Foros ›
Carreiras populares e responsabilidade ecolóxica
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
TUTURUTURU

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/07/07
0 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 19:31
Asunto: Re: Carreiras populares e responsabilidade ecolóxica

OLE Y OLE Y OLEEEEEE!!! Mi más absoluta felicitación por la observación. Además creo que nos deberían dar más fruta y agua y menos enlatados. Un saludo a todos. Nos vemos en Ferrol. Ánimo.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3684 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Nov 2008, 22:01
Asunto: Re: Carreiras populares e responsabilidade ecolóxica

Estou en liñas xerais dacordo con todo o escrito, máis que nada vai ca forma de ser de cada persoa, eu procuro botalo nalgún contenedor ou papeleira se as hai, pero as mais das veces van fora da carretera para que non as pisen os que veñen detrás.
O que deberían dar e botellíns dos pequenos, xa que salvo que faga moito calor e a bote por enriba doulle un par de grolos e xa a tiro.

Respeto o dos vasos, para min é moi incómodo beber por eles, ainda que o aprete para facer tipo cucurucho acabo metendo auga polo nariz.
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 16:44
Asunto: Re: Carreiras populares e responsabilidade ecolóxica

khene escribió:
chimpin escribió:
O que si teño claro e que é mellor volver a poñerlle o tapón.

O problema dos vasos é o da hixiene. E moito mais seguro ter un botellín precintado dunha marca coñecida que algo que non sabes de onde ven.

Si tiras el botellín con el tapón puesto y no cae en el arcén, otro compañero que venga detrás puede pisarlo, resbalar y caer. Y si un coche «pisa» un botellín «extraviado» con tapón puede hacer saltar el tapón y lastimar a alguien. Yo los tiro destapados. Si puedo, en un contenedor o una papelera. Si no puedo, donde haya más botellines para que sea más fácil recogerlos todos juntos. Pero siempre sin tapón.

Acerca de los vasos y la higiene, yo no soy quisquilloso. Es agua y punto, que nadie te va a escupir dentro del vaso ni a orinar en su interior. Peores cosas nos metemos en la boca sin enterarnos. ¿A que cuando comes una croqueta o una empanadilla no te preocupas del contenido? ¿Y las ensaladas? ¿Sabes lo difícil que es lavar la lechuga? ¿Y las setas? (que no se lavan, sólo se les quita un poco la tierra) ¿Y la rodajita de limón en la cocacola? Intenta lavar un limón que esté sucio y ya me contarás si eres capaz de quitarle los «puntitos negros». Muerto

Lo más ecológico son los vasitos de cartón y contenedores bien señalizados para recogerlos. En el Maratón de Madrid dieron agua en botellines e isotónica (no de lúpulo, sino de las otras) en vasos de cartón. Y la última edición estaba centrada en el reciclaje.

Si pisas os tapóns que son máis difíciles de esquivar o mais seguro e que esquies un rato. Se apretas a botella como pon na etiqueta e despois pos o tapón non lle vexo problema. Pero vamos que o mellor é un contenedor.

En canto os alimentos eu tampouco son demasiado escrupuloso. Pero os sitios que manipulan estes necesitan licencias e responden dos seus actos.
Por poñernos no peor. Hai que encher vasos e os vasos tíranse igualmente. Poden cagar paxaros, pode chover, pódeselle dar un golpe sen querer e caer todo. E é mais incómodo beber dun vaso en carreira que dun botellín.

Desde logo eu si fora de organización quitaríame de problemas e daría os botellíns e tería persoal para limpar ó momento.

De todos modos o mellor é concienciación os corredores e contenedores abertos para facilitar a recollida en carreira

En canto os vasos de cartón, pois bueno, son estas cousas da reciclaxe moderna. En vez de usar auga do grifo e vasos de cartón (que sería o ecolóxico) pois usamos os recipientes da auga e despois os vasos de cartón. Vamos doble alegría e doble gasto. E os vasos e a auga que sobra pois ó río. Cos botellíns como están selados pois seguen servindo.

É mais ecolóxico non consumir.

P.D.: Non me tomedes demasiado en serio que tampouco é a cousa como para tanto.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2008, 9:46
Asunto: Re: Carreiras populares e responsabilidade ecolóxica

Comparto a vosa inquedanza polo medioambiente. Eu intento tiralos botellíns perto dos contenedores e paréceme unha boa idea a dos capachos. O maior problema co que contamos é de cultura. Podo entender que en plena carreira se xeneren desperdicios pola rúa pero hai xente que non ten ningún coidado cos envoltorios antes edespois das probas. Das derradeiras carreiras nas que participei recordo con vergoña allea como quedaron as pistas de Atletismo despois da carreira Vigo + 11.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos