Foros ›
Autor
Mensaxe
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 18:16
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

eu non e por queixarme pero quen carallo pediu aquela neboa,menudo frio do cara...,jajaja,Tara eres unha campeona ,e a ardillaroja hay que falar coa xente non todo vai ser correr,jaja moi ben ,si señor a chegada e algo,digamos virulenta a xente nas aceras os coches subindo,os corredores chegando,os de cronotec co cable dos postes de chegada desenchufadosjajaja,pa flipar,a organizacion bastante ben,xa bastante fan organizando a carreira para que todos nos poidamos relatar as nosas fantasticas experiencias facendo o que mais nos gusta que e atoparnos nas carreiras ,e pasalo ben,e mirar xente guapa e si ten uns ollazos como os da ardillaroja mellor,bueno quedqnme 5 dias paras vacacions,cal e a proxima?PARADA DO SIL ou PENEDOS DE LOBOS?Un saudo,e pasalo ben.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 18:40
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

entre tonio e mais eu non dimos feito mais de 12 fotos, somos un desastre:

picasaweb.google.com/rodicio/ALOIA#

www.jeffxavi.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 19:02
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Eu onte rematei contento, comparando coa miña anterior participación de 2007, 5' menos de tempo total Bailar . No 2007 só correra ata a primeira rampa e o ultimo km, desta volta subin correndo ata o km 4,5 (alucinado estou conmigo mesmo), fixen o ultimo km tamén correndo e polo medio fun alternando camiñada e trote (impresionante ver como subían algúns que ían só andando, que maneira de trepar!!!) o cal fai que en resumo fose correndo aproximadamente un 70% da subida, todo un éxito persoal Satisfecho . Grata compañía a de Safardatxo aguantandome como lle ia contando a subida ata a aldea do km 4 Mr. Green (ata onde subira un par de veces adestrando) ainda que despois escapoume e acabou quitandome aprox. 4 minutos na meta.

Felicitacións para ArdillaRoja e Tara, tedes razón, tanto que falamos e só vos quitamos un par de minutos escasos en meta......vaisenos toda a forza pola boca Muro Muro ....e moi especial para Safardatxa, que se fixo toda a subida e ainda por riba dentro do límite....toda unha campeona Aplauso

Moitisima xente coa que compartir pre e postcarreira (cuns pinchos moi sabrosos Mr. Green ), Cheetos, Montxo, Irdam, Juanin (encantado), o home de nejro, o home do nick impronunciable (encantado tamén), Yonathan, Moussambani, Jeffxavi, Fonvigo, Lois, Beauvais, Daniel (de Tui) e un longo etcetera

E para rematar unha forte aperta para Tato e dicirlle que non se veña abaixo, que hai cousas que non están sempre na nosa man e que todos temos que ser conscientes de que cando se organiza algo sempre se fai coa vontade de que todo saia ben pero isto non é sempre posible......seguro que houbo cousas mellorables (e estou seguro de que estás tomando nota) pero tamén houbo moitos acertos...... ten por seguro que se se celebra a proba o ano próximo na miña intención está voltar a correla. Animo, que como di un proverbio "cando se rompen as rodas do carro é cando todo o mundo che di por onde tiñas que ter pasado" Guiño

Pd: Jeffxavi gracias polas fotos, poucas pero boas!!

Se eu puiden, ti tamén...

Última edición por Tartarugo o Dom, 19 Xul 2009, 19:15; editado 1 vez
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 19:05
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

gracias por esas fotos que caretos sacamos jeje
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 19:15
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Tato,muchos ánimos hombre,todo sabemsoq ue vives las carreras y te entregas como orgaizador,nadie duda de tu trabajo y esfuerzo,pero solo decimos lo que creemos que hay cossa que mejorar,pero eso no quiere decir que la carrera en sí no fuera grande.Yo no me suelo quejar, pero lo de llegar empapado arriba con esa niebla,llegar justo de tiempo y no poder subir el coche con la ropa para cambiarme y ducharme y mi mala carrera también hace que mi valoración sea peor,pero reconozco que en esta carrera no tuve una mentalidad optimista por varios factores:tarbajar de noche,turte en coche,mala carrera llena de sufrimiento,llegar empapado y no tener ropa para cambiarme.......así que reconozco que lo único que se puede reprochar es la entrega de dorsales y los tiempos,culpa de la empresa de cronometraje,a la organización no se le puede rdecir que no se entrego,sólo tuvisteis mala suerte con cronotec,muchos ánimos que seguimos necesitando gente con ganas de organizar carreras POPULARES,ante todo, y que se entrega y desvive durante unos días para que todo salga bien,un saludo Tato
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 19:22
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Só decirlle a Tato moitas grazas polo tempo que lle adicáchedes a preparar esa fermosa proba Aplauso Aplauso Aplauso
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 20:22
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Tara,sinto decirche que Safardatxa non ira a Guarda xa que o manager traballa ata as 7:30
Pro ano que ven que cada un leve unha ducha portatil do coronel tapioca e asi xa temos duchas,e individuais,o de auga quente,vai ser chungo pero ai un ano pra pensar Ríndose
Tato,de novo noraboa,e a camiseta chulisima,gracias por todo
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 21:52
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

podo lebala eu, deisama que non cha pervertinmos jeje ,por certo que tal ten as pernas ,animo tato eu dedícoche dous refráns da nosa terra 1 - nunca chove a gusto de todos 2- nunca choveu que non escampara ,e noravoa por conseguir que viñera o dobre de sente que o ano pasado saudos
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 21:53
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Gracias Tato por tú entrega para que todo salga bien, ánimo desde la voz de un runner que no ha participado en ésta carrera.
Pese a los pequeños detalles que pudieren solventarse para próximas ediciones, tiene que llevarte arriba el saber que muchos de los participantes manifiestan que volverán y yo prometo mi debut en esta carrera el año que viene.
Creo que todo es mejorable,excepto una cosa,ajena totalmente a la organización ¿sabes cual?, los desastrosos de cronotec,pues no es la primera vez que sucede que llegamos a meta y en blanco los tiempos.Es jodido que pagando una inscripción, precisamente por el chip,pase esto.A mí ya me paso con cronotec en Mos y este año en Gondomar los chips estaban en un estado lamentable(oxidados )por lo que creo que los organizadores de carreras deben contar con otra empesa que por algo pagamos.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 22:37
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

TATO eo pola miña banda tamén te felicito porque ainda que eo non puiden ir a carreira, felicítote posto que xente coma ti que adica parte do seo tempo libre a organizar unha carreira pra que outros disfrutemos é pra QUITARSE O SOMBREIRO. Seguro que se poden mellorar cousas pero temos que tirar pra diante i en positivo, i pro ano espero que me permitas debutar no Aloia, Saudos i a correr por esas ruas vemonos, aburiño.
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 22:48
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Bueno eu dicirvos, que estou resfriada, colleume o frío coa néboa. Ia queixándome todo o camiño do frío que tiña a Tara, o que ten que aguantar conmigo... Menudo paso militar que levaba as veces a tía, eu quedaba sempre atrás, se non fora por ela non chegaba. E gracias o Home de negro que nos viu buscar, deume moitas forzas.
Tonio perdoa se é que non te falei o suficiente, pero e que as veces despístome coa xente e non sei quen e quen, perdóame, perdóame... Rezar Rezar Rezar aínda que non se porque o dis.
Tiven o gusto de coñecer o fin a Cheetos (que moito me falaron de ti) a Bevauis e non estou segura do nome ¿Flip?, dous compoñentes do Carma.
Recordo moi ben a Safardatxo animándome cando estaba a piques de chegar a meta. Noraboa a Tartarugo que foi subindo con el.
Safardatxa fixeches un carreirón, eu tamén quería ir a buscarte pero non podía co cu.
Moi contenta tamén de ver a Montxo, Irdam, Jeffxavi,Fonvigo,Jonathan, que xa te delvolverei o susto que me meteches Silbar Silbar Silbar , que pena que non te poideras quedar.
Eu paseino moi ben, como profesional non son voume a divertir, coa miña boa amiga Tara
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Xul 2009, 23:14
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Si me iva a quedar ardillaroja lo que pasa es que me salio todo al revés de lo que tenia pensado Nono mala carrera,despues del sprint acabé rebentado Muerto empapado y con la ropa abajo en el coche,sino me duchaba y me cambiaba y ya estaba,pero así....... Disimulando además la carrera empezó mas tarde y tenái que ir hasta Coruña Muro Muro ......y no me acuerdo de darte ningun susto,con lo bueno que soy yo Silbar hasta la próxima!!queme parece que hasta dentro de mes y pico no os veré el pelo,a no ser que os acerquéis a la carrera de Oleiros,santa cruz Silbar Moi feliz hay que hacer publicidad de nuestras carreras Guiño besos asustadiza Ríndose
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 20 Xul 2009, 7:17
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

atletismotui dijo:
Cita:
pero desois de esta o plantexamento e que a subida o aloia remata na sua XII edicion. grazas por vir e perdoar polos erros un saudo a todos ,tato

Espero que no durante el proximo año volvais a hacer acopio de fuerzas para afrontar de nuevo la organizacion de la carrera Rezar Rezar Rezar . Es la 1ª vez que participaba y me he quedado impresionado. Es verdad que hay errores (los unicos dos que hubo para mi no son achacables a la organización: trafico y clasificacion), pero es una carrera con muchas complicaciones para vosotros, y yo, por mi parte, he quedado mas que contento: avituallamiento mas que suficiente, recorrido espectacular, ambiente muy agradable y...festa rachada al final.

Por mi parte la carrera me resulto durisima. El primer km. llano, mucho peloton y un poco complicado adelantar y coger ritmo. Al paso por el 1º km. la carretera empieza a picar para arriba. A partir del km. 2 comienza el sufrimiento. La subida no tiene descanso Muerto . En el primer avituallamiento, decido andar un poco y refrescarme. Vuelvo a correr. Al paso por el km. 4 miro el reloj, marca sobre 25:30. Echo cuentas, y si el 2 lo pase por debajo de 11 minutos...el km. me sale muy por encima de 7 minutos! En el km.5 vuelvo a andar otro poco, necesito el 2º avituallamiento pronto Muerto Muerto Muerto . Vuelvo a correr. Al recoger la botella nos animan: "Solo faltan 2,5!". me emparejo con un veterano, al que apenas puedo mirarle a la cara. Voy asfisiado! Me anima. Me dice que piense que los que van delante van tan mal como nosotros. No le creo. Oigo la megafonia a lo lejos, pero intuyo que aun debe quedar bastante mas de 1 km. Hay un descansito (el primero en bastantes km.) Las piernas vuelven a la vida. Se lo comento a mi compañero de carrera. Nos animamos. Miro a la derecha y veo una vista imponente: Tui, el Miño, Portugal, todo verde Moi feliz Moi feliz . Ahora soy consciente de lo que hemos subido. Apuro el ritmo y poco a poco me quedo solo. Veo un aparcamiento a lo lejos. Hay un cartel que pone que faltan 900 m. para llegar a San Xiao. Veo a 20 metros una compañera del Milladoiro sufriendo. Al rebasarla la animo.

De pronto oigo animos conocidos. Esa ultima rampa no me cuesta nada, voy en bolandas. Al final marco 1:00:43, no consegui bajar de la hora, pero creo que, como bien dijo tato no es una carrera para marcarse objetivos de marcas o posiciones. Hay que disfrutar con ella.

Gracias a la organizacion por permitirnos disfrutar de esta carrera, por mi parte es ya una cita fija para mi calendario Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso ... Animo y gracias.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Xul 2009, 10:46
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

Hola queridos!!!

Carrera bonita por el entorno y buen ambiente por el carácter que tenemos los corredores.
Lástima que no se pudiese cortar el tráfico, por que algunos vehículos tuvieron más protagonismo sobre en la zona de menta que muchos corredores.

Dejé el coche en la llegada por si tenía que escapar pronto y nos bajó un cartagenero (al que abordé literalmente) que hacía turismo y desde aquí le doy las gracias.
Fui reservando toda la carrera (reminiscencias de la prueba de Esgos) y sólo bajé un minuto a la marca que hiciera rodando la semana pasada, como había relatado en el foro.
Joer.. que bien entraron en meta los que se consideran lentos ,Tara (Bicos), Ardillaroja (+Bicos), Tartarugo (+...Abrazos, nada de bicos). Llegaron corriendo y sonriendo, si señor. Aplauso Aplauso Aplauso

Muy chula la camiseta que nos dieron en la entrega de dorsales y la bolsa de playa en la llegada, jaja Moi feliz Moi feliz .
Al final me quedé un rato en la fiesta (por fin!!), charlando en compañía de amigos y foreros.

Saludos Jeffjavi (gracias por la foto en grupo. Ese cambio de look??), Chema(buena carrera, pena que no te quedaras), Yonathan (estaba todo en contra tuya el sábado, lo siento y ánimo), Montxo, Irdán, Kaníbal, Mousambani(encantado) y perdón si me olvido de nombrar alguno más.
Como siempre, felicitar a todos los foreros que participaron en la prueba y a la organización. Aplauso
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Xul 2009, 10:53
Asunto: Re: Subida ó Monte Aloia

fonvigo escribió:
Hola queridos!!!

Carrera bonita por el entorno y buen ambiente por el carácter que tenemos los corredores.
Lástima que no se pudiese cortar el tráfico, por que algunos vehículos tuvieron más protagonismo sobre en la zona de menta que muchos corredores.

Dejé el coche en la llegada por si tenía que escapar pronto y nos bajó un cartagenero (al que abordé literalmente) que hacía turismo y desde aquí le doy las gracias.
Fui reservando toda la carrera (reminiscencias de la prueba de Esgos) y sólo bajé un minuto a la marca que hiciera rodando la semana pasada, como había relatado en el foro.
Joer.. que bien entraron en meta los que se consideran lentos ,Tara (Bicos), Ardillaroja (+Bicos), Tartarugo (+...Abrazos, nada de bicos). Llegaron corriendo y sonriendo, si señor. Aplauso Aplauso Aplauso

Muy chula la camiseta que nos dieron en la entrega de dorsales y la bolsa de playa en la llegada, jaja Moi feliz Moi feliz .
Al final me quedé un rato en la fiesta (por fin!!), charlando en compañía de amigos y foreros.

Saludos Jeffjavi (gracias por la foto en grupo. Ese cambio de look??), Chema(buena carrera, pena que no te quedaras), Yonathan (estaba todo en contra tuya el sábado, lo siento y ánimo), Montxo, Irdán, Kaníbal, Mousambani(encantado) y perdón si me olvido de nombrar alguno más.
Como siempre, felicitar a todos los foreros que participaron en la prueba y a la organización. Aplauso

hola fon,
non te perdes unha Mr. Green , aproveita agora que despois Chupete ,
mandoche un email.

sds

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos