Foros ›
III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 31 Mar 2009, 21:16
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Yo ya lo estaba... creo que fui el primero. Alguien me dijo: "siempre es bueno ser el primero en algo..." Pero el dorsal 1 me parece que no lo tendré, cachis!!!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 01 Abr 2009, 4:56
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pipe escribió:
Yo ya lo estaba... creo que fui el primero. Alguien me dijo: "siempre es bueno ser el primero en algo..." Pero el dorsal 1 me parece que no lo tendré, cachis!!!

..bueno Pipe que todo no puede ser...hay que respetar los galones...y el nº 1 va para el ganador del año anterior...como mandan los canones.....ademas llevar el nº 1 supone una gran responsabilidad y presion añadida.........
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 01 Abr 2009, 9:42
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

linkinpark escribió:
Pipe escribió:
Yo ya lo estaba... creo que fui el primero. Alguien me dijo: "siempre es bueno ser el primero en algo..." Pero el dorsal 1 me parece que no lo tendré, cachis!!!

..bueno Pipe que todo no puede ser...hay que respetar los galones...y el nº 1 va para el ganador del año anterior...como mandan los canones.....ademas llevar el nº 1 supone una gran responsabilidad y presion añadida.........

Silbar Silbar Bueno... novato soy, pero esas cosas me las sé. Era de coña...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 01 Abr 2009, 9:55
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pois Lestrove oficialmente tamén está anotado. Satisfecho
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Abr 2009, 10:15
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

URKO escribió:
linkinpark escribió:
..por cierto Urko...vienes a la Vig -bay ??

Pois lamentablemente, non podo ir. Outra actividade que tamén ocupa parte do meu tempo libre é a de guía de sendeiros, e este domingo toca cambiar os aires baioneses polos da Serra do Barbanza, para disfrute -ou sufrimento- dun clube de montaña santiagués.

Síntoo sobre todo porque hai 2 anos, na Vig-Bay, foi a primeira kedada post carreira na que estiven cos foreiros CenG, e aínda me quedan lembranzas do ben que o pasáramos!! Pero bueno, arrieros somos, e nos camiños -ou nas estradas- nos atoparemos!!! Ríndose Ríndose

Aproveito para desexarvos moita sorte ós que participedes nesa gran carreira...que envexa, carallo!!!! Chupete Chupete


Home Urco! Esta debe ser a carreira da que me falaches o ano pasado nun albergue alá por Sanabria.... Estou apuntado, xa me dirás se fan falta crampóns!!!

Saludos.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 01 Abr 2009, 11:16
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pipe, prometinche que eras o primeiro en aparecer na lista e cumprino, pero sinceramente, non son o encargado de asignar dorsais, e sinceramente, non sei como se fai, tes que falar con Urko, creo que lle da a "enter" ou aljo así e saen os chourizos.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 11:42
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

castiñeiras escribió:
Pipe, prometinche que eras o primeiro en aparecer na lista e cumprino, pero sinceramente, non son o encargado de asignar dorsais, e sinceramente, non sei como se fai, tes que falar con Urko, creo que lle da a "enter" ou aljo así e saen os chourizos.

Amigo castiñeiras... que es coña... yo sé que no voy a tener el dorsal 1 porque eso es imposible. Como bien comentó likinpark, ese dorsal está reservado normalmente al atleta ganador del año anterior y, de no presentarse, se le asigna al que se supone es el que tiene mejor marca en ese momento (y puede ganar la edición). Y como bien me dijiste tú (o alguien) por email, soy el primero de la lista... y siempre es bueno ser el primero en algo. Dejad el tema del dorsal que no es relevante...

Bueno, en Padrón tuve el honor de lucir el 988... que es el prefijo de Ourense!!! jiji... me sentí representando a toda la provincia, qué gracia.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 14:43
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pipe: a non ser que te apelides Abascal ou Abelenda, non creo que leves o numbre one... nin siquera aínda que te apelides Pesado (Alex foi o gañador do ano pasado)...e non porque teñamos nada contra os de Ourense Moi feliz Moi feliz ...simplemente cuestións prácticas á hora de entregar o dorsales: abecedario ó canto!!

Chogori: os crampóns non che virían nada mal...para coller "tracción" na zona areosa de Espiñeirido!! Xa sabes que sempre eres benvido nestas terras... e así de paso, xa me contas que tal o levastedes ti e Miguel na Vig-Bay, que xa algo me contou un paxariño!!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 14:50
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

URKO escribió:
Pipe: a non ser que te apelides Abascal ou Abelenda, non creo que leves o numbre one... nin siquera aínda que te apelides Pesado (Alex foi o gañador do ano pasado)...e non porque teñamos nada contra os de Ourense Moi feliz Moi feliz ...simplemente cuestións prácticas á hora de entregar o dorsales: abecedario ó canto!!

Chogori: os crampóns non che virían nada mal...para coller "tracción" na zona areosa de Espiñeirido!! Xa sabes que sempre eres benvido nestas terras... e así de paso, xa me contas que tal o levastedes ti e Miguel na Vig-Bay, que xa algo me contou un paxariño!!

¿Por abecedario? cachis!!! qué lástima que no sea por orden de inscripción, jeje. Nada venga, dejamos el tema que parece que tengo fijación.

Crampóns? eso son cravos? eu preguntei, algunhas páxinas atrás, sobre que terreno se corría... por aquelo de elexir ben o calzado. E decíanme que con zapatillas normais... cachis!!!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 16:51
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

¡por abecedario! i eu pensando que estabas a controlar os tempos dos corredores en edicións pasadas, a predicción meteoroloxica para ese día, a influencia da lúa nas mareas, que confeccionabas unha base de datos de la ostia e resulta que é por apelidos.......¡e ti decindome que non podías facer nada máis pola proba, que asignar dorsais che levaba moito tempo!, ¡serás cabrón!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 17:25
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

[quote="castiñeiras"]¡e ti decindome que non podías facer nada máis pola proba, que asignar dorsais che levaba moito tempo!, ¡serás cabrón![/quote]

Me parto... en serio... me parto.
Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 18:16
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Pipe escribió:
Crampóns? eso son cravos? eu preguntei, algunhas páxinas atrás, sobre que terreno se corría... por aquelo de elexir ben o calzado. E decíanme que con zapatillas normais... cachis!!!

Podes correr con zapatillas normales, home...o dos crampóns é unha coña con un dos máis grandes montañeiros que temos en Galicia, que agora está abandonando o mundo vertical por outro máis horizontal... Moi feliz
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Abr 2009, 19:09
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

URKO escribió:
Pipe: a non ser que te apelides Abascal ou Abelenda, non creo que leves o numbre one... nin siquera aínda que te apelides Pesado (Alex foi o gañador do ano pasado)...e non porque teñamos nada contra os de Ourense Moi feliz Moi feliz ...simplemente cuestións prácticas á hora de entregar o dorsales: abecedario ó canto!!

Chogori: os crampóns non che virían nada mal...para coller "tracción" na zona areosa de Espiñeirido!! Xa sabes que sempre eres benvido nestas terras... e así de paso, xa me contas que tal o levastedes ti e Miguel na Vig-Bay, que xa algo me contou un paxariño!!



...ok URKO !!

....todo el mundo sabe que que linkinpark empieza por la a .... Mr. Green Mr. Green .....asi que number one...... Bailar Bailar


..en cuanto a las zapas para Corrubedo..lo mejor es llevar de varios tipos : esquis,patines de ruedas,tablas de snow.... Mr. Green Mr. Green
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 04 Abr 2009, 15:11
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

linkinpark escribió:
...en cuanto a las zapas para Corrubedo..lo mejor es llevar de varios tipos : esquis,patines de ruedas,tablas de snow.... Mr. Green Mr. Green

mira que sois monos... Guiño

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Abr 2009, 18:20
Asunto: Re: III Carreira campo a través do Corgo-Corrubedo

Esta edicion no me la pierdo , me quedo un piso en Boiro en Escarabote , asi que estiy concentardo desde el viernes , esta va a ser mi carrera.
PD: Mira que es feo el cartel de este año, jajjaja Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos