Foros ›
IV Media Marathon Concello de Vilagarcía
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2009, 20:55
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

yonathan,xa q eu sempre axudo na organizacion da media de vilagarcia,vou tentar a ver si te inscriben,pero non che garantizo nada.mandame por privado os teus datos e o mercores digoche algo
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2009, 21:05
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Si,eso ya lo sé Bareixa.Por eso no quiero correr sin dorsal,porque me parece una falat de respeto hacia la oraganización y ya hicieron así en el Cross de la Torre y la que se montó.Y entiendo que no quieran que corras sin seguro.pero en caso de que me cedan el dorsal iré con tiempo e intentaré que me cambien los datos como hizo un compañero del Club Cimáns en la Vig Bay con mi dorsal,gracias por tu información,nome la tomo a mal.Y ya estoy mejor,si no puedo correr prepararé mejor la media de Feirarrúa,además para Vilagarcía no estoy nada preparado,pero las ganas pueden suplir las carencias,un saludo a los dos.Buen tiempo en Carballo Chacal,vas a más Satisfecho
Keniatablanco muchas gracias tío,tú como siempre en todo Satisfecho te paso los datos por privado y muchas gracias por el detalle,si no ya estoy hecho a la idea y siempre le busco a todo el lado positivo tranquilo,gracias.Un saludo Campeón
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2009, 21:08
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Nas listas que había na recollida de dorsáis da Vig-Bay aparecía xente que oficialmente se cambiaba de dorsal entre eles. Se sabes dalguén inscrito que finalmente non vai eu falaría coa organización/championchip...
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2009, 21:12
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Hola yonathan, no sé si te comenté hoy en O Corgo que yo estoy anotado y no voy a ir a Villagarcía... si te sirve el mío...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2009, 21:20
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Pues supongo que sí Pipe.Pero aún dudaba si irías,porque igual esperabas a la evolución que tenías esta semana y...y hay mucha gente que va igual media tocada,todos lo hacemos a veces,aunque a una media es una temeridad Disimulando pues si me lo cedes genial,pero piensatelo.Y si eso me mandas un privado con el numero de dorsal o nombre y apellidos y amlo será que no arregle Satisfecho Moi feliz Muchas gracias Cheetos también,sois la caña,siempre al pie del cañon,aunque hoy abandonaste a Tartarugo Nono Mr. Green aún estás medio tocado seguro noo?Un saludo correlegas
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 19 Abr 2009, 23:22
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Cita:
Buen tiempo en Carballo Chacal,vas a más
Gracias amigo, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 7:32
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Pois ainda que tiña a idea de inscribirme e participar vai ser que non... porque non lle prestara atención ao prazo de inscripción e xa está pechado dende o venres pasado... menos mal que non entrenara a propósito, que sin non era para darme de hos****as por bobo Muro Muro Muro
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 8:01
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Yo estoy inscrito pero aunque tenía mucha ilusion en participar casi seguro
que no lo voy hacer,pues me estoy resintiendo en mi "rodilla mala" y no he
podido entrenar como debido y una Media es una Media aunque sólo vayas en plan rodaje.
Si alguien quiere mi dorsal,y una vez me confirme en un par de días mi casi segura no participacion,me lo puede decir en un privado que le envío los datos necesarios para que se haga con mi número.
Saludos.

Friends forever
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 12:49
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Bueno, pues el menda después de los 16,5km de carrera por el monte ayer en Paderne se encuentra con ánimos para afrontar la media de Vilagarcía haciendo de liebre a unos colegas ourensanos que buscarán bajar de 1h27m.Los llevaré hasta donde "the force may be with me" Mr. Green Mr. Green

Si alguién se apunta a este modesto objetivo, que se una al "autobús".
Por cierto, me alegro de la vuelta a las carreras de los foreros que se encontraban convalencientes y/o recuperándose de molestias y/o lesiones

www.jeffxavi.blogspot.com
cuatrero

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/08
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 14:58
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

ME GUSTARIA SABER SI SE PUEDEN RECOGER LOS DORSALES EL SABADO POR LA TARDE Y SI SE PUEDE UTILIZAR EL CHIP AMARILLO.
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 15:07
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

cuatrero escribió:
ME GUSTARIA SABER SI SE PUEDEN RECOGER LOS DORSALES EL SABADO POR LA TARDE Y SI SE PUEDE UTILIZAR EL CHIP AMARILLO.

hombre,si se puede usar.... Silbar ....la inscripcion se hace en championchipnorte...... Silbar Silbar ....
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 15:22
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Pois por Vilagarcía tamén andaremos o señor Etuxia e máis eu, e como na Vig bay xa conseguimos máis ou menos o que queríamos no que a tempos se refire, pois nesta imos saír "a lo loco", e a ver que pasa, se aguantamos estupendo e si rebentamos pois estupendo tamén que deso se trata.
A idea é tentar baixar as marcas da vig bay, polo que Etuxia tentará andar por 1h17' e eu en 1h 18'. sairemos xuntos e xuntos aguantaremos ata que un vaia demasiado rápido.

Pero bueno a idea é pasar un bo día e desfrutar da carreira coma enanos, e sufrir coma cans claro está!
Un consello pros que nunca correstes esta media, e plana case de todo, polo tanto non hai descansos nin tramos pra poder relaxar, hai que correla a ritmo de principio a fin se queredes facer boa marca, digamos que é do estilo do 10000 de Xinzo, así que non se cegar o principio, tratai de ser constantes e seguro que vos sae un carreirón!!

ala sorte a tod@s!!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
monchodepelejrino

Montañés
Montañés
11/09/08
0 Carreiras
285 Mensaxes
Muros-Brion
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 15:37
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

Hola, boas tardes a todos os foreiros. Preguntome se algunha alma caritativa que non vaia participar, me poderia ceder o dorsal. Por despiste non me dei conta que a inscripcion pechaba o venres, asi que...quedeime fora. Muro Se algunha destas almas caritativas que abundan neste foro se anima (sona un pouco pelota, si...) tentarei chegar a meta antes de que peche o control Disimulando

saudos;
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 18:31
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

etuxia,herniado ole os vosos juevos.o meu entreno de dominjo e estar entre 1h17 ou 18 asi q contade conmijo pra esta carreira.
pd.creo q aljun de vos tedes o meu tfno eu o sabado xa estarei en vilagarcia.chamademe para falar
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 20 Abr 2009, 18:32
Asunto: Re: IV Media Marathon Concello de Vilagarcía

por serto esta ves teño fijo de salida,un cafe solo larjo cada un.jejeje





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos