterol, triglicéridos e unha morea de kilos (ata 86 cheguei a pesar) que me levaron, un par de anos máis tarde, a ter que andar e correr.

Ah! Daquela fumaba 5 ou 6 cigarriños ó día e de cando en vez caía algunha cervexa (entre clases mortas)... a vida normal dun estudiante que, ademáis, traballa.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 0:26
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

En novembro de 2003 eu daba voltas e mais voltas ao parque de Castrelos en Vigo Satisfecho e xa pensaba no meu cuarto maratón.

Lémbrome que alguén me comentara o nacemento do foro e de entrar algunha vez nel para consultar o calendario, e mais creo que ata me din de alta en algún momento co nome de Caramuxo aínda que xamais escribín nos foros xa que desconfiaba deses inventos do diaño. Mr. Green

O día que por fin me inscribín no foro foi no 2008 e cando quixen poñer o meu nick como Caramuxo xa estaba collido a pesares de que o dono non tiña mensaxe Enfadado s e cambieino pola versión norteña do nome do animal: Mincha Moi feliz Moi feliz
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 0:38
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Pues yo por aquellos tiempos, fumaba dos paquetes de ducados al día, mi número favorito era el 1906, y si, jugaba al futbol, pero ya casi no podía con los mismísimos......
Ya ves.....lo que cambia la vida, jejejejej, cuando alguno me ve correr por la calle, se da la vuelta para volver a mirar, jejejeje que no se lo cree.
Un saludo.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 0:39
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Daquela, ia correr 1 ou 2 veces por semana e ata a veces ninguna por semana. Pero cando descubrin ésta páxina co seu calendario, pobre calendario e con poucas carreiras, animéime un pouco máis.

Por aquel entonces o calendario non estaba tan petado como está ajora.

Ajora son un loco do atletismo que a cada carreira que participo vou coa idea e o pensamento de batir marca persoal, eso sí, sin sufrir Satisfecho e sin arriesjar Satisfecho

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 10:59
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Yo por aquella epoca regresaba, tras un parenteis en las carreras, buscando mas carreras, ya que solo sabia de la Vig-Bay y no me enteraba de mas carreras: aqui encontre un calendario donde ver, con antelacion, la fecha de las carreras y tener tiempo de prepararlas; tambien he conocido a mucha gente con la que compartir esta locura de correr; aunque inicialmente solo entraba a leer, mas tarde me anime a participar y conocer personalmente a esa gente con la cual me reia, a compartir carreras, entrenamientos y comidas post carreras.

Aqui se gesto y nacio el club C.A.R. Marisqueiro, ya solo por eso : muchas gracias.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 14:02
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Como olvidar esa epoca. Yo acababa de cumplir los 18 años. Era mi segundo mes de universidad en Santiago. De aquellas el unico deporte que practicaba era el levantamiento de cubata! Saliendo de fiesta miercoles, jueves y sabados hasta las tantas, quen non tolea de xoven!

Tengo el recuerdo de la san martiño de mi amada ciudad, la cual siempre corro, pero ese año sali de parranda el sabado y llegue a la carrera justo cuando ya se diera la salida y cerca del km 1 aun estaba adelantando al coche escoba con mis zapatillas de futbol sala rotas en la punta.

Justo este mes hace un par de años que empece a correr habitualmente. Y mucho se lo debo a esta pagina
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 16:16
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Año 2003. Nuevo trabajo. Horas y horas de oficina. No pasaba por mi cabeza esto de correr. Mis "males" se canalizaban a través del mountain bike los fines de semana. Después vino una enfermedad que me tuvo casi 3 años sin hacer deporte. Desde los 7 años, los 3 únicos años de mi vida en que no he practicado deporte . Después vino la luz, me apunté a una popular (10km), SIN ENTRENAR, y ahí empezó mi NUEVA VIDA. . Después conocí CorrerenGalicia, una ventana siempre abierta para los que practicamos este deporte. En estos 2 años y pico que llevo corriendo, a través de esta web, he aprendido infinidad de cosas sobre este deporte, me han ayudado a superar lesiones, a entrenar mejor, a comprar el mejor material, a divertirme con los fotos de las carreras, y mucho más.

Gracias a Admin por la iniciativa, y en genaral a todos los que aportan cosas positivas a esta web ... y no sigo que me emociono, que hoy estoy muy sensible. Chorando
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 17:17
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Yo en 2003 hacía MTB (hacía la ruta del requesón, subía al Angliru; eso en 2000...), corría sábados y domingos... Tal vez 10-15 kms a la semana...
Lo de la bici venía desde 1989 con algunos lapsus de meses...

Luego colgué sapatillas y bicicletas hasta 2008 y a correr populares en 2009

afiladosrunners.wordpress.com/
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 17:53
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Eu no 2003 "xa consumía". O atletismo xa era o meu deporte favorito. Non recordo cando atopei Correrengalicia, supoño que google tivo moito que ver no asunto. Primeiro consultando calendarios, logo ollando opinións e un día que che apetece tamén comentar. Agora non hai día que conecte a máquina e lle faga un feo a miña páxina preferida. Longa vida.
touza

Maratoniano
Maratoniano
14/10/10
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 18:03
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Buenas,

da gusto leer vuestras historias, con 38 tacos que tengo, acabo de empezar y soy una de esas tortugas que os "molesta", pero ya os pillaré jeje.

acabo de empezar en este mundo gracias a mi hija de 8 años, corre en el Val Miñor y es ella quien me ha enganchado.

es un placer conoceros virtualmente y poco a poco nos iremos conociendo.

gracias por vuestros animos
mandacarallo

Maratoniano
Maratoniano
10/12/06
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 19:02
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Pois eu levaba algo mais de un ano entrenando despois dun paron de mais de 15, xa fixera o meu primeiro, e único maraton na primavera, en Madrid, e estaba preparando a miña segunda volta a ria de Ferrol, non coñecia correrengalicia, pero pouto tardaría. Dende entón por aki andamos dando guerra, por suposto vou a polo segundo maraton e como din, non hai dous sin tres.

Saudos.
CrespoG

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/10
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 19:23
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

Año 2003: Buen año, me case y ya habia dejado el deporte de competicion y lo de correr era de cobardes ( ver a la gente entrenando bajo la lluvia y en invierno con un frio que pelaba, pensaba estos estan chalados). Si aquel año me dicen que me iba a enganchar a esta maravilla de deporte me apuesto el suledo de un año a que no.
CrespoG

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/10
0 Carreiras
29 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Nov 2010, 19:38
Asunto: Re: Y tú ¿dónde corrías entonces?

....bueno y el mes de noviembre de ese año fue tambien uno de los meses mas duros de mi vida pues comenzo una lucha que no logramos ganar aunque luchamos mucho, desde ese mes aprendi que lo unico que hace mover todo es la esperanza.
Por eso me prometi a los dos años (cuando se perdio) que correria la vig bay y aqui seguimos. Ya soy otro que los domingos haga el dia que haga me enchufo las asics y a correr





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos