Foros ›
Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 9:09
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Bueno... pues acabo de llegar... contento con mi NO participación Pregunta

Pues nada... que cuando estaba en plena autopista, dirección Santiago Frecha ... me comenzaron unas ganas de darme la vuelta y volver a casa, con mi mujer, mis hijitos Disimulando ... porque Outes está lejos, voy solito... y tendría que volver apurado y llegaría igual tarde a comer a casa de mi hermano... ME DI LA VUELTA en la primera salida, a la altura de O Reino.

Aquí estoy en casa. Sobre las 11.30 saldré a correr mis 10 km de hoy pero en Ourense, a ver si lo consigo hacer a ritmo de carrera para ver sensaciones. Me acordaré de todos vosotros.

Lo siento por la organización y a supergacela: otra vez será.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 14:35
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Bueno Pipe, ti tranquilo, que a familia tira moito e carreiras hai moitas e agora que se achega o verán ainda mais, e así terás unha nova carreira para descubrir no futuro.....Recoméndocha polo percorrido, debe ser dos mais divertidos que te podes atopar, subidas, baixadas, asfalto, terra, barro, paseo fluvial.....unha gozada para correr (estou descubrindo como me encanta chapotear no barro je je je je), un perfil esixente pero moi divertido....foi o que mais me gustou da carreira de hoxe, iso e máis a compañía de Safardatxo en boa parte da carreira, logo engancheime con outro par de corredores cos que fun ata meta, con mellores sensacións na segunda metade de carreira que na primeira (isto estase a convertir en costume). A nota de hoxe un aprobado por chegar a meta e ter mellores sensacións contra o final. Felicitar a Lore polo seu carreirón Aplauso xa que vindo dende atrás estaba a piques de coller o trío no que ia eu pero según me contou tivo unha caida nunha das pequenas pontes do paseo fluvial Enfadado .....senón seguro que nos colle e nos pasa.....menuda progresión a súa, e iso que estaba doblando nesta carreira!!!! Noraboa e felicitacións extensibles a túa compañeira-adestradora Flip....menuda melloría, teño que poñerme as pilas porque senón dentro de nada me arrancas as pegatinas. Bravo Aplauso Aplauso !!! Coidate o golpe, espero que non sexa nada grave...A quen botamos hoxe de menos foi a Tara Pregunta , esperamos noticias tuas Pensando Pensando ......

E de novo felicitar á organización (salvo polo retraso "canino" da saída Mr. Green ) e agradecerlles os avisos sobre os charcos do percorrido, pero como se nota que non viron os de Corrubedo, iso si que eran pozas Mr. Green , mi má, e non había por onde esquivalos Muerto

Vemonos en Gondomar e/ou Betanzos se non hai novidades ( o próximo fin de semana toca descanso obligatorio por comunión, non a miña, se sobreentende Mr. Green )

Se eu puiden, ti tamén...
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 15:22
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Noraboa a organización da carreira de outes. Felicidades sherif non faltou detalle. Guiño Persoalmente o resultado, non foi moi bon, pero tendo en conta que non chegaba moi descansado a proba non me poido queixar.Espero volver en proximas edicións. Pensando
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 16:37
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

noravoa os valentes que non ye tiveron medo a auga ,eu teño medo a encoller jejeje ,felicidades a LORE por los carrerones que esta haciendo y eso que gallego quiere que pongan las carreras contadas y doblete 2 fines de semana seguidos joer ,
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 16:57
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Que chispa teñen estos de Outes Disimulando ... quen foi o aguililla que dixo que era unha carreira para facer marca Pensando Nono ??

Pola miña parte foi unha das mellores carreiras do ano, taman gracias a que me aproveitein do ritmo que marcaba un corredor do Pabellón. Dicir tamen que me gustou o percorrido

P.D: non se soubo nada do can..??? a ver se o teu traspés non foi culpa do barro, eh Jeffxavi.. Mr. Green
Pájaro-Azul

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/05/09
0 Carreiras
1697 Mensaxes
Esprintes inde nai
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 17:57
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Tengo una foto del perro que tanto alertó a los organizadores.

Por cierto muy bonita la carrera, pero podría naber algo de bebida Isotonica.

Como podreisa comprobar eso no creo que ese haya sido el motivo de la caida de Jeffxavi.

Saludos



images.jpg
Descrición:
Visto: 3863 veces
images.jpg

Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 18:07
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Pois eu tamén rematei contento. Ao principio non tiña boas sensacións pero trala segunda subida (a máis prolongada) funme sentindo millor e apurei o paso. A carreira bonita e esixente. Eu contaba cunha proba bastante cha (coma di Corvo, aínda enriba o spiker falaba de facer marca) e para nada. O último Qm e medio foi interminable pero o puiden superar a un ritmo decente intentando non soltarme de dous corredores. O millor de todo é o estado muscular das miñas pernas que parece que van collendo tino tralo MAPOMA (a semán pasada sufriron moito en Ferreirúa).

Noraboa a organización. Unha mágoa o retraso. Polo resto todo ben.

Un saúdo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 18:32
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Eu hoxe non estou pra moitass crónicas, doéme o xeonllo de caraio Muro Muro polo "manporro" que peguei.

A verdade é que a pesares da caída tiven un día "super" e farteime a pasar corredores ate o "leñazo"

Unha mágoa a caída na ponte de madeira a falla de 1500m.Despois de erguerme ía medio coxo e xa me deixei ir sen apurar o ritmo, agás os 100m finais, senón a bo seguro que andaría preto dos 40min.

postdata1: mil graciñas ó correlega que me axudou a erguerme

postdata2: coñecín o meu veciño de Parada do Sil en carreira Mr. Green

postdata3: a botella de mencía pra Montxo quedou na mochila, arredemo!!! Abraiado

www.jeffxavi.blogspot.com
forres

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/08
0 Carreiras
49 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 19:02
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Jeffxavi siento lo de tu caida,te vi en la meta cuando entrabas todo dañado,recuperate.Beauvais,llevabas una camiseta de la mapoma?,llevo poco en este mundo y tengo que empezar a conoceros,je,je.
Bueno la carrera fue durilla,no me salio muy mal,a pesar de estar muscularmente un poco tocado.
Un saludo a todos.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 19:03
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Pipe escribió:
Bueno... pues acabo de llegar... contento con mi NO participación Pregunta

Pues nada... que cuando estaba en plena autopista, dirección Santiago Frecha ... me comenzaron unas ganas de darme la vuelta y volver a casa, con mi mujer, mis hijitos Disimulando ... porque Outes está lejos, voy solito... y tendría que volver apurado y llegaría igual tarde a comer a casa de mi hermano... ME DI LA VUELTA en la primera salida, a la altura de O Reino.

Aquí estoy en casa. Sobre las 11.30 saldré a correr mis 10 km de hoy pero en Ourense, a ver si lo consigo hacer a ritmo de carrera para ver sensaciones. Me acordaré de todos vosotros.

Lo siento por la organización y a supergacela: otra vez será.
Lo siento Pipe, pero sinceramente no te echamos en falta Guiño Guiño como tampoco me echarían en falta a mi, estuve a punto de hacer lo mismo que tú: ayer tuve 5 actuaciones y hoy a las 15.00 tenía otra en Vilalaba, pero al final actué ayer, corrí y actué hoy, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 19:06
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Cita:
según me contou tivo unha caida nunha das pequenas pontes do paseo fluvial fin de semana toca descanso obligatorio por comunión, non a miña, se sobreentende
Esas pontes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Demo Demo Demo Enfadado Enfadado Enfadado Me ca.. en la leche!!!!!!!!!!!!No se puede correr ahí!!!!!Estuve a punto de caerme yo también, son muy peligrosos y resbalidizos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lo maldije todo en este momento!
Porque si te caes mal ahí, puedes acabar casi como Pedro Horrillo ayer en el Giro , saludos y luego hablo de esta carrera que sinceramente no me gustó mucho.

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 19:12
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

A ver: lo delos puente es superpeligroso, luego oslo había agua en meta, nada de otras bebidas, la camiseta más bien tirando a fea, el retraso en la salida que fue importate, por culpa dun "can" como dijeron, pero nadie lo sabe, no? Porque yo no lovi. Bueno, son muchoas puntos s mejorar y sobre todo uno:tanto barro es malísimo para correr: te estropea todo:zapas, camisetas, calcetines, pantaloes, etc..
En definitiva: siento decirlo pero no le puedo poner más de un 3 a esta carrera y eso que hice 38:32 por mi reloj y acabé de 21, pero no me gustó mucho la experiencia, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
supergacela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/10/08
0 Carreiras
106 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 19:18
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Hola a todos pues nada ya en casa después de la carrera de hoy, Pipe tú no te preocupes que tendremos más carreras para coincidir lo cierto es que le pregunte a algunos ¿tú eres Pipe ? jejejeje

Si es que yo para las caras y los nombres soy un caso y a los últimos que le pregunte si te conocian pero me dijeron que no te habian visto hoy por cierto uno era Safardtxo y el otro me acuerdo de él pero no del nick lo siento la próxima te lo vuelvo a preguntar jejeje

En cuanto a la carrera yo creo que era bonita pero algo durilla pero lo importante es que consegui casi lo que nos planteamos para hoy pues me salio en 5:06 el km seguimos progresando cada carrera un poquito eso me da muchísimos ánimos para seguir corriendo

Por cierto Sherif disculpa no te saludase pero a los que le pregunte por ti eran los de la mesa de dorsales y no te conocian por el nick asi que otra vez será

pues nada colegas un saludo para todos y seguir entrenando
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 19:50
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Al final pude ir y no me arrepiento para nada. Me lo pasé en grande con el recorrido (de lo más entretenido y variado), aunque reconozco que debido a la lluvia de estos días había bastante barro y que algún "obstáculo" podía ser resbaladizo. Pero bueno... no teniendo mala suerte (lo siento, Jeffxavi, espero que no sea más que un rascazo) no tiene por qué pasar nada, y caidas puede haber en casi cualquier sitio de cualquier carrera, ¿no? Si es que vamos a demasiada velocidad...

En lo personal, muy contento. Gracias, Santi, por tu compañía. Tu familia no podía ser de otra manera: encantadores. Ha sido un placer. Buena carrera de ambos, aunque tus pequeñas molestias no te dejan rendir al 100%. Pronto te espero como en Padrón, tirando a piñón fijo. El caso es que sigas disfrutando por mucho tiempo de este reencuentro con el atletismo. Nos vemos en la próxima. Un abrazo.

Chacal, un placer conocerte. Muy sincero y crítico, como siempre. Casi pareces cierto jurado de concurso musical de Tele5... No, en serio, hay que ser un poco más positivo, ¿no? Esta gente se lo ha currado durante meses y lo de la lluvia, el perro, etc. son cosas que no se pueden controlar. ¿Más bebidas? Tampoco hemos perdido tantas sales minerales hoy... Y la camiseta a mí me mola. Mira que no nos dan camisetas por ahí feas, malas y de colores extraños... Venga, pon la lavadora, y pásale un pañito húmedo a las zapas, que el próximo finde tenemos milla urbana.

Mi enhorabuena, como siempre, a todos los participantes, especialmente a los vencedores de todas las categorías. Por mi parte, seguro que intentaré repetir el año que viene. Muchas gracias a la peña de Outes que ha hecho posible este evento.

Saludos.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 17 Mai 2009, 20:33
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

postdata3: a botella de mencía pra Montxo quedou na mochila, arredemo!!! 8O[/quote]

Non te preocupes compañeiro, xa ma daras, o mellor e que te poñas ben do percance na Chicane da ponte (non foche o unico(

Una aperta e vemonox en Betanzos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos