Foros ›
Autor
Mensaxe
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Dec 2008, 8:33
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

yonathan26 escribió:
Yo ya me apunté también,dicen que es una GRAN CARRERA y muy bonita, así que,que mejor que vivirla en mis propias carnes e ir a por mi mejor marca en 10000,nos Vemos compañeros/as.

Non vas ter problema en facer a túa mellor marca en 10.000, máis que nada porque son 9.810 m Ríndose . Ademais hai treitos pola Ronda da Muralla realmente rápidos. Eso sí, garda forzas para a temida subida á Mosquera Demo
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Dec 2008, 11:01
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

craig escribió:

Non vas ter problema en facer a túa mellor marca en 10.000, máis que nada porque son 9.810 m Ríndose . Ademais hai treitos pola Ronda da Muralla realmente rápidos. Eso sí, garda forzas para a temida subida á Mosquera Demo

Buff!! Pues a mí los "menos de 10000" se me hacen eternos eternísimos...aunque este año, igual que el pasado, intentaré disfrutarla sin presión (a ver si se cumple eso de que sin presión uno corre mejor Disimulando Disimulando ) y sólo disfrutando de poder correr por el centro de la ciudad sin coches.

Os animo a tod@s a venir, creo que es una carrera realmente bonita (y no es porque sea mi ciudad), y con un ambientazo alucinante. Eso sí, un par de consejos: traed ropa de abrigo "por si acaso" Moi feliz Moi feliz Moi feliz y.... no os lancéis en los primeros metros, que la última parte no es tan fácil como parece, y, el que más y el que menos, llegamos "reventaos" Ríndose Ríndose Ríndose

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 12 Dec 2008, 21:21
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

PITI escribió:
craig escribió:

Non vas ter problema en facer a túa mellor marca en 10.000, máis que nada porque son 9.810 m Ríndose . Ademais hai treitos pola Ronda da Muralla realmente rápidos. Eso sí, garda forzas para a temida subida á Mosquera Demo

Os animo a tod@s a venir, creo que es una carrera realmente bonita (y no es porque sea mi ciudad), y con un ambientazo alucinante. Eso sí, un par de consejos: traed ropa de abrigo "por si acaso" Moi feliz Moi feliz Moi feliz y.... no os lancéis en los primeros metros, que la última parte no es tan fácil como parece, y, el que más y el que menos, llegamos "reventaos" Ríndose Ríndose Ríndose

Pois a min non fai falla que me animedes. Levo un par de anos pensando en ir e por fin din convencido á parienta para achegarnos a Lugo malia o perigo de nevada Mr. Green e de quedar alía atrapados Demo sorrindo

Fora coñas, xa teño habitación para o sábado e mais o domingo... e acabo de anotarme (case me pilla o límite de prazas... menos mal que o amigo Khene recordoume que había que inscribirse... en qué estaría eu pensando Avergonzado ).

En fin, que ir vou... o de correr xa non sei se poderá ser, porque levo de baixa (para o atletismo) dúas semanas e vou sen dar pancada por problemas musculares diversos (e agora catarro... para acabar de rematala)... eso sí, vou disfrutar coma un anano trotando pola muralla... ¡¡faltaría máis!! Bailar
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Dec 2008, 22:58
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Ainda que me atopo en fase de "descanso activo" e ando lento coma unha tartaruga, se non acontece ningún contratempo cumplirei cá miña primeira participación na Monumental.

Despois de doblar este "fin de seman" en Mos-San Cibrao será a carreira número 30 do ano 2008, obxetivo case que alcanzado Mr. Green

Eso si, necesitaría o favor de alguén de Lugo que me puidera recoller o dorsal se é posible, pra non ter que sair de Ourense tan cedo.Ademais, supoño que habrá foto, non si????

www.jeffxavi.blogspot.com
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 12 Dec 2008, 23:24
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Yo también soy primerizo en la carrera. Espero estar en condiciones para ese día y es que el lunes sufrí una inflamación de tibial anterior. Este fin de semana toca descanso (¡lástima de carreras de Mos y San Cibrao!). Estas cosas hay que tomarlas con precaución pero las previsiones del fisio son de poder trotar el viernes y correr el domingo junto mi compañero Mincha. Esperemos que las carreteras estén en condiciones y disfrutar de una popular con un marco incomparable.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Ven, 12 Dec 2008, 23:41
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Vaia xeito de complicarse a vida Muerto Muerto . Eu estaba medio retirado das populares adicándome só a medias e maratóns e vou eu me alío co Beauvais no circuito e agora teño que competir para estar a altura Rezar Rezar Rezar . Este finde Mos e S. Cibrao e o próximo tirar para Lugo.
Xa pode pagar a pena Pregunta Pregunta .
Ë a primeira carreira que vou correr na provincia de Lugo e sempre me fixo ilusión facelo pola muralla.

Por certo, Jeffxavi, xa me gustaría a mín estar en descanso activo e correr a 4´
vémonos por Lugo e a ver se caen uns viños despois da carreira.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Dec 2008, 16:05
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

¡Non me chores Mincha! Como parella que somos nos liamos mutuamente. Ti coas medias e as maratóns e eu coas populares Guiño Guiño ;). Vouche manter enfilado para que chegues ás olimpiadas de Londres Silbar
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Sáb, 13 Dec 2008, 16:11
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

INSCRIPCIÓNS PECHADAS!!!!!!! XA TEMOS 1.500.
LEMBRADE:
- RECOLLEDE O VOSO DORSAL O DIA ANTERIOR OU PARA OS DE FORA O DIA DA CARREIRA.
- OS PROPIETARIOS DE CHIP AMARELO DEBERÁN DE CORRER CON EL.
VÉMONOS O DOMINGO AGARDANDO BO TEMPO.
UN SAUDO
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 13 Dec 2008, 18:40
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

A mi esta carrera me parece muy dura y y con este tiempo puede ser infernal, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 12:07
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

JEFFXAVI escribió:


Eso si, necesitaría o favor de alguén de Lugo que me puidera recoller o dorsal se é posible, pra non ter que sair de Ourense tan cedo.Ademais, supoño que habrá foto, non si????

Si quieres yo puedo recogerte el dorsal, mandame tus datos por privado y despues quedamos.

Además yo finalmente no puedo correr, la rotura de fibras no mejoró lo suficiente y le voy a dar descanso hasta fin de año por lo menos.

Nos vemos en Lugo

Amodiño e sin mancarse
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 12:49
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Realmente sería recomendable que alguén nos recollese o dorsal ós que vamos de lonxe ? E que na San Martiño movilizamos unha familia enteira en Ourense para ter o dorsal xa o sábado e despois dímonos conta que estaba moi ben organizada a recollida no mesmo día da carreira...

E outra cousiña, para os que non coñecemos moi ben Lugo ... Avergoñado ... ¿por onde nos recomendades entrar co coche? Graciñas anticipadas.
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 13:10
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

No suele haber problema con la recogida de dorsales. De todas formas si alguien tiene previsto llegar justito, como yo no puedo correr no me importa recogerle el dorsal.

Para los que sois de fuera y traeis coche, si no os preocupa pagar aparcamiento, teneis un subterraneo delante de la estación de autobuses, justo donde está la salida y a 200 metros de la llegada. Si llegais con tiempo es buena zona para aparcar la parte trasera de la estación de autobuses.

Amodiño e sin mancarse
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 13:19
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Cheetos escribió:
Realmente sería recomendable que alguén nos recollese o dorsal ós que vamos de lonxe ? E que na San Martiño movilizamos unha familia enteira en Ourense para ter o dorsal xa o sábado e despois dímonos conta que estaba moi ben organizada a recollida no mesmo día da carreira...

E outra cousiña, para os que non coñecemos moi ben Lugo ... Avergoñado ... ¿por onde nos recomendades entrar co coche? Graciñas anticipadas.


Os que veñades de Ourense e Santiago xa entrades pola Avenida das Américas, seguides ata o último semáforo, colocádesvos no carril da dereita e subides pola rúa Chantada (ollo, a da dereita, non subades por Germán Alonso que é dirección prohibida). Cando vexades a Muralla, seguides a Ronda ata a porta de Santiago (pola que subiremos logo en carreira), ahí podedes coller á dereita, para aparcar na explanada do Palacio Municipal. Se ides ao subterráneo seguides a Ronda, e logo da Rúa Vilalba colledes á esquerda.

Os que vides da Coruña, ao saír da A6 pasádes recto tódalas rotondas, colledes dirección Mardrid (cara abaixo, non vos incorporedes na primeira saída a Lugo), e ao pasar por baixo da estrada que sae cara Santiago, apartedes á dereita, agora sí, dirección Lugo. Así estaredes xa na Avenida das Américas, e seguides todo o dito no parágrafo anterior.

Bueno, creo que a miña capacidade de síntese acaba de quedar en evidencia Avergoñado . Igual despisto máis que axudo. jejeje
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 16:31
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

Me he quedado de piedra porque se cerro el plazo y yo sin apuntarme. Pues voy a tener que correr sin dorsal. Que fallo. Disimulando
BARRY

Novo foreiro
Novo foreiro
21/08/07
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 16:42
Asunto: Re: VII Lugo Monumental

NO TE PREOCUPES XOLINHA, LO IMPORTANTE ES PARTICIPAR. CLARO QUE TAMBIEN ENTIENDO QUE CORRER SIN DORSAL ES UNA "PUTADA", PORQUE YA QUE UNO PASA EL SUFRIMIENTO POR LO MENOS APARECER EN LA CLASIFICACION.


SUERTE EN LA CARRERA!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos