Foros ›
Autor
Mensaxe
CAMPOS

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/08
0 Carreiras
14 Mensaxes
Carballo de Bergantiños
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 18:46
Asunto: Santiago, 5€ por correr?

Ola moi boas a tod@s; Ainda que hai tempo que entro no foro é a primeira vez que decido escribir.

Teño 44 anos e levamos correndo, a muller, os dous fillos e eu 13 edicións da pedestre de Santiago. Sinto mágoa porque este ano non vamos ir ningún en protesta por a cuota de inscripción ( 5€). Asi é todo non vamos ser os únicos porque todo aquel que coñezo e llelo comento, pois dame a mesma resposta, "eu tampouco vou".
Non sei cal é o motivo da dita cuota. Pero desde logo que como negocio non está nada mal. Si tan só se inscriben 3000 atletas, que soen ser máis do dobre, pois serían 15000€ a costa dos corredores menos apoiados, que son os populares.
Se o motivo é a crise pois que saquen os premios en metálico, xa que so faltarian a gran cita como moito 40 ou 60 ou... Pero deste xeito se cadra faltan unha gran maioría, que é o que debería pasar para que leven unha pequeniña lección e se dean de conta que quen fai as carreiras populares somos os corredores.

Un saudo a tod@s
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3683 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 18:53
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

Que sorte, que falte un montón de xente, a min non me gustan as carreiras masificadas, así que se somos menos de 1000 eu son feliz para correr.
Por favor non veñades correr que hai que pagar 5 euros. Silbar Silbar
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 19:21
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

Kurty escribió:
Que sorte, que falte un montón de xente, a min non me gustan as carreiras masificadas, así que se somos menos de 1000 eu son feliz para correr.
Por favor non veñades correr que hai que pagar 5 euros. Silbar Silbar
¡Por fin voy a llegar entre los 1000 primeros! Moi feliz


Paultargat

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/11/09
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 19:34
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

CAMPOS escribió:
Ola moi boas a tod@s; Ainda que hai tempo que entro no foro é a primeira vez que decido escribir.

Teño 44 anos e levamos correndo, a muller, os dous fillos e eu 13 edicións da pedestre de Santiago. Sinto mágoa porque este ano non vamos ir ningún en protesta por a cuota de inscripción ( 5€). Asi é todo non vamos ser os únicos porque todo aquel que coñezo e llelo comento, pois dame a mesma resposta, "eu tampouco vou".
Non sei cal é o motivo da dita cuota. Pero desde logo que como negocio non está nada mal. Si tan só se inscriben 3000 atletas, que soen ser máis do dobre, pois serían 15000€ a costa dos corredores menos apoiados, que son os populares.
Se o motivo é a crise pois que saquen os premios en metálico, xa que so faltarian a gran cita como moito 40 ou 60 ou... Pero deste xeito se cadra faltan unha gran maioría, que é o que debería pasar para que leven unha pequeniña lección e se dean de conta que quen fai as carreiras populares somos os corredores.

Un saudo a tod@s

Algo parecido dije yo hace casi 1 año respecto a otra carrera, y me pudieron a caldo. Y visto lo que ofrecieron antes, durante y después de la carrera, me la tuve que envainar. Y visto lo que ofrecen algunas por ahí, (en la media de la coruña casi me muero de sed en la llegada), casi que prefiero pagar los 5 pavos y abrebar a gusto
hadrianweb

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 19:40
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

" Eu tampouco vou "
Je je, que mérito ten chegar nos 1000 primeiros si só corren 200.
Menos mal que eu antes xa chegaba nos 200 primeiros, pero claro 5€ é o primeiro ano, xa iremos vendo xa.
Se siquiera deran a camiseta sen publicidade ainda bueno.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:06
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

Si con pagar los 5€ por lo menos buscan alguna manera de no tenernos a todos acorralados en la llegada como si fueramos ganado, los doy por bien empleados...

Los Perros del Anuncio - 2014/15
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:13
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 1:36; editado 1 vez
ESKORPYON

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/02/06
0 Carreiras
144 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:20
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

yo tambien creo que lo de los 5 euros sobraba,que quiten el dinero en metalico de la prueba o simplemente que no haya camiseta ,aunque sea tecnica,que total para ponerla unos pocos dias y olvidarse de ella en el armario poco va importar quedarse sin ella.
ESKORPYON

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/02/06
0 Carreiras
144 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:21
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

yo tambien creo que lo de los 5 euros sobraba,que quiten el dinero en metalico de la prueba o simplemente que no haya camiseta ,aunque sea tecnica,que total para ponerla unos pocos dias y olvidarse de ella en el armario poco va importar quedarse sin ella.
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:23
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

Si, eso sería lo mejor, que quiten la camiseta, y así de paso también quitan la cola para coger la camiseta... Mr. Green

Los Perros del Anuncio - 2014/15
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 20:58
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

La inscripción para esta carrera es de TRES euros. Los otros dos son del alquiler del chip para quien no lo tenga (que ahora parece que nadie ha comprado el suyo en Championchipnorte...).
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5648 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:02
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

Yo apoyo 100% que se pague esa cantidad, me parece lógico, correcto y coherente, y bajo ningún concepto desmesurado. Una opinión más.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:08
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

Es de respetar a todo aquel que discrepe del pago en una carrera pero desde luego como esta es la primera vez, habra que esperar el resultado de la misma para respetar el trabajo de los organizadores.
El año pasado muchas criticas sobre muchos detalles, este año que si se cobra pero desde luego la afluencia de la gente sigue creciendo e incluso los mas criticos estaran este año de nuevo porque se trata de la carrera popular por excelencia de Galicia.
En cuanto a cobrar para dar premios a los primeros, es de respetar, pero a mi particularmente me gusta compartir carrera aunque solo sea en la salida con los mejores corredores que tenemos en Galicia y otros que vienen a lo que vienen pero desde luego dan espectaculo al público.
Lo de cobrar debe empezar a considerarse como norma visto que la gente se inscribe como en Coruña sobre 2700 inscritos y 1800 llegados.Y estamos muy mal acostumbrados y basta con salir fuera para ver que se trata ya de una costumbre.
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:42
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

Lo de cobrar se esta haciendo una costumbre en muchas carreras y poco a poco esto de correr en "populares" va a ser para los que se lleven cacho, porque entre inscripciones, gasolina, peaje y demas se nos marcha una pasta.
QUE VIVA LA CRISIS. Una manera de llenarse el bolsillo unos listillos.
ramallo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/02/09
0 Carreiras
760 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 21:52
Asunto: Re: Santiago, 5€ por correr?

ESKORPYON escribió:
yo tambien creo que lo de los 5 euros sobraba,que quiten el dinero en metalico de la prueba o simplemente que no haya camiseta ,aunque sea tecnica,que total para ponerla unos pocos dias y olvidarse de ella en el armario poco va importar quedarse sin ella.
.

Solo decir que si han quitado dinero en metalico, (o reducido) y que para los que no se acuerden les recuerdo que hace 2 años, si dieron una camiseta tecnica ASICS, y........ NO COBRARON





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos