Foros ›
Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2009, 11:36
Asunto: Re: X Vig-Bay

Eu pola miña parte sigo acumulando kms, onte maior tirada da miña vida Abraiado ...16km nunha 1h e 48' (si, a case 7'km pero é o que hai Avergoñado ), non rematei escarallado para nada (só un chisco rozado na entreperna, nada que non arranxe a Silvederma ou a vaselina) e vexo que podo rematar a proba (único obxectivo) se non sae un día moi duro meteorolóxicamente. Estou comprobando que agora me costa mais empezar os entrenamentos pero en canto estou "en faena" non me resulta tan complicado aguantar kms e kms se vou controlando o ritmo, penso que nestas tiradas largas non só se entrena o corpo senón tamén (e fundamentalmente) a mente xa que antes no km4 ou 5 de adestramento xa ia pensando en rematar e agora xa penso que estou so no principio quentando musculatura, como cambia a visión dos kms en función do que esteas preparando, sorprendente.

Obxectivo: 99% rematar 1% dentro do control (2h e 15') non sexa que non puntue para o circuito por rematar fóra de control Muerto

Se eu puiden, ti tamén...
esala

Novo foreiro
Novo foreiro
24/02/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2009, 13:26
Asunto: Re: X Vig-Bay

Chacal escribió:
Me imagino que este año no se llagará a las 3.000 inscripciones por la crisis ni de broma, es una carrera cara de correr jeje, me encanta correrla, pero es algo cara, saludos

www.mijailmoriatov.com/



"Bueno para mi 15 eur gastados en algo que me gusta, como es esta carrera, pues no es nada"...otros gastan dinero tomando algo todos los días en cafeterías, tabaco...cada uno tiene sus gastos...además es fácil, sino quieres no la corras...total protestar...pa que

Hombre organizar algo así, yo que estuve metido hace años en organización de eventos es muy costoso, y más si tienes en cuenta que la carrera sale de vigo y llega a baiona, 3 sitios diferentes.....

Saludos a todos a seguir entrenando
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2009, 15:20
Asunto: Re: X Vig-Bay

Eu tamén fixen hoxe a miña rodaxe máis longa, entorno a 20,5 kms e cun tempo de 1h41 aprox, a algo menos de 5 min/km. Así que me vou poñer un obxetivo un pouco ambicioso:

miguel1985 <1h:40'
fimira entre 1h55' y 2h05'
yonathan 1h21'
Grimo: sub 2 horas
carba 1h:45'
guti290971<1h:59
anarky: sub 1h 40'

Un saudo.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2009, 15:37
Asunto: Re: X Vig-Bay

hola ,como esta el panorama "difícil" a el limite esta en 2h 30 m hay que leer el reglamento de vez en cuando jejeje
miguel1985 <1h:40'
fimira entre 1h55' y 2h05'
yonathan 1h21'
Grimo: sub 2 horas
carba 1h:45'
guti290971<1h:59
anarky: sub 1h 40'
tara: terminar
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2009, 21:21
Asunto: Re: X Vig-Bay

tara escribió:
hola ,como esta el panorama "difícil" a el limite esta en 2h 30 m hay que leer el reglamento de vez en cuando jejeje

Hola Tara, según el reglamento oficial de la VIG-BAY 2009 que tengo delante, en el tercer párrafo, dice así:

"El cierre de control se producirá a las 2 horas y quince minutos del comienzo de la prueba"

Igual tengo un reglamento diferente... Nono pero me lo imprimí de la página oficial. Más que nada porque 2:15:00 no es mucho margen para la gente que corremos menos, por eso andamos un poco asustados. Aún así yo me marqué un objetivo entorno a las 2 horas, ya veremos! :=D>

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2009, 23:13
Asunto: Re: X Vig-Bay

el año pasado daban 2h 30 m aqui ataco también la crisis y rebajan jeje ,bueno cuando lleguéis a bayona me echáis un cable y atravieso ya por playa america jeje animo a por ellos saluditos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2009, 1:40
Asunto: Re: X Vig-Bay

esala escribió:
Chacal escribió:
Me imagino que este año no se llagará a las 3.000 inscripciones por la crisis ni de broma, es una carrera cara de correr jeje, me encanta correrla, pero es algo cara, saludos

www.mijailmoriatov.com/



"Bueno para mi 15 eur gastados en algo que me gusta, como es esta carrera, pues no es nada"...otros gastan dinero tomando algo todos los días en cafeterías, tabaco...cada uno tiene sus gastos...además es fácil, sino quieres no la corras...total protestar...pa que

Hombre organizar algo así, yo que estuve metido hace años en organización de eventos es muy costoso, y más si tienes en cuenta que la carrera sale de vigo y llega a baiona, 3 sitios diferentes.....

Saludos a todos a seguir entrenando
Tu primer mensaje y ya pones tonterías! De qué vas, amigo?

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
esala

Novo foreiro
Novo foreiro
24/02/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2009, 9:44
Asunto: Re: X Vig-Bay

No te agobies Chacal...tranquilidad
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2009, 10:23
Asunto: Re: X Vig-Bay

Chacal escribió:
esala escribió:
Chacal escribió:
Me imagino que este año no se llagará a las 3.000 inscripciones por la crisis ni de broma, es una carrera cara de correr jeje, me encanta correrla, pero es algo cara, saludos

www.mijailmoriatov.com/



"Bueno para mi 15 eur gastados en algo que me gusta, como es esta carrera, pues no es nada"...otros gastan dinero tomando algo todos los días en cafeterías, tabaco...cada uno tiene sus gastos...además es fácil, sino quieres no la corras...total protestar...pa que

Hombre organizar algo así, yo que estuve metido hace años en organización de eventos es muy costoso, y más si tienes en cuenta que la carrera sale de vigo y llega a baiona, 3 sitios diferentes.....

Saludos a todos a seguir entrenando
Tu primer mensaje y ya pones tonterías! De qué vas, amigo?


Reláxate un pouco Chacal que por pensar distinto non se ten por que ser tonto. Avergoñado Avergoñado Avergoñado
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2009, 10:47
Asunto: Re: X Vig-Bay

Eu levo pouco tempo correndo e menos todavía presentándome ás carreiras. A verdade é que, a primeira vez que tiven que pagar por correr, non o entendín: ¿pagar por correr? si total, eu non opto a premio... despois vemos como son as organizacións destes eventos: teñen que movilizar moitísima xente (algunhas veces voluntarios, outras non), publicidade, seguros, medios, xuíces, os que controlan os chips... e te das conta de que pagar algún euro, tampoco é moito para o bolsillo.

De todos modos, a veces non o entendo en eventos que organizan os Concellos, xa que se supón que se fai con orzamentos e que, para o número de xente que pode participar, non habería moitos gastos e poderíanse cubrir con ese diñeiro. Por outra banda, se o fas gratuito, vai moita máis xente e a organización complícase. Supoño que poderémolo ver e comparar entre as carreiras de Porriño (gratuíta) e Padrón (de pago).

¿Quen dixo que as cousas son fáciles?
A mín, os 15 € parécenme tamén excesivos por ter que correr 21 km sin saber si rematarei a proba (non me meto en que gastan as demáis persoas o diñeiro... cafeterías ou o que sexa, paréceme un pouco falta de educación). Na Maratón do Miño en Ourense tamén había que pagar sobre 10 € pola inscripción, correras a maratón completa ou o fixeras en equipo de tres persoas.

Que as cousas non pintan para todos igual, que a uns pareceralle ben e a outros mal... ¡si todo fose "jratis" na vida!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2009, 12:36
Asunto: Re: X Vig-Bay

yo creo que chacal y esala tienen su parte de razón. La crisis está ahí y los 15 e. le llegan,aunque si está tan bien organizada como dicen valdrá la pena,aunque si en la mayoría de las carreras hubiera que pagar,este deporte sería de ricos Mr. Green y creo que te fallaron un poco las formas esala,pero bueno,se te entiende también, quédate con el mensaje Cahcal,no con las formas,que total es una tontería.Pero normal que no le parezca bien a Chacal cuando es tu primer mensaje y no te conoce de nada,haya paz y buen rollo que en el fondo seguro que pensáis parecido.Y sobre todo está calro que cada uno administra su dinero como quiere y puede y nadie es quien para reprochar en que gasta o deja de gastar su dinero,un saludo correlegas, espero veros en la Vig Bay.
esala

Novo foreiro
Novo foreiro
24/02/09
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2009, 12:56
Asunto: Re: X Vig-Bay

Si, pido disculpas ya que no son formas de decir las cosas, lo admito, era simplemente por hacer una comparativa, aunque entiendo que no ha quedado muy bien.

Saludos,
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2009, 23:33
Asunto: Re: X Vig-Bay

Hoxe rodei 16 kmts en 1:15:23, polo que vou ser un pelín mais ambicioso no meu pronóstico , a poñer <1:50

miguel1985 <1h:40'
fimira entre 1h55' y 2h05'
yonathan 1h21'
Grimo: sub 2 horas
carba 1h:45'
guti290971<1h:50
anarky: sub 1h 40'
tara: terminar
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 28 Feb 2009, 2:36
Asunto: Re: X Vig-Bay

Se va acercando la fecha, a ver si curo definitivamengte la lesión que tuve y hago dos o tres sesiones largas de 20/25 km., saludos


www.mijailmoriatov.com/

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2009, 16:36
Asunto: Re: X Vig-Bay

hola ,como le gusta madrugar a la gente para prepararse para la vig-bay y cuanta gente, lo que se hecha en falta son las chicas esta mañana solo e visto 1 donde andarán metidas ,menos mal que me encontré a mi compi tartarugo y el regreso fue mas llevadero como siempre de royo jeje nos vemos y si te atreves el domingo repetimos saluditos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos