Foros ›
Autor
Mensaxe
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 21:01
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Lunes 28 rodaxe de 50' en Pontevedra, ás 8'00 horas da mañán polo camiño do río Lérez dirección Bora e volta, a ritmo medio de 4'20" o km.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 29 Xuñ 2010, 21:02
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Martes 29 fixen pola mañán ás 8'00 horas 20' de quencemento e despois sen parar fixen dous bloques de 1'20" forte, recuperación 1'15" a trote suave. Entre bloques recuperei 3' a trote. Atopéime ben.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 30 Xuñ 2010, 18:42
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Hoxe mércores 30, rodaxe moi suave por molestias no nocello dereito. Circuito de montaña. Ás 13 horas e a 30 grados. Case nada!!
Abraiado
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 01 Xul 2010, 22:34
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Disimulando Jueves 01 de julio.

Tengo un pequeño problema de tendinitis en el tobillo derecho y entonces como medida de precaución rodé muy suave durante 28 minutos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 17:07
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Hoxe día 02 de xullo, e a pesares de estar doente dunha pequena tendinitis no nocello dereito, fixen un quencemento de 30' e despois un ritmo en progresión de 20' sube-baixa. Atopéime moi ben, o que demostra que pouco a pouco, lento, pero, seguro, vou tornando a tentar ser polo menos a sombra do que me gostaría voltar a ser.

Saúdos.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3861 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 02 Xul 2010, 22:01
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Ten coidado coas tendinites Parar que non che é a cousa de broma... non vaia a ser que teñas que facer descanso forzoso y eso doe mais que a lesión en sí... vaite despasiño e non te chales Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 03 Xul 2010, 11:37
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Grazas Xoixe polo aviso. Hoxe Elena xa me estivo tratando. Coido que farei pola tarde un pouco de elíptica pra compensalo adestramento e non forzar.
Saúdos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 9:35
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Domingo 04 de julio.
Cuaderno de bitácora.
Hoy he estrenado mi nuevo Forerruner 305 que me han regalado en mi cumpleaños. Todavía no se muy bien como va, aunque yo ya tuve el modelo anterior hace unos años, ese modelo que pesaba una tonelada y era un armatroste. Más o menos funciona igual, lo que pasa es que en zona arbolada pierde un poco de señal. Aún así estoy contento.
Total que hoy he hecho un calentamiento de 20' y en el nuevo circuito del Monte Central, sube-baja he realizado 3 cambios de 5' fuertes recuperando 4'30" suaves. Me he encontrado bien, lo que ocurre como dije el forerruner no marcaba bien, por lo que no estoy muy seguro de los registros conseguidos, que no son nada del otro mundo, por cierto.
Que paséis una buena tarde de domingo a todos.
Saludos.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 9:35
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Por cierto, todavía con algo de tendinitis en el tobillo derecho. A ver como evoluciona.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3861 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 04 Xul 2010, 21:16
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Ese aparello e o que lle teño gañas eu pero tampouco me decido... como ves, son moi conformista en todo. Co que teño, xa me cheja... y e que non teño ningún gps, pero conforme igual Ríndose . Estou esperando as rebaixas.

A min gústame máis ir a google earth ou gmaps pedometer e calcular o recorrido por donde fixen o entrenamiento, non ten tantas funcions coma o Forerruner 305, pero aforro unha pasta Ríndose Ríndose Ríndose

Coidado con ese talón que Elena vai ter que darche outras "frejas". Ríndose Ríndose Ríndose

Un saudo.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 05 Xul 2010, 4:55
Asunto: Re: Diario de Supermorais

xoixe escribió:
Ese aparello e o que lle teño gañas eu pero tampouco me decido... como ves, son moi conformista en todo. Co que teño, xa me cheja... y e que non teño ningún gps, pero conforme igual Ríndose . Estou esperando as rebaixas.

A min gústame máis ir a google earth ou gmaps pedometer e calcular o recorrido por donde fixen o entrenamiento, non ten tantas funcions coma o Forerruner 305, pero aforro unha pasta Ríndose Ríndose Ríndose

Coidado con ese talón que Elena vai ter que darche outras "frejas". Ríndose Ríndose Ríndose

Un saudo.

Inda que se di que "na casa do ferreiro culler de pau", neste caso non se cumpre a máxima. Elena fixo moi ben o seu traballo e hoxe atópome moi ben.
Sobor o tema do Garmin, pra mín e un campo bastante novedoso, inda que xa tiven o antigo forerruner. Aquel que era un armatroste, do tamaño dun móvil, e íbame ben. Inda non controlo o tema de poder baixalo ben o ordenador e a unha páxina de internet, pero xa iremos aprendendo.

Saúdos.
ramallets

Novo foreiro
Novo foreiro
4/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Xul 2010, 21:07
Asunto: Re: Diario de Supermorais

supermorais no seras hermano de juan carlos alvarez morais residente en ourense , si es asi que tal amigo.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 07 Xul 2010, 22:35
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Lunes 05 de julio.
Diario de a bordo.
Por fin, se acabaron las molestias en el tobillo, y pude hacer un rodaje cómodo a las 8 de la mañana de unos 13'2 kms y una media final de 4'33 el km. Fuí desde Mourente hacia Bora y luego por todo el camino de tierra que va por la orilla del Lérez y acabé en la zona de la Isla de las Esculturas.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 07 Xul 2010, 22:38
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Martes 06 de julio
Diario de a bordo.
En un circuito sube-baja contínuo con rampas muy duras entre el 10 y el 20 por ciento, en la zona de Mouente, hice el siguiente entreno. 20' de calentamiento +8x2'fuerte, rec 2' a trote suave+10' de trote suave para soltar. Me encontré muy bien, y creo que de esta manera con terrenos quebrados, será una buena manera de progresar en el entreno.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 07 Xul 2010, 22:41
Asunto: Re: Diario de Supermorais

Miércoles 07 de julio. San Fermín, y además un día que no olvidaremor porque, España se clasificó para la final del Mundial de Sudáfrica.
Este día hice un rodaje de 12 kms por terreno con rampas muy duras, tierra-asfalto. La media fue muy tranquila, porque me lo tomé con mucha calma. sobre 4'57 el km.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos