Foros ›
XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2009, 16:43
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Organización perfecta a da carreira de Riveira de onte, rápido reparto de dorsais e chips, recorrido ben sinalizado de 2 voltas e froita e auga ao finalizar, que mais se pode pedir ... Ríndose
No que respecta á miña carreira, primeira volta a bó ritmo (ou eso pensaba eu Pensando ) e segunda volta algo mais lenta e sufrindo bastante, fíxoseme moi, moi, longa ... Muerto pero nesta ocasión ese sufrimento tivo a sua recompensa en forma de calcetíns técnicos moi chulos Moi feliz por entrar en meta entre os cuarenta primeiros Satisfecho
Ao finalizar charlas varias e a recoller a camiseta NB, moi chula por certo, por ter rematado as 4 carreiras do II circuito de carreiras de Riveira, noraboa ao concello e aos organizadores de todalas carreira Aplauso Aplauso excelente iniciativa a do circuito Aplauso Aplauso
Saudiños.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2009, 17:53
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Súmome as felicitacións á organización. Boa carreira e tamén tivemos sorte co tempo. Ata un desprazamento na boa compañía de Fonvigo e Camilo. Que máis se pode pedir? Sobre a miña carreira decir que sufrín bastante. Como escoitara que o percorrido era axeitado para facer marca, e pese a correr o día anterior en Campañó, saín demasiado forte para as miñas posibilidades e claro tralo Qm 4 estaba bastante cansado e ata o final da proba tentei seguir o ritmo dos que me pasaban. Agradezo os ánimos de Matías, co que conseguín estar dous Qm (hacia o final e tmén pagou o esforzo), Amador, Nacho S1600 e Agüita. Pese a facer a menor ritmo a segunda volta quedei a esasos segundos de facer esa mellora na marca persoal (a min a distancia deume 10,190 Qm).

Un saúdo
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2009, 21:40
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Quero darlle as gracias á Organización pola carreira, aunque poño unha gran pega con respeto as duchas o acabar a carreira, xa que tuvemos que esperar cerca de 45 minutos a que abriran o pabellón, xa que se encontraba cerrado e abrírono as 13 horas, co que tuvemos que aguantar a sudada.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2009, 21:56
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

URKO escribió:


As duchas estarán habilitadas no complexo da Fieiteira (coma o ano pasado). Están a uns 1.200 metros da meta.




alquimista escribió:
Quero darlle as gracias á Organización pola carreira, aunque poño unha gran pega con respeto as duchas o acabar a carreira, xa que tuvemos que esperar cerca de 45 minutos a que abriran o pabellón, xa que se encontraba cerrado e abrírono as 13 horas, co que tuvemos que aguantar a sudada.

Pues tu aun pudiste ducharte, porque tanto mi mujer como yo seguimos las indicaciones de Urko y nos encontramos con el pabellon da Fieiteira cerrado, despues de andar kilometro y pico, cuesta arriba, para despues volver a bajar, eso si echando pestes.

Por lo demas la carrera me gusto, excepto la parte del puerto; todo bien organizado y ademas lo mismo para todos, incluido los ultimos, y la camiseta del circuito , tambien esta muy bien, enhorabuena por todo.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Set 2009, 7:31
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Avergoñado Avergoñado Avergoñado
Se me olvido felicitar a Pili por terminar su primer 10.000 en 1:00:37. Aplauso Aplauso

Lo conseguiste, hace poco tiempo me llamaba loco cuando le dije que tenia que correr 10km, ahora a por la Vig-bay Mr. Green

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 15:31
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Estou validando resultados no circuito e.... Fixestes "rodaxe en grupo"? ou foi un sprint?

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 15:34
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Non entendo Kan, que pasou?
algo esta mal? explicate por favor.
Saudos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 15:35
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Está todo perfecto meu; entrastes 10 "Circuiteiros" seguidiños...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 15:44
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Kandpalleiro escribió:
Está todo perfecto meu; entrastes 10 "Circuiteiros" seguidiños...

Vaites Sorprendido , eu so coñezo uns cantos, non o sabia, pois fun acompañado dalgun sin saber que era do foro Muro , outros si, eh. Mr. Green
Saudos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 15:52
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Pregunta de novato

¿por qué hay un "tiempo" y un "neto"? en la clasificación
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 15:59
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Aguita escribió:
Kandpalleiro escribió:
Está todo perfecto meu; entrastes 10 "Circuiteiros" seguidiños...

Vaites Sorprendido , eu so coñezo uns cantos, non o sabia, pois fun acompañado dalgun sin saber que era do foro Muro , outros si, eh. Mr. Green
Saudos
Es que algunos nos dedicamos a "chupar rueda" silenciosamente... Mr. Green
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 16:26
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Runnervago escribió:
Aguita escribió:
Kandpalleiro escribió:
Está todo perfecto meu; entrastes 10 "Circuiteiros" seguidiños...

Vaites Sorprendido , eu so coñezo uns cantos, non o sabia, pois fun acompañado dalgun sin saber que era do foro Muro , outros si, eh. Mr. Green
Saudos
Es que algunos nos dedicamos a "chupar rueda" silenciosamente... Mr. Green


bueno, a ti y algun otro os tengo controlados, ahora que 10, somos muchos, revisare las fotos para poner alguna cara mas.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 17:09
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

O tempo "oficial" dende que dan a saída. O "Neto" tempo desde que pasache pola alfombra/sensor de saída... en Maratons multitudinarias pode pasar ata un cuarto de hora entre que dan a saída e pasas pola raia así que a xente que, coma min, só compite consigo mesmo elle moi útil saber o tempo 'verdadeiro' que tardan en face-la distancia da proba.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 24 Set 2009, 17:14
Asunto: Re: XII Carreira Popular Sta. Uxía (Ribeira)

Aguita: entre o 57 e o 65 TODOS son "circuiteiros"; uns 8 puntos de diferencia entre o 57 e o 65... e a si a cousa a ampliamos ó rango do 54 ó 72... 14 puntos de diferencia...

Por iso o comentei...si o chegades a saber entón si que habería 'sprints' Guiño

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos