Foros ›
IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 15:18
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

ánimo a tod@s los valientes.

tomáoslo con calma que va a hacer mucha, pero mucha calor y a pie de asfalto más....

suerte a tod@s

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mai 2009, 22:37
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

xanciño escribió:
hola,
igual xa se puxo no foro pero sabemos donde quedan as duchas Pregunta ,
algunha referencia para chegar dende a liña de meta,

graciñas
Molón


Haberá servizio de duchas no pabillón Municipal de Deportes de Gondomar ....isto é o que di a organización, polo tanto:



Intentei que se vira mais grande a imaxe, pero non me saiu por mais voltas que lle din, a zona de duchas esta a uns 300 ou 400 metros da saída e incluso pode ser unha zona boa para deixar o coche, xa que hai algo de sitio para aparcar.

Animo a todos os que ides participar, eu con esta calor moi posiblemente non o faga, xa que teño a mala experiencia da Pre Vig-bay. Saudos

Se eu puiden, ti tamén...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Mai 2009, 9:20
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Regalo o meu dorsal que non podo ir a correr.Se alguén que non se inscribiu lle apetece participar pode contactar conmigo no 619540879

www.jeffxavi.blogspot.com
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Sáb, 30 Mai 2009, 22:42
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Rematamos a carreira un pouco quentes demáis, posto que con 30 grados a sombra non son as condicions ideais pra correr.
Foi un tema moi comentado antes e sobre todo despois da carreira, que se podía ter previsto ante a ola de calor, sair unha hora máis tarde posto que xa escomenzaba a refrescar, como teñen previsto na Subida o monte Aloia.
A organización estivo ben, a entrega de premios áxil i amena, o avituallamento final escaso, a pesares de pagar 5 euros i o ambiente moi alegre e festivo.
Coa opinión i a experiencia de todos podremos mellorar esta carreira pro 2010. Grazas a toda a organización.
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Sáb, 30 Mai 2009, 23:07
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Mamma mía! Que calor pasamos, ya lo comente días antes de la carrera, hay que retrasar un poco la hora de salida.Gracias,organizadores por el segundo avituallamiento de agua.Comparto que el avituallamiento final fue un tanto escaso para los 5 euritos que cotizamos.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 30 Mai 2009, 23:22
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Empezemos a despotricar, Ríndose Ríndose ,bo detalle o do 2º avitallamento,facia falta,o dia quentaba demasiado
Encanto a organizacion,creo que xa esta todo dito 5€ para unha carreira normaliña,por menos xa houbo xente que criticou a Outes,sendo o seu 2º ano e gratuita.
O que mais me encantou foi recoller o dorsal e ver que esta todo oxidado,as grapas estaban oxidadas e o dorsal nos estaba moi ben.
Se mal non recordo o ano pasado os dorsais ian plastificados e alguen no foro preguntara que se logo os lavaban por iso da hixiene,e os de Cronotec dixeran que si se lavaban,pero o meu dorsal de hoxe a verdade que era un poema.Seguramente a alguen non lle gusten as miñas palabras pero sinceramente non vou deixar de correr por culpa dunha mala conometraxe,pero se pago 5€ un minimo de consideracion,a crise e para todos,para os clubs e para os atletas que veñen dende Santiago ou Coruña para pasar unha boa tarde,que entre gasolina e peaxe suman 30€ tranquilamente.
E unha critica contructiva,na mais.
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2009, 5:42
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Hola, xa tedes os resultados publicados en www.cronotec.es ou www.m.barros.cronotec.org
Saudos Crono
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2009, 6:35
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

safardatxo escribió:
,por menos xa houbo xente que criticou a Outes,sendo o seu 2º ano e gratuita.
.
Non ten nada que ver co tema, pero a carreira de Outes, creo que só a criticou un foreiro.
En Gondomar, non é a 1ª nen será a última vez que a calor faga estragos.
Un Saudo.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2009, 13:47
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

[[/quote]
Non ten nada que ver co tema, pero a carreira de Outes, creo que só a criticou un foreiro.
[quote]Se a criticou soamente on foreiro é porque hai moita xente que nunca critica nada e desde logo das críiticas apréndese e moito e das boas palabras non se aprende nada, saudos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2009, 14:47
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

hola a todos,

antes de hablar de la propia carrera, un apunte sobre el tema de los dorsales. Coincido con safardatxo en que algunos dorsales estaban en condiciones lamentables, de hecho se vió a más de un corredor con el dorsal en la mano durante la carrera, a otra gente que se le soltó (sudor + agua y dorsal de papel usado...) y esto debería tenerse en cuenta de cara a otras carreras. Claro que si la solución es un dorsal plastificado como el del año pasado que pesa un quintal...ya no sé que es peor.

Y el tema de los 5 €? pues que queréis que os diga, por ese importe, y con el número de participantes, se podía haber tenido algún detalle con una camiseta de mejor calidad, por ejemplo. A favor de la carrera he de decir que los kms muy bien señalizados, la gran cantidad de voluntarios (sobre todo teniendo en cuenta el tráfico que había ayer), etc.

la carrera: lo del calor es de perogrullo, pero también es casualidad que en los 3 últimos años el tiempo que hemos tenido es propio de julio/agosto, en condiciones normales no se espera un día así. Mucho ambiente en la salida, aprovecho para mandarle un saludo a los foreros Aguita,Jeff (poco a poco volverás a estar en el sitio que te corresponde),ivan,y al tridente etuxia, herniado y JeffXavi, que ayer en una sabia decisión prefirió reservar fuerzas para Betanzos.

decido salir con etuxia y herniado bastante adelantado, porque los primeros 2 kms son bastante peligrosos y como les dije a ellos, prefiero ser adelantado, a que luego tenga que esquivar a gente en un trazado tan peligroso. Bueno, la salida fue rápida y pronto ya se establecieron grupitos. Una vez salido del pueblo, me quedé cortado del grupo de etuxia (como anda este chaval!) y me tocó hacer 3 kms prácticamente sólo, hasta que casi llegando al km 5 cojo a herniado, pero veo que me hace un gesto de que no va bien. Estos kms del 3 al 5 son bastante durillos, porque además de ser un terreno cuesta arriba, apenas corre aire ya que se trata de caminos interiores, entre casas.

Luego llega la bajada y voy mejor, enganché con otro corredor y así hasta el km 9, donde a la entrada de Gondomar JeffXavi me da ánimos, me dice el puesto (me sorprendo de lo bien que iba situado) y sufriendo muchísimo (el último km es prácticamente cuesta arriba a excepción de los últimos 200 metros) logré adelantar un par de posiciones.

al final un tiempo de 38'26" (según mi crono 3" menos) y puesto 23, y lo mejor, haber rebajado 4' el tiempo que hice el año pasado.

etuxia, me habías preguntado si esta carrera era más dura que la San Martiño...¿aún te quedan dudas? Ríndose

safardatxo, no te vi ayer, ya me contarás como te fue la cosa.

un saludo a todos

PD: antes de la carrera alguna gente comentaba que esta carrera no llega a los 10,000 metros. Dos apuntes: es un 10,000 homologado, y por Forerunner, 10,200 metros.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2009, 20:10
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Jasús dior mío que calor facía onte, eu crin que me tostaba enteiro!!!
Esta carreira servíu para demostrar o que xa sabía, que xa estou psado de forma e necesito parar xa xa e descansar, nas últimas dúas semanas non era capaz de rematar os meus entrenos, e fun correr para corroborar que por esta tempada xa se rematou o conto. Saín rápido, porque eso sí , rápido estou, e ata o km 3 fun bastante adiante detrás de etuxia e o grupo de Gestido, pero xa no 4 as forzas marcharon a refrescar e o chegar o km 5 ala marcheta a trote ata a meta animando ó persoal que me adiantaba, aló polo km 7 colleume Ivan, que tampouco tiña un bó día, e aló fumos os dous de charla ata a meta, outra maneira de correr que algún día que probrar e que non me desgustou, que tanto sufrir non pode ser bó.
Agora o dito, a desacansar polo menos tres semaniñas que boa falla me fai.
Noraboa a tod@s que ides coma fuegos, por certo o señor moussambani non vai nada mal, iso sí de velo correr con esas zapatillas que leva polo adoquín, aínda me doen os pés!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2009, 20:11
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

www.vigosport.com/arti...7&sec=10H0
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2009, 20:34
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Esta organización es un coñazo....morres de calor!!! tenían que haberla aplazado.... yo estaba entrenando bien estos días...pero la carrera me mató...fatal....incomodísimo...a 25 o 30 grados es inhumano.....además, hasta el km 5 no dieron nada de habituallamiento.... encima te meten por hormigones val miñor...todo polvillo...., la caraban de coches pitando con un estrello carril para correr....

la verdad es que la organización dejo muxo que desear....además que tenían que haber aplazado la prueba para más tarde por el excesivo calor....

en fin.... si es así otro año no iré.... me decepcionó
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 31 Mai 2009, 22:39
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Bueno, espero que aprendamos de los mensajes y no los tomemos como criticas. La mayoria de los foreros coinciden en que lo mejor, con el calor que hacia, seria retrasar la prueba para mas tarde, por lo cual la organización debe tomar nota y el proximo año retrasarla una hora. Hecho de menos tambien una camiseta de mayor calidad.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 01 Xuñ 2009, 14:56
Asunto: Re: IX Memorial Manuel Barros 30Maio2009

Bueno, vamos a ver, la organizacion no tiene la culpa de si llueve o hace calor, y el avituallamiento extra que pusieron estuvo bien, somos mallorcitos y , si no se puede ir tan rapido, se va mas despacio, y la parte de la hormigonera, a mi no me parecio tan mal, necesitaria mas aspersores, eso si, estoy de acuerdo que para otras ediciones se podria empezar, al menos, una hora mas tarde.
Mi carrera empezo con demasiado ritmo, las dos vueltas al circuito son bonitas para el publico, pero se hacen duras, luego me amolde a un ritmo mas acorde a mi y al calor que hacia, aunque la recta de entrada al pueblo se me hizo muy dura, no llegaba el ultimo kilometro ni pa dios, luego recupere un poco el ritmo en la ultima subida y realice un tiempo, ni bueno ni demasiado malo, es lo que hay.
Saludos a todos los foreros con los cuales me cruze y con los cuales charle, con unos mas que con otros, asi de esta forma no olvido de mencionar a nadie Silbar Silbar , politicamente correcto Mr. Green .
Gracias a jeff, bareixa y familia por la postcarrera, eso siempre resulta la parte mas agradable de esta nuestra locura.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos