Foros ›
Autor
Mensaxe
Rama

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/08/09
0 Carreiras
678 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 19:48
Asunto: Re: IV Maratón do Miño

Noraboa a todos e todas por participar nesa fermosa cidade nun día dificil pola climatoloxía, pero sobre todo NORABOA a ROBERTO, porque desde Berlín, con chuvia e frío ata Ourense con "pouquiño sol" puido rematar dúas maratóns en oito días. Noraboa novamente.

Saú2 desde Ponteareas
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 20:48
Asunto: Re: IV Maratón do Miño

Linneo escribió:
O equipo formado nesta páxina comportóuse de maravilla, obxectivo cumprido, pasalo d.p.m, joer como disfrutei os charcos... qué recorrido, qué luxo!!!!
E a comida do final atope!!!!
Gracias orbita e migueliño!!!!!
E viva a choiva!!! bueno, algo menos tamén estaría ben jejeje
Ben o pasei....
Quero nesta mensaxe dar un millón de grazas a tódolos ourensáns cos que cadrei nesta marabillosa carreira polo ben que me trataron, escomenzando coma non polos meus compañeiros de equipa Orbita e Linneo Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso grandes correlegas e mellores persoas; e seguindo pola xente da organización, perfecta e cuns voluntarios entregadísimos Aplauso Aplauso Aplauso . ! E qué dicir do percorrido (precioso), os regalos Bailar , avituallamestos e un longo etcétera!!!!!!!!!
O único pero, que case puidemos facer duatlón, combinando tramos de carreira e tramos de natación nalgunha charca Payaso .
P.D.: Case me esquecía de comentar que quedei tamén encantado de coñecer a Toledano e de darlle as grazas por ensinarme esa parte vella tan bonita de Ourense.


Última edición por Migueliño o Mar, 05 Out 2010, 7:24; editado 1 vez
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 21:29
Asunto: Re: IV Maratón do Miño

Bueno,pois como xa comentaron os meus dous(desde onte)amigos Migueliño e Linneo,esta claro que o millor deste deporte son os compañeiros,pero a carreira de onte creo que se salio de moitas escalas,todo o que podo decir dela e tan boo que casi que non vou a decir nada porque os que xa participamos xa o vivimos e os que non puderon participar non e plan darlles envexa.Solo espero que dispois de darlle a man a Toledano xusto antes da salida se me pegue algo da sua coraxe e ter valor pra facela enteira pro ano e de non ser asi ter a sorte de poder repetir equipo.Saudos
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 21:39
Asunto: Re: IV Maratón do Miño

Aplauso Aplauso Aplauso Noraboa a todo-los que participachedes na maratón de Ourense Aplauso Aplauso Aplauso Sodes extraordinariamente sufridores satisfeitos.

Eu non puiden ir porque se me acumularon un montón de contratempos, nunca mellor dito.

1º Toda a semana anterior con dor de espalda, ata o punto de ter que visitar unha excelente fisio que teño de mán que me puxo a espalda fina fina, ajora ainda me doe máis. Ríndose Ríndose Ríndose

2º o tempo que ia facer en Ourense tamen me quitou algo as gañas pois facer 42 kms con esas inclemencias tan adversas estou seguro que non acabaría a proba e para non acabar mellor non ir.

3º Ter que levantarme as 5:30 da mañan para poñerme en camiño sobre a 6:15 para estar en Ourense a unha hora prudente co dia de cans que estaba tamén xogou na miña contra.

e 4º co nervioso que estaba durante toda a semana solo de pensar en:
dor de espalda, que non pasa, o tempo que non ia ser o esperado para a maratón, o levantarme moi cedo, uuuuuuufffffffffff, o final o venres decidin que non ia. xa está, outra vez será a miña segunda maratón terá que esperar e que a verdá ainda lle teño un pouco de respeto os 42kms pero bueno, xa collerei confianza.

O dito, sodes un cracks, no hay quien pueda con vosotr@s Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
roberto

Maratoniano
Maratoniano
12/12/07
200 Carreiras
292 Mensaxes
xinzo de limia
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 13:47
Asunto: Re: IV Maratón do Miño

Rama escribió:
Noraboa a todos e todas por participar nesa fermosa cidade nun día dificil pola climatoloxía, pero sobre todo NORABOA a ROBERTO, porque desde Berlín, con chuvia e frío ata Ourense con "pouquiño sol" puido rematar dúas maratóns en oito días. Noraboa novamente.

Saú2 desde Ponteareas
Gracias Rama custoume o meu rematar, vaia sufrimento con dores por todas partes, pero bueno esta xa está.
Animo pa ti tamen, ca veras que pronto estas pa outra .
Un abrazo
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 16:00
Asunto: Re: IV Maratón do Miño

Impresionante carreira e andaina en Ourense, felicitacións a todas as persoas que formaron parte de organización polo traballo realizado antes, durante e despois das distintas modalidades de carreiras e andaina a pesares das inclemencias meteorolóxicas que eran moi adversas. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Participei na carreira por relevos con Fonvigo e Rafa os que quero felicitar polo esforzo realizado e dar as gracias por poder compartir unha mañá de atletismo que recordaremos durante moito tempo. Moi feliz Moi feliz

Saudos a moitos foreiros e non foreiros que sei que seguen estes foros ainda que non esten rexistrados que participaron como Xan, Camilo, Moussambani, Pipe, Toledano, Oscarourense, Beauvais, Tino e seguro que algún maís que agora mesmo non recordo Pensando , perdón.

Agardo poder volver o ano que ven. Guiño

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 17:48
Asunto: Re: IV Maratón do Miño

Cuando piensan poner las fotos en la página oficial...?? Indiferente

Un saludo
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Mér, 10 Nov 2010, 19:11
Asunto: Re: IV Maratón do Miño

Ya están puestas las fotos en la página oficial... Aplauso Aplauso

Correr, correr y correr......





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos