Foros ›
[Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Mar 2009, 20:05
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Eu tamen me apunto a ver que tal se da esto de narrar as nosas andanzas

Aguita
arzuán
Banderas
bardallas
Beauvais
Caracol
diego080782
guti290971
Jeff
khene
krrkrrktpillo
kurty
maRKis.puga
masalonso
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Sochas
Tartarugo
tara
Toledano
Uri
wottle
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3865 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 27 Mar 2009, 20:25
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

outro máis pó lote...


Aguita
arzuán
Banderas
bardallas
Beauvais
Caracol
diego080782
guti290971
Jeff
khene
krrkrrktpillo
kurty
maRKis.puga
masalonso
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Sochas
Tartarugo
tara
Toledano
Uri
wottle
Xoixe

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Mar 2009, 9:06
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Me gustan los consursos, así que, como siempre, lo contaré.


Aguita
arzuán
Banderas
bardallas
Beauvais
Caracol
diego080782
Fema
guti290971
Jeff
khene
krrkrrktpillo
kurty
maRKis.puga
masalonso
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Sochas
Tartarugo
tara
Toledano
Uri
wottle
Xoixe

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
ardillita

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/09/08
0 Carreiras
61 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Sáb, 28 Mar 2009, 9:43
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Aguita
Caracol
guti290971
khene
maRKis.puga
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Sochas
Tartarugo
Toledano
wott
ardillita
ardillita

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/09/08
0 Carreiras
61 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Sáb, 28 Mar 2009, 9:47
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

ardillita escribió:
Aguita
Caracol
guti290971
khene
maRKis.puga
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Sochas
Tartarugo
Toledano
wott
ardillita
creo que me apunte mal

Aguita
arzuán
Banderas
bardallas
Beauvais
Caracol
diego080782
Fema
guti290971
Jeff
khene
krrkrrktpillo
kurty
maRKis.puga
masalonso
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Sochas
Tartarugo
tara
Toledano
Uri
wottle
Xoixe
ardillita
POETA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/09/08
0 Carreiras
619 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Mar 2009, 20:16
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Aguita
ardillita
arzuán
Banderas
bardallas
Beauvais
Caracol
diego080782
Fema
guti290971
Jeff
khene
krrkrrktpillo
kurty
maRKis.puga
masalonso
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Poeta
Sochas
Tartarugo
tara
Toledano
Uri
wottle
Xoixe

pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 13:38
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

POETA escribió:
Aguita
ardillita
arzuán
Banderas
bardallas
Beauvais
Caracol
diego080782
Fema
guti290971
Jeff
khene
krrkrrktpillo
kurty
maRKis.puga
masalonso
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Poeta
Sochas
Tartarugo
tara
Toledano
Uri
wottle
Xoixe
pilotincommand tamen se une hehe
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 17:06
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Bueno, aló vou coa crónica para concurso, espero que non vos quededes durmidos e se o facedes, avisade que xa teño o remedio para o insomiooo!! Ríndose

Sorrisos e cara desencaixada polo sufrimento. Esa foi a miña carreira. Sorrisos por que? Polo ambiente da saída, polos ánimos do numerosos público durante o percorrido, porque estaba disfrutando de verdade…ata Praia América. Ata ese momento as miñas pernas respondían, a miña cabeza facía o mesmo, e non existía nada máis aló que o que estaba a disfrutar mentras corría tranquilamente. Ata o quilómetro 6 fun moi suave, reservando, pois non quería cometer o erro da media de Viana, onde me estrenaba na distancia e por non saber regular…cheguei desfeito. Esta non, non era unha carreira para repetir erros. Pero no quilómetro 6, en plena subida, vexo que as pernas van moi fortes e dígome: "mira Iván, dálle e se podes adiantar a uns cantos, faino, se despois vas reventado, malo será que te adianten todos os que pasaches"(xa vedes o mal que penso en carreira Avergoñado ). E en efecto, ata Praia América fun subindo o ritmo pouco a pouco e animándome mentras adiantaba xente. Era feliz. A miña cara de alegría era patente, eu sabía que estaba sorrindo, estaba disfrutando. Pero ay! : Praia América. Matoume. Aproveitei a baixada para baixar o ritmo e descansar as pernas. Todavía non sabía o que ía ocorrer. Nunca máis na carreira ía poder recuperar o ritmo anterior (máis abaixo veráse que si puiden durante un rato). Pernas pesadas, dor nos xeonllos, nos nocellos…a cousa non pintaba nada ben, así de repente. Como cambian as cousas en poucos metros. O meu obxectivo agora consistía só en aguantar e acabar o mellor posible. Nin a area/terra que ía pisando en Praia América para suavizar o impacto me cambiaba as sensacións. A visión de Baiona ao outro lado non me animaba. Para uns, xa estábamos chegando. Para min, aquela visión ao lonxe semellaba máis lonxe, case como se estivera situada no lugar do que aquela praia leva o nome. “aguanta, non camiñes, corre como poidas” me ía repetindo. E así foi. Esperaba manter un ritmo tranquilo, a ver polo menos chegaba. Quilómetro 19 e medio. Un cartel nun cruce indica: Baiona 1. Sei que queda máis para a meta, pero esa placa anímame. “Espera,espera” di a miña cabeza cando as miñas pernas pensaban apurar o paso. Entrada en Baiona, uns metros máis adiante e xa intúo, aínda que non a vexo, que a meta está cerca. “Agora!”. A xente anima, as miñas pernas responden. Aproximadamente 500 metros a bo ritmo, case esprintando. Non sei de onde saco as forzas, pero están, e non penso desperdicialas porque non saiba de onde veñen. A xente, a meta, deben vir de aí,seguro. Ao final, tempo de 1 hora 51 minutos, superando en 11 minutos a miña primeira media, a de Viana. Estou contento, si, acabeina e mellorei. Levo un ano e moi pouco correndo, creo que non podo pedirme máis…ou si…,e como se di nas festas, de hoxe nun ano!

Como vedes, do que falo aquí e da miña experiencia na carreira, pero non podo, sería inxusto, rematar a miña crónica sen felicitar á organización, dende a recollida da bolsa, a saída por caixóns, o avituallamento durante e despois da carreira, o bus… todo,todo, De aí que empezara a carreira cun sorriso, acabara coa cara desencaixada e agora mesmo teña de novo un sorriso recordando o día de hoxe. E por suposto, un placer compartir foto e conversa coa xente do foro, vémonos na seguinte, que non sei cal será porque cando penso nunha carreira, as miñas pernas protestan, así que cando as pille despistadas, mirarei o calendario.

Un saúdo!
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 19:49
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Pois aqui vai a miña crónica persoal.
Habia tempo que non daba tantas voltas na cama, non era capaz de durmir, que nervios, ultimamente entrenei pouco e non podia perder a cea que lle apostara a cheetos, para loitar contra os nervios non parei de comer toda a noite, o final conseguin durmir un par de horas. Cando desperto, como 2 mazás e unha tostada e paso polo servicio pero non hai maneira, que cabreo ter que correr con lastre, cea perdida pensei. Pensando As nove recolleme cheetos e vemos a Maple Leafs correndo cara praza américa onde o agardaban. Na rúa xa se respira o ambientazo VIG-BAY Ríndose Recollemos a un amigo e chegamos a samil a tempo para a quedada, que ambientazo banderas empeza a chamar o personal e ali estamos todos, na fonte dos peixes de pedra, posamos pas fotos saudamos a uns e a outros, o certo e que non coñezo a case ninguén dos que ali estaban hehe, pero xa nos iremos coñecendo. Comezo a quentar con un amiguete e xa non fai tanto fresco, colocámonos no caixón de 1:35-1:45 e comeza a carreira que nervios e que ambiente, ponseme a carne de galiña, o meu aigo comeza fortisimo e paso del eu quero chegar a baiona vivo Ríndose o pouco de comezar atopome a un colega o que habia tempo que non via e enganchome a él, que alivio solo pensar en ir eu solo ate baiona xa me cansaba, que alegria vaña a falar e rir toda a carreira, o meu fore iame dando un ritmo de 4:30 eu sentiame ben con moi boas sensacións km tras km ia aplaudindolle ao público para que nos animase duramente, os ánimos agradecense moito a partires do km10, chegamos a praia américa sufro un pouco baixamos un pelin o ritmo e xa non se fala, na ramallosa baiona vese lonxe pero xa falta menos hai máis xente e os ánimos fanme medrar xa non sinto nada inda asi o meu compañeiro durante toda a carreira segue tirando e eu afloxo vou a un ritmo de 4:40 segundo o fore, xa en solitario chego a baiona o eu compañeiro xa non se ve o chrono marca 1:33 falta pouco mais dun km e teño que baixar de 1:40 para gañar a cea, que presión, non sei de onde saco forzas pero comezo a subir o ritmo a xente que ánima axuda moito e as ganas de parar de correr tamen axudan canto mais corra antes acabo ánimo roi penso para min, vexo a meta e vou sobrado afloxo un pouquiño pois comeza a haber moita xente e non se pode correr máis deixome levar entre a marea, cando paso meta o chrono oficial é de 1:40:29, gañei a cea o meu tempo neto ten que ser menor que alivio, o habituallamento do final unha maravilla a organización inmellorable o ambiente espectácular e a auga da praia estaba fresquiña metinme ate as rodillas, e como mo agradecian os xemelgos e os pés, que gozada ademáis aprobeitei para charlar cun de lugo que tamen paseaba pola auga, no autobús de volta vaise ben que duro foi baixar Silbar as pernas pasan factura.
Que bonitas estaban as illas cies, non teño palabras! que ben o pasei! como disfrutei, que dia máis maravilloso! e pensar que hai tan so un ano chamaria tolos a todos os participantes dunha media maratón un domingo pola maña, pois eu alegrome de ser un tolo que madruga un domingo para correr vinte tantos km pois non poderia expresar todo o que disfrutei na miña primeira media maratón, a VIG-BAY 09 que xa nunca vou esquecer.
Tempos oficiais 1:40:29 4:46 1:39:00 48:52 1:11:28
:=D> Os meus parabéns a todalas persoas que fan esto posible e que fan que correr sexa tan apaixonante!!! Bailar

roipic www.alassolidarias.org
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 21:40
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

29 de marzo de 2009. Como en otras facetas de la vida hay fechas señaladas, días en que con mucha antelación hay algo pendiente. Ese es el caso de la Vig-Bay. A esta carrera “le tengo echado el ojo” desde hace poco más de un año. De aquella en mi caso era muy prematuro, por no decir temerario, participar en una media maratón. Hoy ya sé lo que es esta distancia (disputé dos) y, sí, hoy es 29 de marzo de 2009 y tienes ese “hormigueo” propio de las “grandes citas” y toca la “rutina” de la carrera (como nos dijo el sábado pasado Alejandro Gómez en una charla “no dejes a la improvisación una carrera que para hacer experimentos hay otros días”. Así que tocaba levantarse temprano para desayunar (a las 7, por no decir a las 6 con el cambio horario), revisar la bolsa para asegurarse que no nos olvidamos de nada, y para intentar que pase el tiempo, y empezar esta crónica. Quedé tempranillo con mis compañeros en el circuito Mincha y Moussambani, de manera que cuando llegamos a Samil aún había poca gente. Situación ideal para con calma ir al guardaropas, visita al baño, “foto quedada”, trote ligero, estiramientos, echarse radiosalil y abrocharse el cinto de maratón en el que llevo dos botellas con isotónicas una para Mincha y la otra para mi. Las sensaciones son buenas pues la temperatura acompaña y el viento no es muy fuerte. Cuando anuncian por megafonía la conveniencia de ir a los cajones allí vamos mi socio Mincha y yo con la idea de hacer una carrera de menos a más y con un objetivo si acompañan las fuerzas: estar sobre 1hora 35’. Afrontamos los primeros 10 Km sobre 4’35’’/Km con gran regularidad (esta es una virtud de mi compi Mincha, de forma que el Km más duro nos sale a 4’46’’). El viento no se nota salvo el tramo de vuelta desde el fondo de Samil hasta la pista de Kars. Gran ventaja el contar con este elemento a favor en el día de hoy. En el Km 3 me da un pequeño toque el gemelo izquierdo que me hace pensar si la musculatura aguantará teniendo en cuenta lo que aún nos queda. Pasado lo peor del perfil aumentamos el ritmo y disfrutamos de las maravillosas vistas de la ría con las Cíes. La cosa va bien en los siguientes 5 Km marcando un ritmo en torno a 4’25’’. Cerca de Playa América bajamos a 4’14’’ y ¡contratiempo!, tras beber se me cae una botella al querer meterla en el cinturón. Parada unos metros para atrás y el gran Mincha tranquilizándome para que no me acelere. Al final “pagaríamos” esos pocos segundos de cara al objetivo. Los Kms 16, 17, 18 los hacemos con una regularidad pasmosa de 4’27’’. Ya hemos pasado la Ramallosa y soy consciente de que el objetivo está cerca, aunque el viento ya no es un aliado. Ahora me toca tirar a mi y Mincha como un campeón al lado. Es un tramo bellísimo, es cierto “que echas los hígados”, pero también sientes el calor de la gente animándote. La recta final es una lucha contra el crono en la que te exprimes para intentar que no llegue al fatídico 1:35:00 y LO CONSEGUIMOS, por poco pero hecho. Yo batí mi marca en más de 8 minutos y estoy en una nube y la pena es que mi compañero se quedó por escasos 8 segundos de mejorar su marca en su décima Big-Bay. Pasada la línea de meta nos abrazamos y recuperado el aliento nos disponemos a ir al avituallaminto. Se empieza a notar el fresquillo por lo que decidimos ir a ducharnos. Los estiramientos ya los realizaré mientras mi amigo pasa su momento de gloria: el justo homenaje a uno de esos 44 “piraos” que han cumplido con su cita con la mejor media maratón de Galicia (con permiso de las de Villagarcía y Ferreurúa, que las comparaciones son odiosas). Ahora que han pasado unas cuantas horas “sigo cheo” y la musculatura bastante bien. La próxima semana más: aprovechando las vacaciones en Madrid a disfrutar de la media maratón “Villa de Madrid” y a corto plazo otro reto será a final del mes que viene el MAPOMA. Sólo una cosa más: “Nos vemos en las carreras” y chicos a DISFRUTAR.
miguel1985

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/04/08
0 Carreiras
59 Mensaxes
Vigo/Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 29 Mar 2009, 23:18
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

29/marzo/2009

VIG-BAY es sinónimo de 21.097 m de alegría, dolor, aplausos, desesperación, lágrimas, orgullo, pero sobretodo de un reto. En la mente de cada participante un tiempo, un objetivo, y todos conscientes de que sólo hay una oportunidad. El aire es frío, en el cielo algunas nubes, pero el Sol promete curtir la piel durante buena parte del recorrido.

A las 10:30 pistoletazo de salida, los que nos encontrábamos al fondo no lo oímos, y sólo podemos ver esa gran estampida de las primeras gacelas. Llegó el momento. Cuando llevas cinco minutos siendo uno más de la manada, te das cuenta de lo que significa estar entre más de tres mil corazones que bombean con fuerza por lo mismo que tú.

El inicio es fácil, todo va bien, la gente aplaude, sacan fotos y los tres mil corazones fluyen entre risas. Al llegar al kilómetro 10, ya no es todo alegría, algunos se han quedado por el camino, en tu mente surge de nuevo esa duda que se había despejado al inicio, ahora estás cansado, te mantienes en tu tiempo, sin embargo sabes que queda más de medio camino y tu cuerpo no es el mismo que salió de Samil, ya no estás tan seguro de poder lograrlo. En el kilómetro 15 las cosas se han puesto feas, empiezas a desear que se acabé ya, quieres pararte pero tienes un objetivo que cumplir. Sigues.

Kilómetro 17, te repites una y otra vez; -no te pares! no te pares! no te pares!- las piernas te duelen, notas todos y cada uno de los músculos que conforman tu tren inferior y todos ellos duelen, pero tú sigues corriendo, porque se lo prometiste a tu novia, porque quieres contárselo a tus amigos… Kilómetro 19, cada vez los kilómetros tienen más metros, no encuentras otra explicación, pero sigues corriendo.

Kilómetro 20, ya estás en Baiona, hay mucha gente, ya se oye la ovación dedicada a los que alcanzan la meta, se puede oler la sensación de los ganadores, estás más roto que nunca, pero a doscientos metros de meta ya nada importa, sólo piensas en tu isotónica, en el masaje, en que has ganado a tu colega, y en que esta noche vas a dormir como un campeón en todos los sentidos….. Si, esto ha sido la VIG-BAY; una gran carrera. Enhorabuena a tod@s!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2009, 8:33
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

MI CRÓNICA:

Querido Samuel,

te resultará extraño que te escriba esta carta, precisamente hoy, cuando haces tu debut en una Media Maratón. He querido hacerme presente en este momento de tu vida, recordando como yo también debuté hace 20 años en una. Es bien cierto que han pasado muchos años, que tú de aquellas eras un niño y yo bastante más joven que ahora… 20 AÑOS SON MUCHOS AÑOS!!!

Por aquel tiempo, hijo mío, comencé a practicar deporte cuando no lo había hecho en mis 35 años de vida. Se me dio por correr. Participaba en un foro de Internet donde gente de todo tipo contaban sus experiencias practicando atletismo; unos eran ya corredores de élite que ganaban carreras y otros eran un poco como yo: se les había metido el gusanillo en el cuerpo y veían que era una buena práctica para mantenerse en forma. No sé si recordarás, bueno… tú tenías sólo 5 años, que me apuntaba yo y te apuntaba a ti a las carreras: Porriño, Padrón, Monforte… y al final, la edición X de la VIG-BAY, cuando sólo llevaba 5 meses corriendo. Tu tío Toño me decía que yo estaba mal… que cómo se me ocurría ir a correr a todos lados, y más aún tantos kilómetros juntos en esa prueba… que Baiona estaba muy lejos de Samil, je. Pero yo me veían con fuerzas, con mucho miedo de enfrentarme a la prueba, pero con gran ilusión y ganas.

Y allá nos fuimos tu madre, tú y el pequeño Sergio que sólo tenía 2 meses de vida. Ya el sábado por la tarde recogimos el dorsal y luego nos alojamos en Baiona. Recuerdo que hacía muchísimo viento y que me empezaron a doler los oídos y la garganta… mal presagio para el día siguiente. Me acompañaste a la farmacia a comprar Paracetamol. La noche fue tranquila, aunque hubo cambio de hora y teníamos una menos para dormir. Tú dormiste de un tirón, tu hermano despertó dos veces para comer y yo, bueno, ¡qué te puedo decir! me desperté como veinte veces hasta la hora de levantarme. Un desayuno tempranito, y autobús para Samil.

¡Qué espectáculo! casi 3.000 personas para correr juntas. Los del foro para una foto de grupo, calentamiento con un chico de Porriño que corría con las mismas ganas que yo, y la emoción máxima: comenzaba puntual la carrera a las 10:30 h. con mis pulsaciones disparadas y no por correr, si no por el nerviosismo. Como aparte de los nervios, estaba muerto de miedo, apareció mi ángel de la guarda, un tal Antonio (creo recordar) que en el foro se apodaba Banderas. Un tipo estupendo, ojalá te coincida encontrarte muchos como él a lo largo de tu vida. Me marcó el ritmo de todo el recorrido: “aquí afloja”, “subida corta pero dura”, “ahora tranquilos que en esta subida de la gasolinera muchos corredores la fastidian”, “aquellas dos son compañeras de trabajo“, “ahora todo llanito hasta la bajada de Playa América”. Con qué energía corría yo, qué bien me encontraba física y psicológicamente, con una respiración acompasada. Ya al final de Playa América, cuando me quedaban 5 kilómetros para llegar, dejé que Banderas tirase a su ritmo y yo fui como pude hasta Baiona, pues una pierna comenzaba a anunciar un pequeño calambre y las plantas de los pies las llevaba hechas polvo.

Recta final y ¡Dios mío! había concluido mi primera Media Maratón. No me lo podía creer. No importaba el tiempo (1 hora 56 minutos 18 segundos reales). Me faltaba el aire, me dio la tos, las piernas parece que querían seguir corriendo pero, todo junto, me daba una de las mayores satisfacciones de mi vida. Y allí estabas tú. Qué emoción verte a ti, a mamá y a Sergio en su sillita en la misma línea de meta. En aquel momento, aparte de lo feliz que me sentía por haber conseguido uno de mis retos, me sentí el hombre más agraciado de la tierra, porque mi familia, a la que más adoro, estaba allí, animándome y haciendo fotos.

Con todo esto, querido Samuel, quiero decirte que espero que tu debut ahora sea agradable. Te comento las tres cosas más importantes que a mí me recomendaron: disfruta! disfruta! disfruta! no te preocupes del tiempo que tardes en llegar, siempre es mejorable. Pero que la carrera sea agradable. Intenta ir con alguien, que te ayuden y si puedes tú, ayuda. Charlando, compartiendo las anécdotas, viendo como la gente os anima a vosotros… los que no vais a ganar la carrera, pero que lleváis más ilusión que los que llegan de primero.

Un beso. Tu padre que te quiere y adora.

Ourense, 30 de marzo de 2029.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2009, 14:52
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Estou escarallado.
Bochas e maniotas.
Na primeira metade levei bo ritmo, pero na segunda non paraban de adiantarme, pois as pernas non iban.
Así a todo fixen un tempo real de 1:38:37, moito millor do que esperaba.
Agora, descansar, pero o de ir a media de Vilagarcía me parece, hoxe por hoxe, temerario.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2009, 17:56
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Aguita
ardillita
arzuán
Banderas
bardallas
Beauvais
Caracol
diego080782
Fema
French_mondariz
guti290971
Jeff
khene
krrkrrktpillo
kurty
maRKis.puga
masalonso
mc6620002000
miguel1985
mkm2514
Mincha
Oliveira
Pipe
Poeta
Sochas
Tartarugo
tara
Toledano
Uri
wottle
Xoixe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Mar 2009, 19:08
Asunto: Re: [Concurso] Las crónicas de la Vig-Bay II

Aínda nunha nube, feliz como nunca tras unha carreira.....só podo dicir que foi un dia xenial. Non quero dicir nada que soe a negativo hoxe, se algo houbo nin me lembro......e así quero que sexa.....onte desfrutei como nunca dunha proba, durante os kms me preguntaba se era eu ou outra persoa quen lle ia dando as pernas, estaba realmente alucinado comigo mesmo, fun a un ritmo de menos de 6' toda a carreira ata a ponte da Ramallosa, e ademais moi enteiro, pasando xente todo o rato e enganchandome a grupos que nin en soños imaxinaria que lles poderia aguantar o seu ritmo, que ainda que modesto, consideraba moito mellor que o meu. Pero ali estaba eu, coa axuda e compañía de Safardatxo (axuda que logo lle devolvin en Praia America, o da solidariedade do atletismo popular é algo grande) comendo kilometros sen darme case conta. E a pesar de que sufrin un pouquiño (pero pouco) no tramo Ramallosa-Baiona puiden permitirme o luxo de na última recta ir todo o rato pechando os puños, levantando os brazos, gozando dos aplausos.......un tipo coma min rematando toda unha Vig Bay con un tempo bastante decente de 2h 7' 34" (case 40 minutos menos que na Pre e chegando fresco como unha leituga) reais e 2h 10' 11" dende o disparo, a un ritmo de 6' 03" en 21km, cando non hai nada non podia aguantar ese ritmo nin en 5km.....valeu a pena todo o sacrificio dende agosto........a pesar das dúbidas de Viana e da Pre (sabia que non fora normal o de aquel dia), eu sabía que podia rematar, ainda que nin en soños pensaba rematar asi de ben como o domingo Bailar .

Quero dedicarvos esta victoria persoal a todos os que mantedes vivo este foro, a todos, porque gracias a vos teño o gusanillo no corpo e consigo non desmotivarme e sair a entrenar todas as semanas e parece que pouco a pouco conseguindo algún pequeno froito. Dádevos todos por agradecidos pero dende aqui quero nombrar especialmente ó meu equipo o PRG por acollerme sendo tan paquete, a todo o CARMA (especialmente a MapleLeafs e a Banderas, grandes e sempre apoiando incondicionalmente ós menos rápidos!!!), os meus compañeiros de fátigas e kms Safardatxo e Tara, que seguro que me entenden mellor que ninguén, a Pipe, a Beauvis/Mincha (os indivisibles Mr. Green ), yonathan (mellorate amigo), jeffxavi, etc etc, a todos os que acollestes a un gordo paquete cos brazos abertos neste mundo tan adictivo das carreiras populares. E unha ultima dedicatoria a nivel persoal, a miña moza por aturarme coas miñas batallitas das carreiras e a meu pai, especialmente, esta victoria é súa xa que o está pasando mal por unha grave doenza e dende que empecei a correr en agosto quería que botase un sorriso vendo o seu neno grande perder o medo o ridiculo e vir de Vigo a Baiona correndo (el ainda alucina comigo) e onte conseguino cando me viu cruzar a liña de meta. Que tío mais grande meu pai !!! E gracias a este mundo das carreiras por axudarme a superar isto a min tamén, a miña mellor terapia para a depresión foi botarme a correr e olvidarme de todo mentres arrastraba os pes........UN MILLON DE GRACIAS A TODOS!!!!!! GRANDE CORRERENGALICIA.ORG!!!

Vemónos queimando km en proximas carreiras!!!!

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos