Foros ›
Autor
Mensaxe
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 05 Nov 2008, 12:15
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

miña reina,ti apuntaste a todo,asi me gusta si dou arreglado un asuntiños tentarei ir hasta ai a tomar un cafe nunha boa compañia
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 1:02
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

como subió la lista de participantes estos días,qué pasada!! Abraiado sobre 100+ en 2 días,buff!!y vaya cracks que van,mecachis!!pues yo no tengo buenas sensaciones en las series esta semana,como el viernes no me vea mejor no voy,no quiero quedar de último Mr. Green Mr. Green nos vemos por allí compañeros/as!!
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 11:17
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

yonathan26 escribió:
saldremos por categorìas o todos juntos la absoluta?gracias

Pregunta interesante, aínda sen resposta. Se Millaurbanaordes anda por ahí poderíanos dicir algo. Rezar
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 13:07
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Sei das dificuldades que terán para xuntar categorias ao non ir con chip, e seguro que faran o que poidan.

Mais estaria ben unha previsión horaria, é posíbel?
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 13:13
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

aunque sea más complejo es mejor por categorías supongo,a ver que tal sale.Y alguien sabe donde se puede miara los tiempos del año pasado,para tener una referencia?gracias y nos vemos allí
Millaurbanaordes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 15:37
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Ola
En canto as vosas dubidas mañan temos reunión para tratar dos seguintes temas: concretar os nümeros dos dorsais, medir perfectamente o circuito o horario exacto das carreiras maïs o das categorias.
No das saidas o que si e fixo e que as categorias de 21-30 anos e de 31-39 saldran xuntas sen nengunha duda.
Admitense suxerencias
¿Parécevos ben que o Señor Bernal leve o dorsal número 1 ?
Un saudo
Mañan a tarde ou o sabado por a maña damos máis datos
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 18:31
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Grazas polo esforzo. E o sr.Bernal nº1
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 19:16
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

cada uno tiene que llevar el nº que le correponde y el de Don Julián Bernal claramente es el 1 Satisfecho porque alguien que tiene esa ilusión se merece todo nuestro respeto y admiración Bailar :=D> por muchos años CAMPEÓN!!
Millaurbanaordes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 21:19
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Queremos avisar que a xente que se apuntou por telefono inda non esta incluida na lista, que non se preocupen por non ver o seu nome na lista mañan métense todos os participantes. Hai máis de 100
Grazas
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 19:51
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

hola!!la carrera es mañna y me gustaría saber si se va a salir por categorías o al final se juntan algunas?horarios?porque si salimos todos juntos para una milla ouede ser un poco incómodo,gracias y asta mañana!! Guiño
008

Maratoniano
Maratoniano
3/04/08
0 Carreiras
229 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 22:24
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Yo es la primera vez que corro una milla. Lo mio ( y soy un paquete ) son los 8, 9 y 10 miles. Y aun por encima vengo de una lesion y de 10 dias de inactividad. A ver como va el tema
Espero no quedar ultimo
saludos nos vemos mañana
Millaurbanaordes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 10:40
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Vades a sair por categorias pero varias xuntas. Para as vosas carreiras teriasdes que estar ali sobre as 5:30 para ir recollendo dorsais. Hai unha modificacion no circuito, unha soa volta.
Un saudo
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 15:36
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

vale,muchas gracias Guiño está bien saberlo así no estaré con el time tan justo que trabaje de no che y buff! Muerto suerte casi atleta,yo tambien soy novato en esto,es mi promera milla y mi quinta carrera,poco a poco, que además aquí se sale bastante fueerte me imagino y hay que tener cabeza,ánimo!!saludos
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 20:44
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Crónica de la carrera:
el recorrido no fue bueno para hacer marca,porque metieron vallas e hicieron bastantes curvas cosa que dificulto bastante la carrera,se caía alguna valla,..y en resumen,tenía pensado salir de menos a más y al final na de na, salí adelantando a varios y aguanté con los cuatro primeros la mitad del recorrido,despues me fui desinflando Avergonzado y me parece que acbé de 8º de 20ºcorredores,ya os lo confirmaré .En mi favor tambien tengo que decir que fue mi primera milla y me falta veteranía Razz además ando sobrecargado por forzar de más ultimamente y me dan pincahzos estos días,uanque tengo que reconocer que en la carrera no me molesto al final,porque calenté bien,..ya contarás que tal casi-atleta y ya nos diréis donde sale la clasificación,si aquí o antes en algún sitio, gracias,tambien por el powerade que sienta muy bien y la camiseta de recuerdo,saludos
Millaurbanaordes

Novo foreiro
Novo foreiro
30/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Nov 2008, 22:02
Asunto: Re: Milla Urbana de Ordes

Adxuntovos as clasificacións, acabo de mirar o circuito co google earth e deume 1650 m, coa bicicleta 1660m.
Grazas por participar.
Un saudo e hasta o ano que ben



resultados milla.rar
Descrición:
Nome do arquivo: resultados milla.rar
Descargado: 866 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos