Foros ›
Autor
Mensaxe
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Dec 2010, 20:59
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Onte fun correr a carreira de La bella Otero, É a miña primeira participación e gustoume o circuito pola sua dureza sobre todo na primeira parte da carreira. Moitos foreiros coñecidos e un saudo especial aos novos que coñecín que son compoñentes dos Afilados (Moran, Panzudopobrense e Coidador)

Tamén desexarlle a Sonobranco un feliz aniversario con moderación de isotónica de lupulo de cebada

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 07 Dec 2010, 21:30
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Eskijama escribió:
Onte fun correr a carreira de La bella Otero, É a miña primeira participación e gustoume o circuito pola sua dureza sobre todo na primeira parte da carreira. Moitos foreiros coñecidos e un saudo especial aos novos que coñecín que son compoñentes dos Afilados (Moran, Panzudopobrense e Coidador)

Tamén desexarlle a Sonobranco un feliz aniversario con moderación de isotónica de lupulo de cebada

Bailar Saudos e a correr Bailar

Igualmente amigo un placer conocerte Eskijama y gracias por lo del aniversario Ríndose Ríndose estaremos los cinco en la MM de Ferrol y creo recordar que vais tambien asi que alli nos veremos Sanidade activa Guiño Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Dec 2010, 22:29
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

O fin de semana pasado dous dos compoñentes de Sanidade activa (Ramón maís eu) participamos na media de Ferrol, carreira para o meu entender bastante durilla con continuas subidas e baixadas, quero dar as gracias a Ramón que nos últimos kms gracias a sua labor pscolóxica sacoume ata o último gramo de enerxía que me quedaba e así facer a miña terceira mellor marca en media maratón.

Saudos tamén os compoñentes dos afilados que compartimos algo da carreira xuntos, coma na liña de meta onde comentamos cousas da proba, saudar os numerosos foreiros coñecidos e outros que coñecín.

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
ram59

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Dec 2010, 22:31
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Eres cojonudo Carlos, las gracias no se merecen y todo lo que hiciste lo llevabas en las piernas, acuerdate de la nocturna de Celanova, aquella vez tu tiraste de mi, eres un corredor y un compañero estupendo y asi vas en el circuito 2010-11, de primero, ¡enhorabuena!
Un abrazo enorme y Saludos para todo el equipo.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Ven, 24 Dec 2010, 16:43
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Feliz Navidad.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 25 Dec 2010, 16:05
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

felices fiestas

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 31 Dec 2010, 10:49
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Equipo deséxovos un feliz 2011. Guiño

Nunca correrei só...
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 31 Dec 2010, 12:16
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

FELIZ ANINOVO rapaces Bailar Bailar Bailar

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Xan 2011, 22:01
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Saudos equipo!!!!. Tras tres semanas de parón total e algún kg de maís esta semana comezo a adestrar, agardo que pouco a pouco poda coller de novo o ritmo que tiña en novembro e a primeira quincena de decembro. Guiño

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xan 2011, 22:55
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Xa empezamos outra vez coa competición tras o parón navideño, levo douas carreiras (San Xiao en Ferrol e Cross de Boborás) as sensacións vounas collendo pouco a pouco, xa que en Ferrol sentinme moi pesado e as pernas non iban coma eu quería pero onte en Boborás un pouco mellor. Este fin de semana toca meia maratona en Viana do Castelo, para min unha carreira moi recomendable onde o trato o corredor é sensacional.
Saudos a todo o equipo e agardo coincidir en próximas carreiras.

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 7:44
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Tras dúas carreiras por terras portuguesas (Media maratón de Viana do Castelo e o cross de Valença) nas que quedei encantado de participar, empezamos outra vez a correr por Galicia, este domingo en Porriño na interrunning, agardo poder disfrutar desta carreira tan fermosa e rápida. Sorriso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mar 2011, 17:55
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Esta fin de semana tres dos compoñentes de Sanidade Activa participamos na Interrunning en Porriño (Sonobranco, Mape73 e eu), O resultado e moi aceptable xa que practicamente chegamos xuntos os tres en menos de un minuto de diferencia, un placer poder disfrutar con boa xente de este deporte. Saudos a Hos que este fin de semana non pudo participar e agardo que teña moita sorte na maratón de Roma onde participará con Sonobranco(Sanidade Acitiva internacional Guiño ) e tamén quero en especial dar ánimos a Ram59 e que pronto nos veremos.

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Mar 2011, 8:01
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Esta fin de semana pasada Hos mais eu participamos en Padrón nunha tarde com boa temperatura para a práctica do running e a toma de unhas isotónicas de cebada postcarreira que sentaron de medo en compañia de outros correlegas coñecidos do foro e acompañantes, os resultados mais ou menos dentro do previsto.
Saudos o resto de compoñentes de Sanidade Activa e vémonos en próximas carreiras. Guiño

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 22:14
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Esta fin de semana vou correr a Xinzo de Limia, será a miña segunda participación, por certo menudo frio fixo o ano pasado, agardo disfrutar nesta terra que me viu crecer. Saudos a todos os compoñentes de Sanidade Activa, tamén decirlle a Hos a Sonobraco que lle queda pouco para a Maratón de Roma e desexarlle toda a sorte posible nesta experiencia internacional. Guiño

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Mar 2011, 21:02
Asunto: Re: SANIDADE ACTIVA

Dous dos amigos e compoñentes de Sanidade Activa(Sonobranco e Hos) sairon rumbo a Roma a correla maratón, deséxolle toda a sorte do mundo para este gran reto, quero saudar tamén Manuel outro correlega e amigo que os acompaña e as respectivas parellas de cada un.
Ánimo, seguro que o conseguides Aplauso Aplauso Aplauso

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos