Foros ›
Maratón Popular San José (Dena)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Mar 2010, 20:09
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Un saudo pa ti Fleky, correstes moi ben, e en canto o de romper o grupo, non asi, aqui o problema e que eu non puden seguirvos, a ti e mais o de laranxa, que polo visto segun dixeron ali e de Cambados, e dedicase a competir nas IRONMAN. "Casi nada"
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Mar 2010, 20:10
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Maña toca o CUVI, haber si nos vemos por ali, e si non na de Pascua de Padron.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5647 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Mar 2010, 20:14
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Gracias Fleky, Tetu es el mote Sorriso está andando bastante bien, y Juan Carlos también, éste es un chavalín, le queda aun muuucha cuerda, así q tienes razón, como mucho hubiera hecho 8º. Hasta mañana, nos vemos en Vigo.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3861 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 20 Mar 2010, 22:52
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Eu tamén fun dos que participei na popular de Dena. Era a miña primeira vez alí, e podo dicir que e unha carreira popular popular, coma as de antes, a pan de millo Aplauso Aplauso Aplauso Guardia civil e policia local nos cruces, dorsal de papel, control sin chip, frechas no asfalto, no había camisetas de regalo e o acabar un botellín de agua. Aplauso Aplauso Aplauso Todo gratis. Ríndose Ríndose Ríndose

Así e o estado puro dunha carreira popular moi ben organizada e sin grandes gastos, así e unha carreira para disfrutar, así é unha carreira humilde e con trato familiar. Aplauso Aplauso :=D).

O recorrido un pouco duro, con varias costas, a primeira cunha pequena subida cerca do campo de futbol, logo a subida da igrexa creo que era case de 1km non era moi empinada pero chejaballe ben, e a ultima a 2 km da meta que era de menor distancia pero durilla para logo baixar a toda pastilla e afrontar os 1500m finales en llano.

Non sei exactamente a distancia exacta pero o compi Ara deulle 8,400km e o meu tempo foi de 34m01seg. e creo que rematei no posto 16 (segun un rapaz que ia contando segun entrabamos en meta) Non estivo mal para ser unha sube e baixa.

Saudar a Fondón que por fin debuta en carreira "oficial" e a Oliveira que non lle gustou nada de nada o meu chubasqueiro do Barsa e menos lle vai a gustar ver o eterno rival xogar a finalísima no Bernabeu Ríndose Ríndose Ríndose Evarist un pracer saudarte (estás en todas).

En resumen, tal e como estaba a mañan (chuvia e vento) valeu a pena acercarse ata Dena para pasar un bo rato, eso sí, durante a proba non choveu nin pizca.

Repetirei...

Saludos afición

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Mar 2010, 3:36
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Sen dúbida é unha carreira moi aconsellable,foi un autentico pracer coincidir unha vez máis con XOIXE,OLIVEIRA,FLEKY e outros foreiros que de momento non os coñesco polo nome.Terminaron a proba absoluta aprox. 60 atletas ( eu fixen 33º na xeral) ganando Bargiela.Foi unha pena yomismo que non te enterastes a tempo pois sen dúbida ninguha estarias loitando por entrar entre os 10 ou 8 primeiros da xeral ( este ano houbo un bo nivel ) pra proximos anos xa intentarei eu avisarche con tempo compañeiro,un saudo pra todos.
ara74

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Mar 2010, 21:56
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Un saludo, sobre todo a FLEKY e BRASILLAS, creo que ahora ya nos conocemos, soy el que llevaba una camiseta naranja y que fui un rato con vosotros. Acabo de llegar de Soria de correr un duatlón clasificatorio para el campeonato de España, y acabo de ver el foro y vuestros comentarios. En otra ocasión nos saludaremos.
En cuanto a la carrera me pareció muy dura (por mi GPS 8.51 metros, y mi tiempo 31:45) pero me ha gustado y creo que repetiré. También tuve ocasión de conocer a Daniel Bargiela, estuve tomando un café antes de la carrera y me ha parecido una gran persona.
Un saludo también para XOIXE y OLIVEIRA, que parece que siguen mejorando.
FranIglesias

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/11/08
0 Carreiras
82 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 0:09
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Esta muy bien ir conociendo gente del foro, ahora me doy cuenta de algunos.
Yo soy el jovén que quede cuarto y la carrera etuvo muy bien, aunque fuese dura y "larguilla".
Asta otras carreras.
Saludos
Fondón

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
28 Mensaxes
vilanova de arousa
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 0:51
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Ainda teño pesadillas coas dichosas costas ,menuda maneira de debutar.Tira para arriba tira para abaixo.
Foi un pracer un tanto duro pero valeo a pena.
Espero continuar en outras populares,e intentar mellorar.
Dar as grazas a Xoixe por axudarme a introducirme mais facilmente neste mundillo.E o chuvasqueiro de Xoixe cojonudo.
O meu tempazo 43:03. Satisfecho
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 10:50
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Un saludo para todos los que os acercasteis a Dena, especialmente para Evaristo, Xoixe ( a pesar del chubasquero), Ara y Fondón. La carrera durísima y la organización, yo creo que para los tiempos que corren, un pelín primitiva. De todas formas, repetiré siempre que pueda.
tirillas

Maratoniano
Maratoniano
22/08/08
0 Carreiras
78 Mensaxes
Dena
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 11:32
Asunto: Maratón Popular San José (Dena)

xoixe escribió:
Eu tamén fun dos que participei na popular de Dena. Era a miña primeira vez alí, e podo dicir que e unha carreira popular popular, coma as de antes, a pan de millo Aplauso Aplauso Aplauso Guardia civil e policia local nos cruces, dorsal de papel, control sin chip, frechas no asfalto, no había camisetas de regalo e o acabar un botellín de agua. Aplauso Aplauso Aplauso Todo gratis. Ríndose Ríndose Ríndose

Así e o estado puro dunha carreira popular moi ben organizada e sin grandes gastos, así e unha carreira para disfrutar, así é unha carreira humilde e con trato familiar. Aplauso Aplauso :=D).

O recorrido un pouco duro, con varias costas, a primeira cunha pequena subida cerca do campo de futbol, logo a subida da igrexa creo que era case de 1km non era moi empinada pero chejaballe ben, e a ultima a 2 km da meta que era de menor distancia pero durilla para logo baixar a toda pastilla e afrontar os 1500m finales en llano.

Non sei exactamente a distancia exacta pero o compi Ara deulle 8,400km e o meu tempo foi de 34m01seg. e creo que rematei no posto 16 (segun un rapaz que ia contando segun entrabamos en meta) Non estivo mal para ser unha sube e baixa.

Saudar a Fondón que por fin debuta en carreira "oficial" e a Oliveira que non lle gustou nada de nada o meu chubasqueiro do Barsa e menos lle vai a gustar ver o eterno rival xogar a finalísima no Bernabeu Ríndose Ríndose Ríndose Evarist un pracer saudarte (estás en todas).

En resumen, tal e como estaba a mañan (chuvia e vento) valeu a pena acercarse ata Dena para pasar un bo rato, eso sí, durante a proba non choveu nin pizca.

Repetirei...

Saludos afición
+

Aplauso Totalmente dacordo, é unha carreira POPULAR en toda regla: dorsáis caseros, libretas pa cada categoría, o tractor de Seso arranxando o piso da carpa... Ríndose ese é o espíritu Popular.
tirillas

Maratoniano
Maratoniano
22/08/08
0 Carreiras
78 Mensaxes
Dena
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 11:48
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

oliveira escribió:
Un saludo para todos los que os acercasteis a Dena, especialmente para Evaristo, Xoixe ( a pesar del chubasquero), Ara y Fondón. La carrera durísima y la organización, yo creo que para los tiempos que corren, un pelín primitiva. De todas formas, repetiré siempre que pueda.

...e tamén estou dacordo con Oliveira en que a percepción que da a carreira é un pouco primitiva. Son de Dena es sei que a Asociación de Veciños ten poucos medios e organiza desinteresadamente e con toda ilusión do mundo, pero hai moitos detalles que se poden mellorar. O noso pseudo-equipo dos Tirillas intentaremos colaborar coa Organización na nosa carreira local



tirillasgentecorriente...gspot.com/
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 17:21
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Hola a todos, yo no es por molestar a la organización, pero lo que no se puede permitir es que unos cuantos chavales recorrieran parte del circuito en coche y despues les dieran un trofeo.
Se que es una carrera popular y que cuesta mucho esfuerzo controlarlo todo, pero lo justo es justo para todo el mundo.
Ante todo que sepais que conmigo no iba nada, pero me da mucha rabia por los demas chic@s que si hicieron el esfuerzo y no fueron recompensados al final viendo como estos chic@s si lo fueron.
Gracias a todas las personas que trabajan para que nosotros podamos disfrutar del deporte popular. Aplauso
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 22:13
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Franiglesias para a proxima xa sabes a saudar senon che saudo eu antes que sei quen es e ara74 grazas por levarme na ultima costa que creo de non dicirme ti vamos non sei se me quedaria.
Veña vemonos noutra carreira e coidense

You´ll never run alone
FranIglesias

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/11/08
0 Carreiras
82 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 23 Mar 2010, 11:01
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Uii no me doy cuenta de quién eres.
Pero saludar siempre se saluda.
VilalongaRunner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/03/10
0 Carreiras
96 Mensaxes
Vilalonga
Respostar citando Envío Mér, 24 Mar 2010, 16:32
Asunto: Re: Maratón Popular San José (Dena)

Es la primera vez que corro la maratón d Dena y la verdad es que me gustó. Considero que 8.6 kms. es una buena distancia, ya q mí me gusta correr entre 7 y 12 kms. Acerca del recorrido lo más duro fue la subida de la iglesia,donde yo adelanté a unos chavales que decidieron subirla andando. Silbar Afortunadamente eso fue en el tramo inicial de la carrera así que aún tenía fuerzas d sobra.
Mi tiempo fue de 43.19, que considero que no está nada mal para alguien q corre por afición como yo.Espero el año q viene poder rebajar la marca.
¿Se puede ver en algún sitio la clasificación?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos