Foros ›
Autor
Mensaxe
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 28 Feb 2009, 9:49
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Germanmd escribió:
Coincido totalmente con Runnervago, temos fins de semana que non podemos ir a nengunha carreira, e logo ven iste do 22-03 e atopamonos con 4.
Eo iría a Bertamiráns pero por motivos personais de Km. ireia a da Merca.
Unha magoa.

Vaya... ni me había enterado que había carrera en A Merca. Acabo de ver la web del concello y el tríptico con la información. Menuda duda ahora ¿Monforte? ¿A Merca? por un lado me gustaría apoyar la primera edición en Monforte, recorrido llano... por otro lado, la edición 18 en A Merca, cerquita de Ourense... uy... uy...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xorga

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/12/06
0 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2009, 0:37
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Pues si no fuese porque ese mismo dia tengo en Granada un cros no fallaba.... pero enviare a algun secuaz.... muchisima suerte y que todo salga perfecto, un saludo.
Oki.Pardo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/08
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2009, 16:33
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Yo me apunto, eso que estoy tambien apuntado a la Vig-Bay, ire suavecito, por si lesiones, que la Vig va a ser mi primera media o no me la pierdo por nada del mundo.

Nos vemos alli.
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2009, 20:16
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Si este fin de seman non noto millora no dolor na tibia, terei que desistir da carreira de Monforte. Fareille unha visita as miñas amigas, as troitas que, desde que empezei a correr, as teño un pouco abandonadas.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2009, 23:42
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

toledano escribió:
Si este fin de seman non noto millora no dolor na tibia, terei que desistir da carreira de Monforte. Fareille unha visita as miñas amigas, as troitas que, desde que empezei a correr, as teño un pouco abandonadas.

Ostras! es verdad... la temporada de pesca... con lo bien que se me dio el año pasado y mi suegro que es como un perro de caza para salir al río. Pues me parece que los días previos a Monforte iremos por las truchitas esas, pero yo espero estar en Monforte, que son sólo 7 kms y se pueden hacer ligeros.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Ven, 13 Mar 2009, 0:16
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Pipe escribió:
toledano escribió:
Si este fin de seman non noto millora no dolor na tibia, terei que desistir da carreira de Monforte. Fareille unha visita as miñas amigas, as troitas que, desde que empezei a correr, as teño un pouco abandonadas.

Ostras! es verdad... la temporada de pesca... con lo bien que se me dio el año pasado y mi suegro que es como un perro de caza para salir al río. Pues me parece que los días previos a Monforte iremos por las truchitas esas, pero yo espero estar en Monforte, que son sólo 7 kms y se pueden hacer ligeros.

Sabes lo que pasa Pipe?

Que si en vez de ir a correr vamos de pesca, no me importaría pillar 5 ó 6 troitas por km en vez de 4 ó 3. Ríndose
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Mar 2009, 11:30
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

ben, eu estou na 4ª semana de lesión dende Porriño.O sábado en Padrón non sei ni coma din rematado a proba, asi que se vou a Monforte será en condiciós pésimas.
Por outra banda coido que de Ourense non se van acercar moitos corredores, posto que unhos irán a carreira do CUVI, por aquelo de que puntúa 1.5 pro circuíto, e a maioria estarán en "A Merca".

www.jeffxavi.blogspot.com
Wiffex

Novo foreiro
Novo foreiro
13/03/09
0 Carreiras
20 Mensaxes
Monforte, CUVI
Respostar citando Envío Ven, 13 Mar 2009, 23:47
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Mi madriña querida, tiña en mente que a de Monforte era máis tarde... e ten que coincidir coa do CUVI, as dúas ás que quería ir... Muro

Gracias pola información! que se me pasaba por completo se non o vía por aiquí.

Saúdos!
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 15 Mar 2009, 19:55
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

allí estaremos mi padre y yo

anímate PedroNimo

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 19 Mar 2009, 0:57
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Poco más de 300 anotados la última vez que miré... uyyyyyy vamos a estar como en familia.
Cuántos correlegas estaremos? podíamos quedar para decirnos hola. JesusB nos reencontramos allí. También va Samuel, mi niño, desde Padrón duerme con su foto junto a tu padre y le cuenta a todo el mundo las peripecias de Julián. También irán 3 sobrinos que estarán encantados de conoceros.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 19 Mar 2009, 0:57
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Poco más de 300 anotados la última vez que miré... uyyyyyy vamos a estar como en familia.
Cuántos correlegas estaremos? podíamos quedar para decirnos hola. JesusB nos reencontramos allí. También va Samuel, mi niño, desde Padrón duerme con su foto junto a tu padre y le cuenta a todo el mundo las peripecias de Julián. También irán 3 sobrinos que estarán encantados de conoceros.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 19 Mar 2009, 1:11
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Pipe, también he subido la foto de tu niño Samuel con mi padre a nuestros álbumes

picasaweb.google.es/lh...directlink

nos veremos en monforte y conoceremos a tus 3 sobrinos

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 19 Mar 2009, 1:13
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

corrección: Monforte

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Wiffex

Novo foreiro
Novo foreiro
13/03/09
0 Carreiras
20 Mensaxes
Monforte, CUVI
Respostar citando Envío Xov, 19 Mar 2009, 21:54
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Eu se me para de doer a parte de arriba do talón tamén vou (que concreto son...)

Aproveito para facervos unha pregunta, na web pon que a saída de pequenos é as 11:00 e adultos as 12:00. Supoño que darán dorsais... a que hora habería que estar? antes das 11? É a miña primeira carreira e estou moi moi perdido...

Saúdos!
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 19 Mar 2009, 23:08
Asunto: Re: I Carrera Popular de Monforte

Wiffex escribió:
Eu se me para de doer a parte de arriba do talón tamén vou (que concreto son...)

Aproveito para facervos unha pregunta, na web pon que a saída de pequenos é as 11:00 e adultos as 12:00. Supoño que darán dorsais... a que hora habería que estar? antes das 11? É a miña primeira carreira e estou moi moi perdido...

Saúdos!

La entrega de dorsales comienza a las 9 de la mañana.
Para las carreras de niños, que comienzan a las 11, habrá que retirar el dorsal hasta las 10.30
Para la carrera absoluta, hasta las 12.

La información detallada del reglamento en el calendario de Correr en Galicia.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos