Foros ›
A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Set 2009, 12:58
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

unha boa mañá na que coñecin á xentiña do foro, foi un placer, ainda que non recordo a maioría dos nomes Avergoñado

Admin teñoche unha camiseta, non me acordei ata que chegei a casa. se vas á da Torre de Hercules, levocha.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 8:05
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

boa carreira ,bueno un carreron levaba unha contricante de peso pesado diante miña casi todo tempo como corria a condenada e pola costiña parece que meteu o turbo a pero na volta tocoume a moral e fun por ela que pasada lle metin jeje ,MIGUEL sinto averte avandonado ,me alegro de verte ben e que non avandomes este mundillo ,muitas gracias a vichy por ir a vuscarme a en mugardos tamen ,tamen queria agradecerlle a un chaval de camiseta naranxa que me acompoñou un anaco da carreira e a javiyl tamen vemonos
OJBlanco

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 12:10
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

hola atod @ s...esta fue mi primera carrera,xq la media de coruña no la logre acabar.sabeis si habia k ntregar l dorsal?mi nombre no aparece en los resultados.y el domingo A LA TORRE!!!!!!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 12:34
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

No había que entregar nada. Sólo había que pasar bajo el arco de meta. Disimulando


Zerox

Novo foreiro
Novo foreiro
19/06/09
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 13:52
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

habia un corredor muy alto que iba con otros dos toda la carrera hablando Mr. Green era alguien del foro???
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 16:43
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

Cita:
quote="tara"] ...MIGUEL sinto averte avandonado ,me alegro de verte ben e que non avandomes este mundillo ...

Abandonarme???si corres que te las pelas, cada uno tiene que ir a hacer su carrera y pasarlo bien ,para pasear hay otros que dicen acompañarme para hacer ejecicio anaerobico Guiño ...Por cierto Yonathan y Tara el uno no debio haber faltado y la otra no se debio haber ido, jejejeje, de todas formas gracias...

De la carrera??? pues buen dia, bonito recorrido y durillo, creo que escogi bien la de regreso, ahora ANIMOOOOO a todos a la de el 20/09/09 en la Torre de Hercules, "los de Coruña" somos asi, no hacemos carreras y de repente 3 en un mes, Razz .
Por cierto, Admin la de la Torre habra que cambiar el coeficiente?? lo digo por la subida a la misma, que creo tendria que ser muy alto un 8 o 9, como minimo, no??? Silbar

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 15 Set 2009, 16:53
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

ojordo escribió:
Abandonarme???si corres que te las pelas, cada uno tiene que ir a hacer su carrera y pasarlo bien ,para pasear hay otros que dicen acompañarme para hacer ejecicio anaerobico ;)

Era aeróbico Molón . Pero la escusa fue buena, ¿no crees? Mr. Green


Fresquita

Novo foreiro
Novo foreiro
1/05/09
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2009, 0:07
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

muy chula la carrera! Buen ambiente y un recorrido bonito. Corta? Pero con sol y cuesta para los que qerian q picase. Hay q hacer mas como esta!
OJBlanco

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Set 2009, 8:25
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

la de la torre es igual,corta y cuestas.
Fresquita

Novo foreiro
Novo foreiro
1/05/09
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Set 2009, 22:51
Asunto: Re: A Coruña 13 Septiembre. Carrera de la Solidaridad

T veo "envalao", bumburito. Yo no participe... me olvide las zapas Silbar siempre me olvido las zapatillas, pero estan divertidas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos