Foros ›
Autor
Mensaxe
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 18:30
Asunto: calzado con chuvia

Tedes algún consello en canto a zapatillas para sair cando chove???. en seco uso unhas adidas climacool, pero sobre charcas entra a auga pola ventilación da sola, así q merquei unhas estandars con talón de litestrike eva de 49€ e non me queixo, pero cando pasas de 30minutos correndo fíltrase a auga pola malla do empeine e vólvense incómodas, mirei as de treking de goretex, pero parécenme moi brutas. alguén probou algún producto tipo os esprais apra o calzado de ante, ou coñece algún modelo en particular q den bo resultado en chuvia?

grazas
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 19:10
Asunto: Re: calzado con chuvia

el problema de las membranas impermeables creo que es que lo mismo que no dejan pasar el agua, una vez que te entra por arriba o algun lado tampoco la deja salir

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
670 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 19:48
Asunto: Re: calzado con chuvia

Pois eu que son moito de sair a correr cando chove porque me encanta a sensación de ir chapoteando, trato de mollar as zapas o antes posible para non ter que ir esquivando charcos e despois unha vez encharcados os pes todo vai rodado... a verdade que a min nunca me molestou a auga nas zapatillas... cuestión de acostumbrarse porque creo que non che ten remedio, chuvia e pes secos , creo que non son compatibles Guiño
David_T

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/09/09
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 21:07
Asunto: Re: calzado con chuvia

claro que si joder!!(que mal faldo son!!jejeje),eso de agua y pies secos no va junto,que mejor q la sensación de salir a correr sin la preocupacion de mojarse no ostias,si te mojas cuando llegas a casa cambiarse de ropa,duchita y listo,como nuevo....XD
ashyer

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/08/09
0 Carreiras
246 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 21:17
Asunto: Re: calzado con chuvia

coincido con nikito,lo veo incompatoble lluvia y pies secos, lo mejor eso cuanto antes te acostumbres a la sensacion de tenerlos mojados mejor, eso si al terminar el entreno cambiarlos rápido y secarlos para evitar enfriamientos engorrosos, yo soy de los que salen a correr con lluvia a no ser que este encima la tormenta perfecta...que viene a ser el caso de estos dias y no me importa llevar los pies humedos ni le veo inconvenientes fisicos vaya.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 21:43
Asunto: Re: calzado con chuvia

Pois para min a solución está nos calcetín. Eu utilizo calcetíns de coolmax de Spiuk e aínda que meta o pé nun charco, ó rato levo o pé seco. Ese material permite saír o suor pero non deixa entrar auga pola diferenza de densidade e aínda que vos soe estraño cando chove eu non teño problemas de pés mollados
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Out 2009, 17:07
Asunto: Re: calzado con chuvia

grazas a todos, pero creo q me quedo co dos calcetíns coolmax, q seguro q tamén os ei de usar para os invernos de santiago
soriano

Novo foreiro
Novo foreiro
7/04/09
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Out 2009, 20:56
Asunto: Re: calzado con chuvia

Calzado con gore tex sin ser de montaña tienes, adidas tiene las supernova cushion 7 goretex y no van mal de precio si las encuentras, tambien tienes nike que tiene las pegasus y creo que otro modelo para pronadores. Eso si no te protege del agua que te entre por arriba compañero.
francisco

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/10
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Xan 2010, 1:14
Asunto: Re: calzado con chuvia

www.mercadogalego.eu/w...ticulo=712

tes un montón de modelos de calzado con goretex
salomon é a número un, pero tódalas marcas incorporan membrana nalgún modelo.

soen ser pensadas para aportar amortiguación e estabilidade.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos