Foros ›
I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 20:02
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Enhorabuena y felicidades a todos especialmente a la organización. Mucho ánimo para próximas ediciones. Espero que se repita el año que viene y más y siga esta media en Vigo, que ya se merecia.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 20:14
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

epelper escribió:
Banderas, no había leido tu post cuando envié el mio. Jolin, casi nos pillas, estas hecho un fiera, se ve que no hay nada como una buena maraton (perdón, quise decir "un buen maratón", no sea que alguien se ofenda), para ponerse a tono y luego, claro, ¿que son 21 kilometrillos de nada?. Enhorabuena, campeon.

Por iso eu decidín chamar a esta proba co nome portugués (maratona) e así non teño problema co seu xénero Mr. Green Mr. Green
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3680 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 20:42
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Moi boa a carreira de hoxe, en liñas xerais moi boa organización, e da gusto correr por unha cidade como Vigo un domingo pola mañana.
Respecto a miña carreira bastante ben, sain reservón, e fun o meu ritmo, ata que polo Km 7/8 me adiantou un corredor do club porto de Vigo que uns Kms. antes me adiantara el, e púxenme a chupar roda ata que a falta de 2Kms. e pico funme quedando, ainda que el fixo o ademán de esperarme, pero dixenlle que seguira.
O final, polo meu crono 1h27'30", moito millor do esperado, pero xa durante a proba, me decatei de que a distancia non era a correcta. (cousa que me veu moi ben para poder rematar)
Ainda que se lle sumamos o tempo que se farían neses metros que faltaban, baixaría igualmente da 1h30' que era o meu obxetivo para esta carreira.
Se hai vindeiras edicións, espero poder acudir.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 20:50
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Pois eu non vou ser menos e tamén gocei da carreira de hoxe e fundamentalmente por dúas razóns: A primeira que non forcei o ritmo e fun "bastante" cómodo a xeito de adestramento de calidade Satisfecho . E a segunda foi que o paso en grande botándolle unha man os compañeiros do CARMA para que consigan os seus obxectivos Moi feliz , e iso pasou hoxe con Canido e Banderas cos que funmos o resto do equipo logrando mellorar e moito as súas marcas. Os meus parabéns para eles dous.
Aplauso Aplauso Aplauso

Por outra banda, cada día coñezo mais xente do foro e xa non da a cabeza para poñer os nomes de todos na crónica Muerto . Iso si, saudei a Bareixa que nos animou e que o Domingo corre a Maratón de Doností con grandes expectativas. Adiante meu.
Frecha Frecha Frecha

E finalmente envío un saúdo especial para o equipo "Sucedáneo do CARMA" Mr. Green que tiveron o detalle de levar unhas camisolas moi parecidas ás nosas.Xa te vale Antoñito.
Enfadado Enfadado Enfadado
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:08
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

banderas escribió:

- O traballo da policía local bastante ben... salvo que ó final puxeronse algo "facilóns" con algúns conductores.

Ola,
En primeiro lugar dar a enhoraboa a todos os participantes e sobor de todo os que superastes a vosas marcas persoais ainda que a distancia non estea homologada Enfadado .
En canto a organización vista dende afora, deixou moito desexar no que eu vin no tramo do Hotel Bahia, donde deixaban pasar os coches para o parking do C.C. Laxe sen moito tino, de feito estaba un rapaz dando paso os coches no tramo donde viñan de volta para Bouzas os corredores.
Na ultima volta cando viña o gañador para enfilar o tramo final o coche policial non o atropelou de milagro (levou unha bronca de campionato), grazas que levavalle algo de distancia o segundo que senon (realmente cortoulle o ritmo).
En definitiva dese tramo teñen que buscar unha solución para que non se fagan un lio os corredores e a organización (para o ano que ben supoño que se fara millor).

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:22
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Contestando a Castiñeiras, o que pretendo dicir e que a quen non lle gusten as carreiras planas, en Galicia está no seu paraiso, porquo o 99% non o son.
Eu planas planas só coñezo duas (a Media de Hoxe e os 10 qms. de Xinzo), ningunha mais.
A mín pásame coma coa carne e o pescado. Gustanme todas. Encántame "Penedos do Lobo" ou "O Roteiro do Santo de Montederrramo", ou "a Lugo Monumental",
... e para variar gústame moito correr - por un ou dous días ao ano - en plano, buscando ritmo.

En todo caso, respeto, como non podía ser doutro xeito, todas as valoracións.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 21:42
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

serei breve respeto á organización:

* o millor: avituallamiento postcarrera

*o pior: ¿ coma é posible que nos manden ás "duchas" tercermundistas tendo unhas ó carón mesmo da liña de chegada ?

miña carreira:

era un test de cara a Pontevedra despois de realizar onte 40 "pelaos" en Mos. Resultado:

* pòñome un aprobado raspado: arredor de 1h26m30seg

Boas noites

www.jeffxavi.blogspot.com
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 22:04
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Boas foreiros, espero que disfrutarades coma min desta nova carreira que todos esperamos que se consolide.
A Organizacion deica que salgan as clasificacions estivo moi ben se nos esquecemos desas duchas de fai 2 seculos coma ben dixo XAVI.
Encantado de coñecer a MINCHA, PAJARO AZUL, BEAUVAIS, BANDERAS, e algun mais.
Disfrutar da carreira con LOIS E XAVI e mais das cañas, unha aperta amigos.
Era a 2· vez que ia a unha media i consequin baixar 3m. e medio cun tempo aproximado de 1h23 e 30s. i encantado despois de doblar onte en Mos.
Moussambani ti que eres veterano diche un novato que corras con sentidiño, que logo aparecennos as fotos na casa e non e culpa do carteiro que no las trae, saudos.
Vexovos a todos en Pontevedra, aburiño.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 22:20
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Hola queria destacar de la primera edicion de esta carrera que no me gusto el recorrido compartiendo carrera con la circulación paralela de los coches por lo demas estuvo de maravilla el avituallamiento que sin duda fue abundante y variado. Esperemos que se asiente esta media y se consolide en el tiempo
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 22:35
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Estou dacordo. Para facer unha Media "ao grande" habería que aspirar a copar toda a calzada.
De feito os problemas máis graves soen producirse cando se afecta á circulación por unha estrada Nacional ou principal.
Non é o caso. Vigo ten algernativas que permitan limpar totalmente de vehículos a motor o percurso (salvo unha urxencia: bombeiros, ambulancia, policía).
Para isto compre publicitalo entre os habitantes durante os días anteriores.
A aspiración de sobrepasar os 1000 atletas (perfectamente posible) esixe pensar nesta posibilidade para a próxima edición.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 23:44
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Sobre a opción de eliminar o tráfico penso que podería facerse perfectamente se estivese avisado con tempo nos medios de comunicación porque alternativas hai abondo... e cando fagan o tunel ata os estaleiros Barreras ainda máis, pero iso ainda terá que agardar uns poucos anos.
El_nuevo_Flash

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 10:49
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Bueno según he leído no ha estado del todo mal esta carrera, espero poder disfrutarla el año que viene, ganas no me faltan.
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 14:12
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Buenas, yo estuve de espectador y si que me parecio realmente impresionante la actuación de la policia local abriendo camino a la cabeza de carrera, pisando literalmente a corredores que aún iban dando vueltas. Creo que es un grave error poner un coche policial, o cualquier otro medio en la cabeza de carrera.

Respecto al recorrido, tres vueltas a un circuito es muy duro psicológicamente además de ser un recorrido bastante feo (zona de muelles con barcos en bastante mal estado, la lonja, los astilleros... creo que hay vistas más agradables en Vigo para hacer una carrera de media maraton. Aunque creo que la verdadera culpable es el concello, que prefiere tener a 20 policias locales durante 3 horas controlando el tráfico, en vez de cortar la zona de carrera durante el mismo tiempo y simplemente notificar, poner balizamiento. Ya lo hizo igualmente en el Vigo 11, no cortar tráfico.

Vamos, al concello un CERO PATATERO, como dicen en mi tierra!

A la organización, un aprobado (que para ser la primera vez es bastante).

Por cierto, el sistema de crono, como fue??? Me pareció bastante incómodo tener algo colgado durante hora y media de la solapa de la camiseta de carrera, además que la lectura la realizaba en la parte final del arco (donde se frenaba la gente tras el arco).

Saludos!

Correr sabiendo haciendo donde...
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 14:41
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

Alguien sabe donde se pueden ver los resultados? Gracias
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Nov 2009, 15:26
Asunto: Re: I Medio Maratón Ibercaja Cidade de Vigo

diego080782 escribió:
Alguien sabe donde se pueden ver los resultados? Gracias

Cronometrado por Cronotec ---> Paciencia.

Los Perros del Anuncio - 2014/15





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos