Foros ›
Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 20:59
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Sherif, darche ánimos a ti e máis os teos compañeiros de organización, posto que sen vos iste noso deporte non tería o prestixio e popularidade que está collendo.
Onte estiven na media de Vilagarcía i vin unha entrega de dorsais que eo e máis os foreiros diríamos que perfecta.
Por eso me atrevo a facerche unha suxerencia en vez de pedir un Dni ou outro documento, que estaría rozando a ilegalidade posto que son " persoales e intransferibles, porque non pedides 10 euros coma en Vilagarcía.
Se vos serve pra algo colledes a idea e si non vos mesmos,vemonos en Outes nos iremos 3 ou 4. Aburiño.








2
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2009, 6:57
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Ben xa falta menos para a nosa esperada prova as inscricions en championchip van aumentando e ainda faltan os do pato blanco,hai que apurarse que o tempo e ouro e logo pasa o proximo sabado iremos darlle outra visual as pistas para que todo vaia ven ....ah por certo xa encontrei o ciclista para ir abrindo o camiño diante a este non hai quen o colla Silbar Silbar Silbar
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 22:23
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

moi boas xa falta pouco para o gran dia, asi que primeiro, agradecer a todos o gran esforzo que fan, tanto a nivel organizativo coma a nivel de participacion, xa que a verdade e que supera o que eu realmente pensei nun principio, xa que pensei que ia haber menos xente, xa que a dia de hoxe hai inscritos a cifra de nada mais e nada menos que de 164 participantes, eso solamente para a carreira grande o sea para un 10000, jajajaja para min esto e espectacular, e estou esperando o dia para ver a saida, xa que eu sentindoo moito non podo estar nesa parrilla de saida, porque ben por unhas cousas ou por outras non podo , e esta vez non e o talón de aquiles non, desta vez e unha costilla que fastidiei onte e asi xa non podo correr, xa que hasta o ultimo momento tiña pensado participar anque nada mais fora por aumentar o numero de participantes, .
decirche supergacela que eu penso que tampouco teño o honor de conocerte pero nese dia ti pregunta por sherif, (Martín o meu nome personal), que estarei encantado de conocerte, germand, tes toda a razón pero mira creo que o final non se bai a pedir nada a cambio do chip, bamos a confiar un pouco na xente , que eu sei de ben seguro que van a devolbelo sen ningún problema, pero bueno o dos cartos nós xa o tiñamos pensado, de todas formas grazas pola informacion e o apunte que nos das porque o fin e o cabo todo e para que todo saia moito mellor, non me enrrollo mais e xa digo quedan para poder anotarse neste gran evento 6dias (dia 14 remata o prazo de inscripción), asi que o que non se apunte nestes dias despois non podera optar os grandiosos premios que habera nese dia, porque non son en metalico, pero asegurobos que os trofeos que xon os tres primeiros da xeral son unha pasada de bonitos, asi que xa sabedes a participara e sorte a todos, un saudo forte dun imitador a atleta sherif Bailar Bailar Aplauso
lorena

Novo foreiro
Novo foreiro
27/09/08
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mai 2009, 19:40
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Con respeto á carreira do día17 decir que ó final si se vai pedir como aval un documento ainda que imos ser algo flexibles e si alguén non o trae ou non o quere entregar vamos a permitir que deixe como aval 10 euros. Espero que isto do aval non sexa un problema,pois o único que queremos é que todo saia ben e que a xente quede contenta. Vémonos o domingo 17.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 16:56
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

lorena escribió:
Con respeto á carreira do día17 decir que ó final si se vai pedir como aval un documento ainda que imos ser algo flexibles e si alguén non o trae ou non o quere entregar vamos a permitir que deixe como aval 10 euros. Espero que isto do aval non sexa un problema,pois o único que queremos é que todo saia ben e que a xente quede contenta. Vémonos o domingo 17.

¿aval? aval... para qué?

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 19:05
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Hola o prometido e deuda ,info para todos corredores que veñan a Outes,bueno a recollida de dorsales e no pabellon que esta o lado do campo de futbol,para os que veñan en coche decirlles que por favor non traten de aparcar o lado do campo porque dali mismo sale a carreira hay sitio bastante polas outras ruas da serra e sinon cerca da gasolinera hay unha carretera a esquerda e ali seguro que hay sitio.Bueno oxe fun a facer o recorrido por segunda vez xa que a primeira collin un cruce que non era,a saida e como dixen o lado do campo de futbol Frecha o cuartel ali collemos Frecha Noia despois dun kmo pasar a gasolinera e a esquerda1 costa de 50 mt ,na proxima outra vez a esquerda por pista de terra logo 3 km mais o menos Frecha dereita outra subida pequena de 100 mt damos un rodeo baixamos e outra vez a direita Frecha san orente ali cruzamos a estrada cara os muiños no km 5 avituallamiento que vai facer falta baixamos xa cara a os muiños e voltamos as pistas de terra ,pero con un voo firme,encaramos a ponte do Ruso e ven a ultima subida Frecha a piscina ali a o chegar xusto o lado de esta Frecha esquerda cara o paseo fluvial donde se corre casi todo paseo1,5km aprox .asta chegar a o puente e ali Frecha esquerda xa cara a meta non e unha carreira para facer vos tempos , pero con paisaje espetacular a todos acordarse de traer unha identificacion por o problema da devolucion do chip,e acordarse de respirar domingo a gran cita Frecha Frecha
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 21:37
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Queria facer unha pregunta. ¿estades respostando os correos para confirma-las inscripcións dos pequenos?, porque a min non me chegou a confirmación da inscripción de Arturito. Un saudo, e vémonos o Domingo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5658 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 21:43
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Aval para el chip. Es una buena idea como hicieron en Villagarcía.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 23:53
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

A esta carrera pienso acudir este finde si puedo, tengo 6 actuaciones, pero lo voy a intentar, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 9:04
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Supongo que los que tengamos chip amarillo no tenemos que dejar aval... y decirle a gallego que a mí sí que me respondieron con la inscripción del peque, aunque también es cierto que la hice hace ya tiempo.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 9:35
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

gracias Pipe, pues la enviaré hoy al mediodia otra vez, no vaya a ser.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5658 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 10:58
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Hombre, los de chip amarillo no tienen que dejar aval, claro. Lorena, pero yo personalmente a estas alturas y si no está en el reglamento no pediría nada, ya que los que entramos en este foro, aunque seamos bastantes, no somos todos. Seguramente vendrán varios con "lo puesto", y sin dinero, ni documentos, con el tiempo justo para ir a calentar. Y tendrán razón al protestar si se les exije un aval para retirar el chip pq dirán que en el reglamento no ponía nada. Mejor evitar follones en las colas. Es mi humilde opinión, vamos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Mai 2009, 18:30
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Veña, animádevos que mañán remata o plazo. Hai sobre 240 inscritos na carreira grande.

Eu fun onte a facer o percorrido da carreira, fixen 9 Kms dos 10 totales, e gustoume, xa que é moi variado, ten asfalto, terra, varias subidas, un par delas esixentes e tamén baixadas para compensar, sendo os 2,5 Kms. finais moi rápidos.
Eu nos 9 Kms. fixen 39'30" + ou -.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 6:42
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Bos dias,xa solo faltan 50 hrs. e a correr,eu non estiven na edición anterior por lesión ainda que sí a fun a ver,pero esta non a perdo (iso espero),e acompañado de varios compañeiros do C.A.B....Non tiven tempo de ver o percorrido,pero polo que me contaron algúns compañeiros da zona está moi ben e moi variado;en canto a organización non teño ningunha dúbida de que vai a ser extraordinaria,despois de saber quen está detrás,no caso contrario ``perseguirémolos con antorchas´´,pois sabemos donde viven.Parece ser que vai a chover algo,cousa que non nos importa,despois das palizas que nos damos entrenando non nos vai a preocupar un pouco de choiva.
Ollo a JABATO,este tío está como unha moto e en calquer momento da un hachazo e vaise solo.Tanto a él como a tod@s @s demaís deséxovos unha boa carreira, a os organizadores que todo saia ben.
Saudos.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Mai 2009, 7:02
Asunto: Re: II Carreira Pedestre de Outes

Montado na moto e donde deberia ir eu je je je, pero bueno irei a velocidad de crucero resguardandome do mal tempo,si o houbera,esperemos que o dia este voo para correr e para eso non fai falta sol a o menos amin o caso e chegar san e salvo saludos o amigo kampelo sata o domingo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos