Foros ›
XI Carreira Pedestre Popular Concello de Ames
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
uri

Maratoniano
Maratoniano
16/03/07
0 Carreiras
432 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 8:39
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Hola Derek, el que llegó lesionado en la rodilla a meta y solicitó ayuda de la ambulancia no es el individuo del que estamos hablando.
El lesionado es compañero mio, al que acompañé durante la carrera y hizo todo el recorrido (por cabezón) llegando lesionado. Llegamos en más de 40 minutos en la cola de peloton.

Si te lesionas abandonas te quitas el dorsal entras andando.

Tampoco creo que haya que hacer una caza de brujas hacia los tramposos, siempre que no perjudiquen a otros (premios,puestos de honor,...). Estoy seguro de que si les llegan estas críticas no lo volveran a hacer.
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 9:28
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Boas, o deste rapaz e un caso. Nas fotos da chegada a meta aparece detras miña pero o chegar a cola de avituallamento estaba xa diante!! Abraiado Abraiado
Falaba cun amijo sobre a súa próxima carreira, a de Santiago. E alí explicaballe como ia a facer para mellorar marca". Molón Molón "aljo dun vespino" Demo Demo escoitei.

Always Look On The Bright Side Of Life
carabina

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
AMES
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 9:37
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Jajaja...en vespino, e seguro que xa non sube Xoan XXIII, vai dereito desde a saida para o Obradoiro. Non vaia ser que se canse de acelerar...
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 10:00
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

uri escribió:
Tampoco creo que haya que hacer una caza de brujas hacia los tramposos, siempre que no perjudiquen a otros (premios,puestos de honor,...). Estoy seguro de que si les llegan estas críticas no lo volveran a hacer.
No creo que sea necesario una caza de brujas, pero sí cuanto menos que esta gente sepa que los demás corredores no nos chupamos el dedo, y que tengan claro que se les caza.

Okeniata escribió:
Falaba cun amijo sobre a súa próxima carreira, a de Santiago. E alí explicaballe como ia a facer para mellorar marca". Cool Cool "aljo dun vespino" Malvado o muy loco Malvado o muy loco escoitei.
Es capaz de poner el chip en un pedal de la moto y pasar con ella por el control... Me da que ni fue la primera carrera en la que hizo trampas ni va a ser la última.
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 10:08
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

uri escribió:
Hola Derek, el que llegó lesionado en la rodilla a meta y solicitó ayuda de la ambulancia no es el individuo del que estamos hablando.
El lesionado es compañero mio, al que acompañé durante la carrera y hizo todo el recorrido (por cabezón) llegando lesionado. Llegamos en más de 40 minutos en la cola de peloton.
Creo que en algunas ocasiones llegamos a estar mal de la cabeza, yo mismo este año corrí el gran fondo de Olmo con una lesión en un pie que hacía que sólo pudiera apoyar el pie de lado en el suelo y aún así me dolía muchísimo, ahora lo pienso y no le veo sentido a lo que hice, que encima me mantuvo 2 semanas parado en las que sólo pude entrenar en gimnasio, pero en el momento la cabeza te dice, estoy aquí, hago la prueba y la acabo por mis huevos.

Creo que tu compañero estará ahora mucho más contento por haberla terminado aunque sea lesionado y en el fondo del grupo que si hubiera abandonado.
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 10:09
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

O percorrido da carreira é moi agradable e fácil e da para ir rápido. Lástima non estar mellor.

Carreira estupenda!
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 10:12
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

uri escribió:
Hola Derek, el que llegó lesionado en la rodilla a meta y solicitó ayuda de la ambulancia no es el individuo del que estamos hablando.
El lesionado es compañero mio, al que acompañé durante la carrera y hizo todo el recorrido (por cabezón) llegando lesionado. Llegamos en más de 40 minutos en la cola de peloton.

Si te lesionas abandonas te quitas el dorsal entras andando.

Tampoco creo que haya que hacer una caza de brujas hacia los tramposos, siempre que no perjudiquen a otros (premios,puestos de honor,...). Estoy seguro de que si les llegan estas críticas no lo volveran a hacer.
-A este,o que se lle ve no xeonllo é a marca de estar con él non chan a modo de agochado.
-Logo vese nas fotos da chegada como esprinta.
-A todos ou a gran maioría,temos ter que parar e non poder terminar en unha carreira e voltamos como podemos,pero non entramos esprintando;en algunhas carreiras non queda outra que pasar pola linea de meta,pero aquí podias entrar directamente ao paseo sin dar a volta,e se o fixo por pillar a camiseta e o acuarius,pois que lle aprobeite.
-Ao final na clasificación está bastante ben con unha media de ¡¡¡¡4:08!!!!!,noraboa campeón.
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 10:21
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Lo que también es de coña es que tenga esa cara de reventado habiendo hecho un kilómetro en la salida, luego descansando 20 minutos y terminando con otro kilómetro, ambos a más de 5 minutos por km y teniendo 28 años, si yo fuera él ya no es que me preocupase ser un tramposo, me preocuparía y mucho mi salud.
carabina

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/09
0 Carreiras
26 Mensaxes
AMES
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 11:09
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Persoalmente respeto a tódolos corredores independentemente da súa condición ou do seu ritmo de carreira, por eso me sinto enganado por aqueles que non merecen o meu respeto.
Practiquei moitos anos outros deportes, e en ningún atopei a camaradería que hai aquí (bueno, dentro dun equipo si, pero co adversario, para nada).
Chega poñer un exemplo de Cambados 2010, donde ia coller auga no avituallamento e caeume, por non parar, resigneime e seguin correndo. Uns metros mais adiante, alguen que me veu apurou o seu ritmo para ofrecerme da súa auga.
Ese xesto valeume mais que unha caixa de aquarius, un lote de camisetas... e algo que lle podo ensinar a miña filla.
Para rematar, creo que a todos nos parece mal a actitude destes tramposos porque perxudica a imaxe do runner, e non por gañar un posto na clasificación.
Por certo, quen e o outro...?
flex_28

Novo foreiro
Novo foreiro
25/10/10
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 11:27
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

carabina escribió:
Persoalmente respeto a tódolos corredores independentemente da súa condición ou do seu ritmo de carreira, por eso me sinto enganado por aqueles que non merecen o meu respeto.
Practiquei moitos anos outros deportes, e en ningún atopei a camaradería que hai aquí (bueno, dentro dun equipo si, pero co adversario, para nada).
Chega poñer un exemplo de Cambados 2010, donde ia coller auga no avituallamento e caeume, por non parar, resigneime e seguin correndo. Uns metros mais adiante, alguen que me veu apurou o seu ritmo para ofrecerme da súa auga.
Ese xesto valeume mais que unha caixa de aquarius, un lote de camisetas... e algo que lle podo ensinar a miña filla.
Para rematar, creo que a todos nos parece mal a actitude destes tramposos porque perxudica a imaxe do runner, e non por gañar un posto na clasificación.
Por certo, quen e o outro...?

Que pouco CSI vedes.

1º Xa comenzaron a correira os dous xuntiños.
2º hay provas suficientes o alcance de todos.

Xa se acabaron as pistas, eles saben quen son e espero que non o volten a repetir, porque como minimo eu vou estar atento a su carreira deportiva (si e que queren continuar igual)


Última edición por flex_28 o Mar, 26 Out 2010, 11:48; editado 2 veces
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 11:29
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

carabina escribió:
Para rematar, creo que a todos nos parece mal a actitude destes tramposos porque perxudica a imaxe do runner, e non por gañar un posto na clasificación.
Por certo, quen e o outro...?
El puesto en la clasificación es lo de menos, varios de los que estamos aquí escribiendo entramos por delante del tramposo por lo que no nos afecta en nada, pero creo que tenemos que intentar erradicar estas actuaciones, nos afecte o no.
charlygonzalez

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/10
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 11:42
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

El tiempo en la clasificación provisional no coincide con el que cronometré, pues el de mi cronómetro (reloj) es un minuto y medio más aproximadamente, ¿soy el único al que le pasó?
Murphy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/02/10
0 Carreiras
85 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 11:46
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

charlygonzalez escribió:
El tiempo en la clasificación provisional no coincide con el que cronometré, pues el de mi cronómetro (reloj) es un minuto y medio más aproximadamente, ¿soy el único al que le pasó?
El mío coincidió clavado.
charlygonzalez

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/10
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 12:04
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

Pues el mío se aleja. No sé si es que para darme ánimos me quitaron algo de tiempo. xD
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 13:48
Asunto: Re: XI CARREIRA PEDESTRE POPULAR CONCELLO DE AMES

El mío fue clavado tb.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos