Foros ›
Autor
Mensaxe
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 14:43
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

que gran carreira a de ose non nos parou nin a chuvia jejeje ,todo muy ven preparado ata a água co seu iogur o lado ,a miña noravoa a organización ,e tamén a safardatxa por rematar a carreira os meus ánimos para que a fagan o ano que ben ,si hai camisetas mellor e si non tamén bale vemonos
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 18:19
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

O mellor do día o reencontro con Tara (e amiga), Safardatxo (e familia) e Moussambani, e tamén co meu "amigo" de Tui, que ainda que non participa neste foro activamente si que nos lé con atención Disimulando .

A carreira a nivel persoal boa, con 22'56" en 4km, sobre 5'45" o km que para o que eu corro Avergoñado esta ben, foi gracias a correr mais do normal na primeira volta e vivir de rentas nas outras duas (a miña táctica tradicional Silbar ). A organización ben, a pena é que publicitaran a carreira tan tarde e non acudira mais xente, pero para ser a súa primeira edición estivo ben, circuito bastante asequible , auga, iougur e medalla na chegada (mais que en outras probas mais patrocinadas e consolidadas Demo sorrindo ), speaker animoso e publico na meta que tamén aplaudia os que iamos de pechacancelas Aplauso . Quizais deberían pensar en vindeiras edicións en ampliar o circuito na proba absoluta xa que polo menos dende o Google Earth parece que hai pistas pola zona sen invadir a po552

Menos mal que non fun o Gran Fondo Olmo porque si xa me costaron estes 4 kms non che digo nada como o pasaria en Pontedeume Silbar Disimulando .....

Felicitacións a todos os que rematastes a proba especialmente á moza de Safardatxo, a que esperamos ver en moitas mais carreiras Aplauso Aplauso Aplauso .

Se eu puiden, ti tamén...
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1490 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 19:29
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

antes de nada, saudar os citados anteriormente tartarugo, safardatxo e tara, deixando ben alto o nome do foro de correrengalicia nesta modesta pero interesante carreira.

teño que comentar que pese a que éramos poucos participantes na proba absoluto, o nivel foi moi moi bo, de feito a gañou Akka Essaadaoui e entre os primeiros 5 clasificados había 3 atletas portugueses. Ó final da carreira a organización colgou a clasificación nun taboleiro e dende aquí aproveito para decir que poden enviala ó admin.

A Carreira:

na saída da absoluta seríamos uns 50 participantes, o percorrido era bastante asequible e o terreo estaba mollado, pero a velocidade dende o principio foi altísima. Na primeira volta xa perdín de vista o grupo "dos portugueses" e pasei o primeiro km nun tempo de 3:17 min/km, unha locura, e xa logo baixei o ritmo porque ía "petar" de seguir así. O final saíron 4.050 metros polo forerunner, e 14:20 min (media de 3:32), para acabar no posto 13º, o que pode dar unha idea do que se voou na parte dianteira da carreira.

Animo a organización a seguir adiante en sucesivas edicións e, como xa apuntaron antes, a publicitala con máis antelación.

un saúdo a tod@s

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 19:54
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

AGRADEZCO A LA ORGANIZACION POR ESTA CARRERA. YO COMO CASI SIEMPRE VIAJO CON LA FAMILIA PARA PARTICIPAR TANTO EN LA ABSOLUTA COMO EN PREBENJAMINES,PITUFOS Y ALEVINES. YA QUE SALGO DE UNA LESION, HE CORRIDO CON MI HERMANA AL LADITO DE UN GRAN SEÑOR COMO ES TARTARUGO, PUES ME DOY A CONOCER YA QUE SE QUE ERES AMIGO DE TARA Y MI HERMANA TAMBIEN. HE CORRIDO UNOS POCOS KILOMETROS CONTIGO Y SE QUE TE ESFUERZAS MUCHISIMO. ENHORABUENA, SE QUE HAS SALIDO SATIFESCHO.
SEGURO QUE NOS VEREMOS EN OTRAS CARRERAS.
RESPECTO A LA CARRERA, EL PUBLICO QUE HABÍA NO ERA MUY NUMEROSO, PERO SI QUE JALEABAN MUCHO CADA VEZ QUE PASABAS POR META.
UN APLAUSO PARA ESTE PUBLICO MARAVILLOSO.
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 19:57
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

POR CIERTO, ME HE OLVIDADO DE SALUDAR A TARA, QUE BUEN SPRIN FINAL.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 20:13
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

bueno joanotra estas perdonado ,joer como corre tu hermano el peque ,y el sprin final me puse las pilas por que era la hermana de safardatxo , jejeje
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 20:58
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

Houbo espectaculo de Correrengalicia hoxe en Amorin Ríndose Ríndose
Lastima que Moussambani teña a mania que ten toda a xente de correr a 3:30 Ríndose ¡Animo makina! lastima que Tara non me avisara de que ia a esprintar para poder velo xa que estaba indo para a cola de peloton a animar a Safardatxa Bailar e mo perdin,alguen ten a photofinish?
amorin

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
25 Mensaxes
Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 22:43
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

En canto poida a organización da careira colocará as clasificacións.
Gracias a todos pola vosa colaboración.
amorin

Novo foreiro
Novo foreiro
1/06/09
0 Carreiras
25 Mensaxes
Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 07 Xuñ 2009, 22:46
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

En el nombre de la Asociación Veciños de Amorin, queremos pedir disculpas por los errores cometidos, y deciros que nos comprometemos en organizar algo mejor y con más antelación para el próximo año.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 8:33
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

Aquí un forero "lurker" que también corrió en Amorín. Después de más de año y medio parado volví por fin a una popular, una cortita para no romperme otra vez.

Jo, qué ilusión cruzar de nuevo una línea de meta y que me dieran la medalla. Moi feliz

Y como siempre corriendo en tierra de nadie, entre el grupo de cabeza (casi me dobla el ganador, lo evité por los pelos) y el de cola.

Gracias a la organización, espero que ésta haya sido sólo la primera de muchas, y me refiero tanto a Amorín para futuras ediciones como a mí a lo largo de este año.

Saludos,
Dani aka Slump
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Xuñ 2009, 10:35
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

AMORIN ,podremos ver as fotos de esa fotografa tan boa que tendes ai y tan simpatica muy tas gracias
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Xuñ 2009, 17:33
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

buenísimas las fotos todos muy guapos y cansados claro jeje ,muchas gracias AMORIN ,y ánimos para el año que viene
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 09 Xuñ 2009, 18:15
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

DoctorSlump escribió:
Aquí un forero "lurker" que también corrió en Amorín. Después de más de año y medio parado volví por fin a una popular, una cortita para no romperme otra vez.

Jo, qué ilusión cruzar de nuevo una línea de meta y que me dieran la medalla. Moi feliz

Y como siempre corriendo en tierra de nadie, entre el grupo de cabeza (casi me dobla el ganador, lo evité por los pelos) y el de cola.

Gracias a la organización, espero que ésta haya sido sólo la primera de muchas, y me refiero tanto a Amorín para futuras ediciones como a mí a lo largo de este año.

Saludos,
Dani aka Slump

Me alegro de tu vuelta Dr.. Nos saludamos en el cuatriatlon de Tui y ya me comentaste que estabas lesionado. El túnel ha sido duro, pero ya has visto la luz. Como tú dices, la primera de muchas más, pero ya sabes poco a poco.

Por otra parte es una pena que carreras que organizan con cariño, acaben pasando desapercibidas por falta de información, pero es que yo ni me enteré que había una carrera en Amorín, que por cierto ahora gracias al foro ya sé dónde está Amorín.

Lo dicho Doctor, p'alante

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Xuñ 2009, 19:31
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

ALGUIEN ME PUEDE DECIR SI HAY FOTOS Y DONDE SALEN
GRACIAS.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Xuñ 2009, 21:34
Asunto: Re: I Carreira de Amorín

Joanotra, moitas gracias polas tuas palabras Satisfecho , supoño que es o rapaz que ía correndo con María, intentei aguantarvos o ritmo pero só o conseguin na 1º volta, pero para min xa é bastante, no futuro intentarei aguantarvos alguns metros mais Rezar ......pero gracias a esa primeira volta o meu tempo foi bastante decente. Vemonos en proximas carreiras Guiño

Tara, corasón, onde viches as fotos Pregunta ?? Sabés algo das clasificacións?? Un saudiño para ti tamén

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos