Foros ›
Son novo, e de OUrense
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Laughman

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes
San Cibrao das Viñas (OUrense)
Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 14:34
Asunto: Son novo, e de OUrense

Hola,

Son de OUrense, teño 24 anos, levo un par de anos moi frouxos e aquí estou, tratando de baixa-la barriga (levaba uns anos de vida sedentaria, interompida só con algunha pachanguiña de futbol á semana, cunha alimentación pouco modélica e algo de afección á cervexa e ós cubatas).

Aínda que levo anos correndo a San Martiño (o meu record en 48 minutos, xa fai uns anos) e algunha carreiriña pequena, nunca me puxen a entrenar. Este ano estou decidido a entrenar habitualmente (5 días á semana) e levo 1 mes e pico correndo (7 u 8 saídas a pé e outras tantas en btt, non é todo o que me gustaría pero estou en época de exames e tiven unha pequena lesión por un golpe na San Martiño) e ata me comprei as miñas primeiras zapatillas de correr (unhas Saucony Trigon 4).

A cousa é que estes dous últimos meses estou collendo bastante a bicicleta, nadando regularmente e correndo. Este ano asistín como público ó Triatlon Cross de Allariz e este ano gustaríame competir nel (é o obxectivo diste ano).

Como carreiras este ano participei, como dixen antes, na San Martiño (na que me lesionei ó darme outro corredor un rodillazo (rodilla vs rodilla) na rotonda da saída, deuxoume unha dor terrible e acabei como puiden e fixen 56 minutos) e o domingo reaparecín na carreira de Nadal de San Cibrao das Viñas (empecei despacio para non forzar xa que días atrás recaera de dores na rodilla lesionada, despois fun a máis nas subidas adiantando a bastante xente e, ó final, na baixada final notei modestias e acabei trotando aínda que de pulmóns ía moi ben; finalmente o tempo moi moi frouxo: 44:56. Ó mellor, usei por primeira vez un cortaventos, un Kalenji dises, e quedei namorado). Estes dias vou tratar de centrar os adestramentos en algo de carreira moi suave (a ver se me deixa de da-la lata a rodilla) e natación. O 31 irei correr a San Silvestre de Castrelo.

No nadal vou deseñar (con axuda de xente que entende) un plan de adestramento para poder acada-lo obxectivo do ano. Empezarei a facer moito exercicio aeróbico (tandas largas e suaviñas) na bici e correndo xa que teño que perder uns kiliños, para esto xa estou mirando uns pulsómetros e xa case teño decidido cal comprar (Sigma Onyx Easy, para mín creo que me chega e me sobra). Tamén teño pensado invertir en roupa máis adecuada para entrenar, como xa fixen coa bicicleta (estou mellorando/restaurando a miña vella bicicleta e renovando a miña equipación).

Espero aprender moito de vós e aportar todo o que esté na miña man, que non é moito (sobre todo no que a atletismo se refire)
Ó final extendinme moito, sintoo.

Saudos
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
670 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 16:05
Asunto: Re: Son novo, e de OUrense

Pois dende O Porriño che dou a benvida a bordo, agardo que aprendas moito con toda esta xente, e para a rodilla che recomendo xeo, 15min. mentres ves a tv despois de adestrar, para min e man de santo, ogalla que para ti tamen... Sorte e un saudiño Guiño
Laughman

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes
San Cibrao das Viñas (OUrense)
Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 17:20
Asunto: Re: Son novo, e de OUrense

Vou probar o do xeo

Moitas gracias

Aburiño
oliver

Novo foreiro
Novo foreiro
28/11/08
0 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 22:32
Asunto: Re: Son novo, e de OUrense

dende Lugo damosche a venvida, e desexamos que pronto acades o teu reto

aguriño
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Dec 2008, 23:26
Asunto: Re: Son novo, e de OUrense

Buenas. Si tu objetivo es el triatlon cross de Allariz, prepara bien la parte de btt ya que es algo durilla. Participe en ella el verano del 2007 y la verdad se me hizo muy dura, tambien comentarte que solo llevaba unos pocos dias con la btt. Suerte y recuperate de esas molestias.

Saludos a tod@s.
Caellach

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
25 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2008, 17:24
Asunto: Re: Son novo, e de OUrense

Eiii felicidades por meterte novamente neste mundo, eu tb stou nun caso similar ao teu. Acabo de empezar nesto do running, sobranme unhos cuantos kgs e escomecei co San Martiño (53 min cunha resaca de piano) e coa de San Cibrao (43 min).

Eu non vou ir a S.Silvestre de Castrelo, o tema dos circuitos e jodido psicoloxicamente, ou eres un fuego ou pasate todo cristo. Estou pendiente de se celebra a de Allariz a ver como e, senon gardarei forzas para a os 10 km de Xinzo en Xaneiro.

Un saudo.
Laughman

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes
San Cibrao das Viñas (OUrense)
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2008, 18:58
Asunto: Re: Son novo, e de OUrense

A ver se nos vemos en Xinzo que o meu cuñado dixo que igual ía

Moitas gracias a todos

Aburiño
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 17 Dec 2008, 19:23
Asunto: Re: Son novo, e de OUrense

Bienvenidos LAUGHMAN y CAELLACH!! Sorriso me alegro de que cada vez crezca más este foro y más gente se anime a hacer deporte,sobre todo por lo que relaja,la sensación que te deja y la buena gente que se conoce,habiendo escepciones claro jeje Mr. Green Mr. Green y yo te recomendaría que sino te da pasado la rodilla y aún acabas de empezar a entrenar hace poco,te vale la pena descansar 10 días o 2 semanas e ir viendo como evoluciona,porque arrastrar molestias Nono es muy jod..y dañas otras zonas muchas veces,así que piénsatelo,que siempre empezamos con muchas ganas y pensamos que por parar una semana se acaba el mundo cuando antes no hacíamos na de na jeje Ríndose pero a mi me pasa igual claro está,si estamos todos/as echos por el mismo patrón Disimulando bueno cualquier cosa aquí estamos,muchas ganas y a entrenar entonces Guiño ahh!y un día había que organizar una pachanga de futbol entre corrrelegas,ya que es mucha la gente que antes jugaba al futbol,a mi me encanta.Un saludo!!
Laughman

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/08
0 Carreiras
29 Mensaxes
San Cibrao das Viñas (OUrense)
Respostar citando Envío Xov, 18 Dec 2008, 10:48
Asunto: Re: Son novo, e de OUrense

yonathan26 escribió:
Bienvenidos LAUGHMAN y CAELLACH!! Sorriso me alegro de que cada vez crezca más este foro y más gente se anime a hacer deporte,sobre todo por lo que relaja,la sensación que te deja y la buena gente que se conoce,habiendo escepciones claro jeje Mr. Green Mr. Green y yo te recomendaría que sino te da pasado la rodilla y aún acabas de empezar a entrenar hace poco,te vale la pena descansar 10 días o 2 semanas e ir viendo como evoluciona,porque arrastrar molestias Nono es muy jod..y dañas otras zonas muchas veces,así que piénsatelo,que siempre empezamos con muchas ganas y pensamos que por parar una semana se acaba el mundo cuando antes no hacíamos na de na jeje Ríndose pero a mi me pasa igual claro está,si estamos todos/as echos por el mismo patrón Disimulando bueno cualquier cosa aquí estamos,muchas ganas y a entrenar entonces Guiño ahh!y un día había que organizar una pachanga de futbol entre corrrelegas,ya que es mucha la gente que antes jugaba al futbol,a mi me encanta.Un saludo!!

Graciñas

De momento se me han ido las molestias aunque estos días (desde la carrera) no he ido a correr ni andar en bici para ver si me recuperaba al 100%. Sí que he ido a nadar ayer y no he tenido ninguna molestia. ¡Penso que con esta carreira votei as meigas fóra!

Saúdos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos