Foros ›
O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 17:35
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

Dúas matizacións, se me permitides, e unha idea:

Anarky, a VigBay, San Martiño, Ferreirúa, Lugo Monumental, etc. teñen mais impacto publicitario que a carreira da Coruña (e o mais importante: por outros motivos, dende o meu punto de vista, moito mellores).

Migueliño, estoy dacordo contigo que os primeiros (pero non os únicos) perxudicados foi a xente da Asociación de Veciños de San Pedro de Visma. Pero, por outra banda o de facer a carreira coma conmemoración da declaración da Torre de Hércules coma Patrimonio da Humanidade, a verdade, nin fú nin fá, algún pretexto habían de poñer... Ollo, que non discuto o do título da Torre, senón que se tome coma pretexto. Hay outros 3 Patrimonios da Humanidade en Galiza, e que eu saiba non fixeron carreira algunha...

E a idea, xa que algún ten moitos cartos e non sabe onde metelos, é ben sinxela. En canto a carreiras, Galiza ten un déficit importante nunha distancia en concreto: A Maratón. Que busquen data axeitada, e se decidan a facela. Eso sí tería tirón mediático... Angel
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 19:06
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

De sabios e rectificar, seguro que o ano que ven nos sorprenden con algún cambio de data. A ninguén lle interesa crear malestar arredor dunha carreira que organiza.

dietaydeporte.blogspot.com/
blogs.lavozdegalicia.e...terrechea/
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 19:10
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

A ver, por los comentarios que leo da la impresión de que La Voz de Galicia ha montado una carrera aprovechando el tema de la Torre y tal y cual... os estáis olvidando de que el PRINCIPAL organizador del evento es la Autoridad Portuaria y como el faro depende de ella, el tema conmemorativo podemos entender que está claramente justificado.
A mayores se junta la voz de galicia y ahí tenemos los dos gigantes patrocinando el evento.
Entre medias se une una convención de medicina que aprovecha e inscribe a varias decenas de médicos para correrla, pone su stand del asma, sus camisetas inventándose el nombre de la carrera (yo tengo una camiseta que pone I Carrera Popular SEPAR - respira Torre de Hércules 27 de junio de 2010 Abraiado ) y no se qué más y tate, ya está todo el chiringuito montado.

No creo que sea un tema de que un periódico se dedique a publicitar su carrera perjudicando al resto, más parece ser que la Autoridad ya tenía pensado hacer el homenaje pero entre que pasan de todo y van de sobrados, lo anunciaron tarde.

De todas formas tampoco hay que sacar las cosas de quicio, que a veces hay mucho "purista" que pone el grito en el cielo con estos eventos.
Hay que ser un poco tolerante, yo me papo muchos km para ir a carreras por ahí. El año pasado ya estuve en Celanova, haciéndome encantada 400 km entre ida y vuelta y quedándome a dormir. Me lo pasé fenomenal pero este año no podía ir, así que en mi caso y creo que en el de muchos no ha interferido esta carrera con otras.

Esta carrera (y en general las de Coruña) ha suscitado rajadas de toda índole y condición. Si tienen tirón y la gente va, pues poco se puede decir salvo pedir (o suplicar) Rezar que se mejoren las típicas cosas que tendrian que funcionar perfectamente y que aprendan de los que saben organizar las cosas bien, como por ejemplo Celanova, Cambados y tantísimas otras que son ejemplos a seguir.

No entro en la publicación lo de los 3000 participantes, porque se ve que los redactores de la noticia preguntaron cuantos dorsales había y los dieron todos por presentados en lugar de enterarse de cuantos habían participado realmente. 3000 dorsales había porque me lo dijo la chica que los entregaba el día anterior en el centro comercial de turno.

Para mí la cantada fue meter el campeonato gallego de 5000 entre toda esta mezcolanza...
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 19:13
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

De acuerdo con gacelita en cuanto a la mezcolanza, quizá la FGA no estuvo muy acertada en ciertos aspectos (tampoco sorprende) que son fundamentales en toda carrera, pero si que tuvieron cierta descoordinación, dicen las "malas lenguas" que en la delegación de Vigo desconocían que se iba a celebrar el Gallego de 5000 en Coruña.

dietaydeporte.blogspot.com/
blogs.lavozdegalicia.e...terrechea/
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 19:53
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

Non quero falar de política, porque o foro non vai deso. Pero a visión de país nesta cornisa do noroeste é nula: viuse na fusión das caixas, vese na lingua, vese no numero de aeorportos por metro cadrado, vese no localismo dos alcaldes das principales cidades....
.. e como non podía ser doutro xeito, vese no mundo do atletismo popular: aqui cada un vai por libre:
- Unha cidade que co cinto de concellos limítrofes suma máis de 500.000. habitantes pensa só en si mesma para todo...
- Todo o que sexa recoñecer a Compostela como capital é tabú (en particular nuna das duas grandes urbes)

... Non falei de política: so de socioloxía, de visión de país nas élites economicas, mediaticas.

...Pero que ninguen se preocupe, en poucos anos - moi poucos - Galiza desaperezerá como ainda a coñecemos, tomarán forza as diputacións, e haberá que ter catro foros para as catros provincias: Eu irei correr a Zamora, a Leon, a Trasosmontes e ao Minho.
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 22:28
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

Ufff, como está a subir a temperatura. Pois eu mañá teño pensado ir ao cros que organiza na Torre (que casualidade) o Orillamar S.D. para celebrar os seus 50 anos, espero que os organizadores do decatlon de Esteiro ou os da popular de Leiro non se molesten por coller o mesmo fin de semana, o vindeiro sábado a Tordoia e o seguinte á nocturna de Ribadeo. O resto do verán xa iremos gastando zapatilla onde cadre. Por certo, nunca me pediron o carné para inscribirme nas carreiras.
E isto si que é non falar de política (hai outros fíos mais axeitados para iso).

dietaydeporte.blogspot.com/
blogs.lavozdegalicia.e...terrechea/
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 23:00
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

Tema pechado pola miña parte.
Remato cun post de Barrañan de outubro de 2008 neste mismo foro ("cántas voltas da o mundo!!!"):

"Por supuesto que salen más referencias en El Correo que en La Voz, sobre todo en las que tiene algo que ver, como todos. Nunca vereis ningún comentario de la Pedestre (será que "sólo" van 31 y éramos 7.000) en La Voz, ni comentarios de la Coruña 10 en El Correo (será es sólo el 2º año y mas 1.500). Hablan de la carrera que patrocinan y el resto del año no esisten las populares en Galicia (Lugo monumental, Vig-Bay, San Martiño, Negreira y tantas otras. Pero este es un mal de todos los medios, enfatizar los propios y ningunear los ajenos. En la era de la comunicación es donde peor informados estamos. Si no fuera por los foros tendríamos complicado enterarnos de cuando de que existen. Paciencia y a seguir"
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 23:02
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

barrañán, pois igual se monta porque como o cross de orillamar leva pouco tempo anunciándose... bueno, non está baixo sospeita, que non hai megapatrocinadores por detrás...
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 1:05
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

Se non che importa contestoche mañán, e que agora é algo tarde. Por certo, dende que dixen aquelo a Terra debeu dar unhas 640 voltas (mais ou menos).

dietaydeporte.blogspot.com/
blogs.lavozdegalicia.e...terrechea/
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 14:49
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

Compañeiro Bubela, daquelo que dixen non quito hoxe nin unha coma, non vexo ningunha incongruencia co que estes días estou a escribir. Afirmaba, e afirmo, que as carreiras patrocinadas por medios de comunicación teñen só eco nas súas páxinas, cousa que eu critico mais non lles quita credibilidade. Se así fora tamén teríamos que criticar á Pedestre ou a de Finisterre, patrocinadas por El Correo Gallego, e non vexo que así o fixeras. ¿Qué La Voz fixo campaña da carreira da Torre?, sí, ¿qué quixo que fora moita xente?, sí, ¿qué hay de prepotente en todo isto?, eu non o vexo. Se desta carreira logrouse enganchar para a causa a alguén, benvida sexa. Temos que pensar que os que imos correr a probas que se celebran lonxe do noso domicilio somos xa adictos, e para que sexamos mais hay que facilitarlles facelo en probas de moita participación e que se vexan "arrastrados" a ela. Isto só se consegue co bombardeo de información sobre a proba e non por iso nos convertimos en borregos como algún deu a entender.
Sen moito mais que dicir, por min, morreu o conto. Saúde e zapas.

dietaydeporte.blogspot.com/
blogs.lavozdegalicia.e...terrechea/
gacelita

Montañés
Montañés
17/09/09
0 Carreiras
303 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 15:43
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

estoy totalmente de acuerdo contigo barrañán, congruente y con un gran sentido común Aplauso
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 15:50
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

Gracias gacelita y como decían "ladran, luego cabalgamos".

dietaydeporte.blogspot.com/
blogs.lavozdegalicia.e...terrechea/
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 19:31
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

a) Cando neste foro se pretende equilibrar o poder dos grupos empresariais de presión en todos os eidos (nese caso deportivo popular)
Ojo morado Cando este foro o sentido que ten é dar informacións, valoracións e conclusións de provas, experiencias heteroxeneas.. pluarais
c) Cando este foro xurde sin ningun, ningún, ningún interés detrás (ningún interés viciado, económico...
.... emisarios deses poderosos xorden aquí raudos e veloces na defensa deses intereses. Non vaia ser que a sua imaxe se vexa mancillada.
Non lles chega con intervir e querer condicionar a visión do País, da lingua, da historia, tamén se entra en manipular o calendario atletico, e se compre, abafar a outras provas que humildemente xorden desde Ribadeo ata a Guarda e desde Ferrol ata Verín
Pretenden xusfiticar un poder contundente dos poderosos contra os intereses multiples, sanos, sen mercantilizar, de milleiros de pobos, aldeas, asociacións, do país organizando carreiras.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 19:40
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

Levo 5 anos neste foro. 5 anos nos que xamais desaoutoricei unha prova. Nunca fun crítico con ningunha prova. Eu ao igual cá xente do meu equipo sempre fomos constructivos, xenerosos, e con visión positiva.
Agora que me digan que "ladro y vosotros cabalgais".... demostra o pouco que nos imos coñecendo os que aquí participamos.

Eu non ladro. Reitero que ainda non lle faltei ao respecto a ninguén. So dixen que a manipulación informativa, o sesgo, os intereses de parte, a defensa de grupos e ideais alleos xa se fai doutros xeitos. E utilizar este foro para a defensa dun medio con afán hexemónico, en lugar de velar polos intereses dos centos, milleiros de foreiros e de carreiras, parceme no mellor dos casos extravagente.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 20:12
Asunto: Re: O CALENDARIO DAS POPULARES e a FALTA DE CONSIDERACIÓN

barrañán escribió:
Gracias gacelita y como decían "ladran, luego cabalgamos".

Coño, barrañán, que hai que ser mais coidadosos coas palabras. Sempre se pode dicir o mesmo, pero doutro xeito, ¿non cres? Aínda que sexa un refrán ou un dito (que, por certo, nunca ouvin...)

Saúdos. Angel





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos