Foros ›
Consulta: creación nuevo foro Canicross
Foros de debate / Canicross
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 15 Feb 2010, 21:08
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Tras case duas tempadas participando nas canicross de Galicia, tanto as que promove Acade ou as que organiza o noso amigo Evarist, picoume a curiosidade de acudir a unha proba da liga nacional fora de Galicia.
Aquí temos a de Rodeiro, que foi hai ben pouco tempo.

Pois ben, veño de correr o canicross de Moralzarzal (Madrid) o dia 14 de febreiro, co meu Todd.
Quedamos no posto 31 en senior na proba da liga nacional.
Carballiño (alias Jocridan), quedou 2º en master 50 co Leo, tamén para a liga nacional.
Aaron, con Maya quedou de 2º en junior na popular de canicross.

Merece a pena acudir a un evento coma este, con mais de 100 cans entre todas as categorias, onde ves razas de todo tipo, moitos boxer, Rhodesian, gosd`atura, border collie, malinois, nórdicos, pastores alemans,labradores, goldens, galgos, rottweilers, dobermanns,mestizos, etc

Eu, que aquí quedo de último en senior, aló quedei pola metade, o que me aporta algo de autoestima e di algo do nivel dos canicrosseiros galegos, como xa se demostrou en Rodeiro, onde non desentonamos nada ante la élite deste mundiño.

Anímovos a participar algunha vez nunha proba de esta categoría, pois a experiencia é positiva.

Vémonos logo en Ordes o dia 21 , onde Maya vai correr de novo co Evarist, e eu co Todd.
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 15 Feb 2010, 23:35
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

A miña mais noraboa Guti. Ten por seguro que si eu pudera tamen me xuntaría a ti na experiencia de ir a fora.
Polo momento teño que conformarme con correr as da casa e ainda asi daquela maneria (sen durmir a maioria das veces), pero algún día ne embarcarei nesa aventura.

www.atletascaninos.com
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2010, 4:40
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

A todos que entrades neste foro ( principalmente a os que entrades por primeira vez,pois a mayoria xa os conoce) dous blogs realmente interesantes,blogoteca.com/yako e blogoteca.com/hera son realmente dignos de visitar.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Feb 2010, 5:00
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Tamen dende aqui lle queria dar as gracias os organizadores das carreiras do San Isidro de Rois,"A Bella Otero"de Cordeiro,"Solidaria cos nenos saharauis" Bertamirans e o San Antoniño de Sollans por deixarme facer canicross popular ou de exhibicion en ditas carreiras o ano pasado.
josalca

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Feb 2010, 22:54
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Saludos,yo tengo una perra cruce de pitbull y boxer,es un encanto en todo y salia mucho a correr con ella,tengo dos preguntas por si alguein me puede responder.
para correr con perro ¿q hace falta?estar federado,cartilla o targeta del regiac,licencia razas peligrosas,seguro... es q si tengo q correr con todo eso jejeje
y ¿que tipo de arnes deberia llevar?es q no encuentro nada que tenga mucho parecido a los que veo en las carreras.
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 22 Feb 2010, 1:49
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Moi boas josalca.
O tipo de arnes ten que ser de tiro como os de trineo. Hay varios sitios onde atopalos, en agrobotica en Santiago ou por internet como por exemplo en speedog.com. Xunto con ese arnes tes que ter unha linea de tiro con un amortiguador, asi como o cinto para ti.
Aqui www.fgdi.es/novas/Regl...icross.pdf tes todo explicado.

www.atletascaninos.com
josalca

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 22:25
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Gracias Maldoc,yo la llebaba por las playas (unos 8 KM)de mi zona y si no hay otros perros o personas iva suelta,le tengo un arnes normal de paseo con dos correas atadas para q m de longitud,y un cinturon de runner(hidratacion)claro asi no m estraña q solo tirase los primeros metros y despues se pusiese a la par conmigo,cumplio este mes 5 años y he visto por ahi q casi todo el mundo lleva perros muy jovenes¿la mia es demasiado vieja?
josalca

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 23:03
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

otra pregunta,he visto la web de ACADE pero no he encontrado ninguna referencia para hacerse socio,sobre afiliaciones,material,etc como en otras de otras comunidades,en las q pagas una cuota y se encargan de tramitar todo(seguros,inscripciones a carreras,licencia federativa..)¿hay algo asi por aqui por galicia?
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 0:21
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

josalca escribió:
otra pregunta,he visto la web de ACADE pero no he encontrado ninguna referencia para hacerse socio,sobre afiliaciones,material,etc como en otras de otras comunidades,en las q pagas una cuota y se encargan de tramitar todo(seguros,inscripciones a carreras,licencia federativa..)¿hay algo asi por aqui por galicia?
Si claro. Tu ponte en contacto con acade.
Por lo que comentas el material que utilizas no es precisamente el idoneo para tu perro. Por la edad del perro... no es viejo.
Como ya te envié el enlace donde aparece todo lo que hace falta, te recomendaria que te pusieses en contacto con acade, pues ellos fueron quien me explicaron todo a mi.
Venga anímate , y espero verte compitiendo el la próxima temporada.

www.atletascaninos.com
josalca

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 23:43
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Muchas gracias por todo Mandoc,espero ponerme un poco mas en forma para que mi perra no sufra mucho...con que me tenga que sufrir mi mujer ya sobra jejeje.
oreo66

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/09
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Feb 2010, 19:07
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Si que ten boa pinta... Pero hai que ter moita paciencia e tempo para coordenar o can contigo. Eu vou esperar a que pare de chover para investigar a ver que tal... Porque o meu can é medo só e en vez de correr, séntaseme jejeje Muro
rula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/03/09
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 15:45
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Hola me presento en este foro dedicado al canicross ya que me trae muchos recuerdos hace ya mas de 7 años que no practico este deporte .... aunque nuca deje delado mi aficion hacia el mundo canino ...ya no tengo con migo mis nordicos pero desde hace dos años me aficione a las carreras populares y ahora me esta entrando otra vez el gusanillo de este deporte asi que alomejor nos vemos alguna vez en una desas carreras con otro tipo de raza pero disfrutando de nuestro perro .Gracias al trabajo que estais haciendo
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 15 Xuñ 2010, 13:21
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Sólo animarte a que vuelvas a practicar Canicross y que te animes a participar en alguna prueba.

www.asociacionacade.com
rula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/03/09
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xuñ 2010, 18:42
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

Hola Robertono note conozco personalmente pero oido mucho de ti yo iva sobre ruedas canicros lo justo para enseñar a mi perro guia como dije me trae muchos recuerdos y como desde hace dos años empece a correr y a seguir vuestra pajina de vez encuando y me alegro mucho que allais sacado esto para delante todavia me queda uno desos perros de 13 años pero de dicada solo a pasear...puede ser que en el prosimo año pruebe con uno de mis perros noson de tiro pero para este deprte solo hace falta paciecia y mas paciecia tambin me muebo por esposiciones de belleza osea que podria ser que nos vieramos alguna vez bueno suerte con la prosima temporada.....
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 14:50
Asunto: Re: Consulta: creación nuevo foro Canicross

SEGUNDA QUEDADA CANICROSEIRA DE SOLLANS ( entrenamento de aprox.4 k.m).Este viernes 27 de agosto a partir das 10 da mañan no campo de festas de Solláns a 1 km do Milladoiro, os cafes ó desallunos corren o meu cargo.Tamén decir que este ano non haberá competición de canicróss,saudos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos