Foros ›
Autor
Mensaxe
Millaurbanaordes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2008, 14:41
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Circuito milla Ordes en pdfatletismoorde.webci...0Milla.bmp
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2008, 19:58
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

ok Guiño muy bien,pues habrà que hacer series de 1500 para mejorar la velocidad,aber si lopuedo hacer entre 5' ó 5:30 Mr. Green Mr. Green Muerto weno,pues ya mande los datos,me mandarán un email al correo paar saber que estoy y sino miarrè en las listas,gracias a ti,saludos!!
Millaurbanaordes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Out 2008, 21:18
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

A todo atleta que se inscriba, mandaráselle unha confirmación se no formulario de inscrición se nos proporciona o email.
Un saudo
Grazas de Anteman
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 12:01
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

al guien sabe cual es el mejor entrenamento para entrenar la milla?ah! y yo estoy inscrito pero no me llego la confirmacion ,mecachis Muro pero ya me quedo tranquilo,saludos y allí estaré
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 12:07
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

ahh!acabo de ver a julián vernal en la lista,el MAESTRO,así que ay que apuntarse foreros que sólo es una milla,vamooos,esta lista tiene que crecer Guiño
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 15:23
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Tambien esta en la lista que la he mirado ahora, el portugues Luis Sa y el gran Jose Manuel Corral Lopez subcampeon de España de 100 km
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4262 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2008, 23:19
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Nos meus tempos era mediofondista e as poucas veces que corría unha milla popular non tiña que adestrar ex-profeso. Xa como popular teño probado en ocasións un adestramento que non sei se será moi ortodoxo pero que deixo aquí por se alguén quere probalo. Consiste nunha especie de farlek que tenta reproducir o tipo de esforzo de resistencia á velocidade que se esixe nunha milla:

previo quencemento, faise un minuto forte e descánsase 1 minuto con trote cochineiro; logo 2 minutos forte e 2 de trote igualmente moi lento, a continuación 3 de novo fortes e 4 de trote e finalmente 4 minutos o máis forte que se poda onde xa se achega un ás sensacións que proporciona a milla, e se quedan folgos ata con sprint ó final de todo. Mellor acompañado para asegurar a motivación
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2008, 1:27
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

muchas graciasserà mi primera milla y con mucahs ganas y curiosidad por ver que tal se me da,...y una cosa,saldremso por categorìs o todos juntos la absoluta?gracias
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Out 2008, 15:35
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

O entrenamento de gebreiter non me parece que estea mal, pero eu empezaria de 4 a 1 e decir a inversa, ou senon fas a serie de 3 min despois a de 1 min, despois a de 4 min e por ültimo a dia 2.
Animovos a todos que participedes nunha milla que e unha distancia moi bonita aunque eu non estarei por problemas físicos.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 31 Out 2008, 11:40
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Gracias,tomo nota Pensando jeje pues probaré casi el de ir de menos a más que me parece casi más interesante porque vas más a el límite y aunque asi puede ser engañosa la marca,te adaptas más a el sufrimiento y coges más resistencia,...creo Guiño para la semana habrá que hacer entonces dos días series y otro cuestas para la de carral,.Un día haré los de los min. en progresivo cada vez más time pa ir calentando bien y otro día haré 4x1600,ya os contaré.Qué time hacéis más o menos en una milla?
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2008, 22:12
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Vamos a ber si se anima más gente abriendo lista jeje

Bekeleblanco
Craig
el_mejores
Franki??
gefreiter??
yonathan26
uy!que lista mas corta!!que gente más sosa jeje Mr. Green esèro que no haya mucha gente del grupo F aber si doy la sorpresa y me meto de 3º Mr. Green Mr. Green Demo sorrindo
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2008, 12:57
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Voume anotar mais non é certo. Non podo sabelo até o dia anterior, e irei desde Coruña. Deixo unha interrogación....
Bekeleblanco
Craig
el_mejores
Franki??
gefreiter??
yonathan26
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Nov 2008, 21:18
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Comigo non contedes que estou lesionado, pero irei ver a carreira. Hay que darlle audiencia o atletismo
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Nov 2008, 23:13
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Creo que tomes sorte e por o que estiven vendo dan bo tempo para o Sabado.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2008, 10:45
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Hooola!!

Pues aunque soy lenta como una cucaracha,y aprovechando que iré de acompañante-animadora, a lo mejor me animo a inflar un poco las piernas en la milla.... Moi feliz Moi feliz Moi feliz

De todas maneras, a animar voy fijo Moi feliz Moi feliz

Si quieres triunfar, no te quedes mirando la escalera. Empieza a subir, escalón por escalón, hasta que llegues arriba.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos